۷۷۶۷۹۹
۵۴ نظر
۵۰۰۴
۵۴ نظر
۵۰۰۴
پ

خادمی: فیش حقوقم را منتشر می‌کنم

خادمی در پاسخ به ادعاها درباره حقوق۲۷میلیونیاش گفت:من به دلیل مصوبه مجلس نمی‌توانم بیش از ۲۰ میلیون حقوق دریافت کنم و این مبلغی که اعلام شده دروغ است. بله من اگر اهواز بودم می‌توانستم به دلیل سابقه و رتبه ای که دارم ۴۰ میلیون حقوق بگیرم اما امروز تهران هستم و براساس قانون ۲۰ میلیون حقوق می‌گیرم.

خبرآنلاین: خادمی در پاسخ به ادعاها درباره حقوق۲۷میلیونیاش گفت:من به دلیل مصوبه مجلس نمی‌توانم بیش از ۲۰ میلیون حقوق دریافت کنم و این مبلغی که اعلام شده دروغ است. بله من اگر اهواز بودم می‌توانستم به دلیل سابقه و رتبه ای که دارم ۴۰ میلیون حقوق بگیرم اما امروز تهران هستم و براساس قانون ۲۰ میلیون حقوق می‌گیرم.

چند روز قبل بود که وزارت نفت در واکنش به ادعای «هدایت‌الله خادمی» نماینده‌ کنونی مجلس شورای اسلامی درباره «افزایش ۳۰۰ تا ۵۰۰ درصدی حقوق نمایندگانی که در ماه‌های اخیر به آن وزارتخانه منتقل شده‌اند»، اعلام کرد «بالاترین رقم پرداختی ناخالص، مربوط به نماینده مدعی است». و از حقوق ۲۷ میلیونی این نماینده در وزارت نفت خبر داد.

پس از طرح این موضوع خادمی هم گفت:در كشورهاي جهان سوم هركس افشاگري كند، در مظان انواع اتهام و برچسب قرار مي‌گيرد. این سخنان هم با واکنش وزارت نفت مواجه شد و اعلام کرد اگر مایل باشید فیش حقوق ۲۷ میلیونی‌تان را منتشر می‌کنیم.

در همین رابطه هدایت الله خادمی نماینده مردم ایذه و باغملک درباره موضوع حقوق ۲۷ میلیونی و خانه ۲۹۰ متری اش گفت: اختلاف من با وزیر نفت بر سر شرکت توتال، IPC و موضوع کرسنت و همچنین بچه هایی است که در دفتر زنگنه بوده اند و بدون آنکه لایق باشند پست گرفته اند.

او ادامه داد: من مدیرعامل شرکت نفتی بودم و زمانی که زنگنه از نفت خبر نداشت من در وزارت نفت بودم و ۳۲ سال سابقه دارم و بالاترین رتبه شخصی را در این عرصه دارم به طوری که می توانم بگویم بالاتر از رتبه من در وزارت نفت کسی نیست. اگر مصوبه مجلس نبود که در تهران کسی حق ندارد بیش از ۲۰ میلیون تومان حقوق بگیرد امروز حقوقم ۴۰ میلیون تومان بود؛ درواقع کسانی که با من بودند امروز ۴۵ میلیون تومان می گیرند.

خادمی گفت: بنابراین اصلا من به دلیل مصوبه مجلس نمی توانم بیش از ۲۰ میلیون حقوق دریافت کنم و این مبلغی که اعلام شده دروغ است. بله من اگر اهواز بودم می توانستم به دلیل سابقه و رتبه ای که دارم ۴۰ میلیون حقوق بگیرم اما امروز تهران هستم و براساس قانون ۲۰ میلیون حقوق می گیرم؛ از آنجایی که اضافه کاری به من داده نمی شود از همین بیست میلیون تومان هم کسر می شود.

این نماینده مجلس در ادامه اظهار داشت: زنگنه در راستای رفتارهای پوپولیستی خود آمده است یک حرفی زده چرا؟ چون من گفته ام چرا شما نمایندگانی را که از وزارت‌خانه هایی مانند وزارت آموزش و پرورش یا بهزیستی و ... به مجلس آمده اند و ماهی ۳ میلیون ۵۰۰ هزار تومان می گرفتند را به استخدام وزارت نفت در می آورید و پرونده انها را انتقال می دهید که حقوقشان می شود اندازه من؟

او در پاسخ به این سوال که این اقدام برای نمایندگان فعلی مجلس و در حین نمایندگی رخ داده است یا خیر گفت: بله در شرایط حاضر و از نمایندگان فعلی مجلس هستند.

خادمی در پاسخ به این سوال که چه تعداد از نمایندگان به استخدام وزارت نفت درآمده اند گفت: خود زنگنه در مصاحبه ای گفته تعداد آنها ۸ نفر است ما هم فرض را همین می‌گیریم.

او ادامه داد: با این شرایط شما می بینید فردی که در وزارت خود ۴ میلیون حقوق می گرفته زنگنه آن را به وزارت نفت برده است و به او ۲۰ میلیون حقوق می دهد و در نهایت اگر نماینده ای دور بعد رای نیاورد او را مدیرکل می کند مانند اتفاقی که برای نمایندگان ادوار رخ داد یعنی افرادی که رای نیاوردند امروز بالاترین سمت ها را در وزارت نفت دارند دلیل آن هم روشن است به این دلیل که امروز در مجلس کمک زنگنه می کنند.

خادمی گفت: من حاضرم فیش حقوقی خود را منتشر کنم به شرط انکه زنگنه و همین افراد بی‌سواد و جقله ای که به وزارت نفت آورده است هم فیش حقوقی‌شان را منتشر کنند.

(خادمی در این لحظه عکسی از فیش های حقوقی اش در سال ۹۷ نشان داد که در آن فیش‌ها خالص دریافتی اش بیش از ۱۶ میلیون تومان بود)

این نماینده مجلس درباره خانه‌اش نیز گفت: در بحث خانه هم باید بگویم من ۳۲ سال کارمند وزارت نفت و مدیر شرکت های نفتی بودم طبیعی است وقتی یک کارمند وزارت نفت از شهری به تهران می آید خانه سازمانی در اختیار او می گذارند ما هم در خانه سازمانی بودیم که مدتی است آقای زنگنه آن خانه های سازمانی را می خواهد بدهد به نورچشمی ها و من نیز از آن خانه بیرون رفتم.

خادمی که می گوید من هنوز بازنشسته نشده‌ام گفت: تنها کسی هستم که خانه سازمانی را از من گرفته‌اند و مالکیت آن را می خواهند واگذار می کنند. مشخص است وقتی حرف مردم را بزنیم باید منتظر چنین رفتارهایی باشیم.

او در پاسخ به این سوال