۷۷۶۷۵۶
۲۲ نظر
۵۰۴۷
۲۲ نظر
۵۰۴۷
پ

راز زیبایی پوست صورت ستاره‌های هالیوود

داشتن پوست صورت صاف و بدون چروک، آرزوی هر فردی ست. ستاره‌های هالیوود به دلیل این که همیشه توی چشم اند، سعی می‌کنند که به ظاهر خود رسیدگی کنند. آن‌ها برای داشتن چهره‌ای جذاب و جوان، به پوست خود می‌رسند.

برترین ها - ترجمه از پردیس بختیاری: داشتن پوست صورت صاف و بدون چروک، آرزوی هر فردی ست. ستاره های هالیوود به دلیل این که همیشه توی چشم اند، سعی می کنند که به ظاهر خود رسیدگی کنند. آنها برای داشتن چهره ای جذاب و جوان، به پوست خود می رسند، اما چگونه؟ اگر شما هم دوست دارید که راز زیبایی پوست صورت ستاره های هالیوود را بدانید، در ادامه مطلب همراه مان باشید.

مارگو رابی

مارگو رابی در مورد مراقبت های پوستی اش می گوید: «من به خاطر کارم مجبورم که صورتم را اغلب اوقات لایه لایه آرایش و حتی گریم کنم. از آنجا که من وقت زیادی برای رسیدگی به پوستم ندارم، سعی می کنم که زیر دوش آن را حسابی تمییز کنم. البته برای مواقعی که بخواهم به میهمانی یا مراسمی خاص بروم، از سرم پوست استفاده می کنم. شب ها قبل از خواب هم با مرطوب کننده پوستم را هیدراته می کنم.»

راز زیبایی پوست صورت ستاره‌های هالیوود

بلا حدید

من از لوسیون دیور برای پوستم استفاده می کنم. شاید فکر کنید که من چون خودم مدل تبلیغات دیور هستم، آن را به شما پیشنهاد می دهم اما اشتباه می کنید. ابتدا من صورتم را با صابون مخصوص صورت می شویم، سپس از کرم مرطوب کننده برای هیدراته کردن آن استفاده می کنم. با این کار من احساس می کنم که صورتم در حال نفس کشیدن است. از آنجا که پوست صورت من خیلی خشک است، خیلی سریع کرم مرطوب کننده را جذب می کند. از این رو حتی قبل از آرایش هم ابتدا کرم مرطوب کننده زده، سپس آرایش می کنم.

راز زیبایی پوست صورت ستاره‌های هالیوود

ماریا بورگس

من یک بار در روز و یک بار در شب پوستم را با روغن چرب می کنم. البته در کنار آن از ماسک های خاک رس نیز استفاده می کنم. من متوجه شده ام که تمییز کردن پوست در شب اهمیت زیادی دارد، از این رو آن را به خوبی می شویم تا هیچ کثیفی و لوازم آرایشی رویش باقی نماند.

راز زیبایی پوست صورت ستاره‌های هالیوود

کامیلا کابیو

من هر روز صبح صورتم را اکسفولیت می کنم زیرا به خاطر شوهایی که اجرا می کنم، مجبور هستم که زیاد آرایش می کنم و این طرف و آن طرف بروم، از این رو عرق می کنم و کثیفی زیادی روی صورتم می نشیند، بنابراین مجبورم که عمل اکسفولیت را هر روز انجام دهم. من از عسل برای مرطوب کردن صورتم استفاده می کنم. به نظر من ماسک های عسل و خاک رس از بهترین ماسک های صورت هستند.

راز زیبایی پوست صورت ستاره‌های هالیوود

کیت وینسلت

من تحت هر شرایطی، حتی در آخر شب که خیلی خسته ام، آرایشم را پاک می کنم. علاوه بر صورت، من گردنم را نیز می شورم. برای مواقعی که پوستم بسیار خشک می شود نیز از محلول لانکوم استفاده می کنم که هم مرطوب کننده پوست است و هم حاوی سرم پوست و ویتامین آ.

راز زیبایی پوست صورت ستاره‌های هالیوود

داوتسن کروس

به نظر من مهمترین کاری که ما باید برای پوست مان انجام دهیم، تمییز کردن آن قبل خواب است. خوابیدن با آرایش برای پوست ضرر دارد. بنابراین من از آرایش پاک کن ها استفاده می کنم و پس از آن به زیر دوش می روم و بعد از دوش هم از کرم مرطوب کننده برای هیدراته کردن آن استفاده می کنم.

راز زیبایی پوست صورت ستاره‌های هالیوود

بیلک لایولی

من عاشق مرطوب کننده ها، به خصوص برای شب، هستم. البته مهمترین کاری که قبل از آن باید انجام دهیم، شستن صورت است. من مطالعات زیادی در این زمینه داشتم، واقعا تمییز نگه داشت پوست صورت و استفاده از مرطوب کننده ها مانند یک داروی ضد پیری عمل می کنند. این کار را هر چه زودتر به برنامه روزانه تان اضافه کنید وگرنه خیلی زود آرزو می کنید که ای کاش این کار را سالها زودتر انجام می دادید.

راز زیبایی پوست صورت ستاره‌های هالیوود

کیرا نایتلی

من تا سن ۲۴ سالگی پوست بدی داشتم، دلیلش هم این بود که تمام کارهایم را زیر آفتاب انجام می دادم. اما یک روز تصمیم گرفتم که این کار را ترک کنم که نتیجه خوبی هم داد. من زمانی که در مقابل دوربین نیستم، تا جای ممکن آرایش نمی کنم. به نظرم پوست ما نیاز به استراحت دارد تا بتواند به دور از هر لوازم آرایشی، نفس بکشد.

راز زیبایی پوست صورت ستاره‌های هالیوود

سوزان ساراندون

از نظر سوزان ساراندون، رژیم تنها به غذا برنمی گردد، بلکه پوست هم رژیم خاص خود را دارد. او هر روز از کرم های ضد آفتاب استفاده می کند، صورت اش را تمییز نگه می دارد و از مرطوب کننده ها به پوست خود می زند. به همین سادگی او پوست اش را روشن و درخشان نگه خواهد داشت.

راز زیبایی پوست صورت ستاره‌های هالیوود

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اینا با این همه آرایش الان پوست صورتشون خوب بود یعنی?

    • بدون نام

      50درصد پوست تغذیه درسته(عوامل درونی)50درصد رسیدگی بیرونی

    • مریم

      رازشون پوله
      پول که باشه مدام میتونی بری کیلینیک زیبایی و ب پوستت برسی
      پول که باشه استرس و اضطرابتم به نسبت کم تره تغذیه بهتری داری وقت داری بیشتر ورزش کنی و هرچی که لازم داریو تهیه کنی حرصو جوش بیخودم نخوری پس ب پوستت اسیب نمیرسه

      پاسخ ها

      • نور

        دقیقا

      • yeki:/

        موافقم واقعا بهترین نظر بود

    • مریم

      رازشون پوله
      پول که باشه مدام میتونی بری کیلینیک زیبایی و ب پوستت برسی
      پول که باشه استرس و اضطرابتم به نسبت کم تره تغذیه بهتری داری وقت داری بیشتر ورزش کنی و هرچی که لازم داریو تهیه کنی حرصو جوش بیخودم نخوری پس ب پوستت اسیب نمیرسه

    • بدون نام

      آقا تمیز درسته..نه تمییز :/

    • mari.krd

      راز نیست . یک دلیل اصلی داره و اون پولِ . وقتی پول بی نهایت در اختیارشونِ میتونن همه ی روش هارو امتحان کنن . بقیه آدما نه زشتن نه پوست بد دارن نه ... فقط پول ندارن . واقعا نیاز به اینجور مطالب بلند بالا نیست . دلیلش پولِ

    • بدون نام

      با آرایش غلیظ ایرانیا، هر شب باید یه دونه آرایش پاک کن کامل مصرف کنن تا آرایش شون پاک شه :))

      پاسخ ها

      • نور

        الان این چه ربطی داشت؟؟؟!!!

    • بدون نام

      پوست خشک رو باید مرطوب کننده زد چربم که جوش میزنه حالا اینکه صورتتو بشوری رو که همه میدونن فکر کردم مطلب دیگه ای داره

      پاسخ ها

      • fatemeh

        قصدشون از این مقاله این بود؛که بگن اقا خانم همه ی آدما اگر پوستشون تمیز و مرطوب کنن ،تقریبا پوست دلخواهشون ب دست میاد.
        منم امتحان کردم با ی صابون کاملا معمولی و ی کرم نسبتا ارزون و البته تنبلی نکردن،تغییر رو دیدم!

    • علی

      پوست فقط پوست مارگو رابی

    • اسکارلت بر باد رفته

      من از ارایش پاکن استفاده میکنم و بعد به زیر دوش می رود ؟!

      یه کم در ترجمه به افعالی که به کار میبرید دقت کنید

    • بدون نام

      من پوست شناسم ، پوست هیچ کدومشون خوب نیست. طبیعتا پوست سفید پوست ها زیبا هست الحمد الله که پوست هیچ کدوم از این خانم ها که تو بالا گذاشتین سفید نیست. یکی به من بگه کجای پوست ماریا بورگس زیبا هست !!!!! اون که ذغاله خدا سیاهش کرده کجاش زیباست من نمیدونم !!!!

      پاسخ ها

      • girl

        حالا چون سیاه پوسته ینی خوشگل نیس؟
        داری از قرن هیجده میلادی کامنت میذاری؟

      • بدون نام

        این تنها نظر من نیست دوست عزیز ، ظاهرا شما سیاه پوست تشریف داری که این حرف رو میزنی !!

    • بی نام

      هیچی به اندازه افتاب و غصه پوست راخراب نمیکند ازهردو دوری کنید

    • بدون نام

      خیلی هم پوست خوبی ندارن،کدومشونو از نزدیک دیدین..

    • aria

      حالا شما که هی میگید اینا عمل جراحی میکنند، دخترای ایرانی هم دست کمی از اینا ندارن، اینقدر عمل جراحی میکنند که شبیه دیو و پری میشن

    • نور

      نود درصد کیفیت پوست ارثیه،منو یه نفرو میشناسم شبا با آرایش میخوابه پوستش مثل نوزاد میمونه ،یه نفر دیگه هم هست از بهترین کرم ها و مراقبت های پوستی استفاده میکنه اما پوستش خیلی جالب نیست و پر از روزنه س

    • بدون نام

      دوستانی که میخوان پوست صافی داشته باشن یک روز درمیون یه قالب کوچیک یخ رو توی یک پارچه نخی بذارن و پوستشونو ماساژ بدن.بعد یک هفته نتیجه رو ببینید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج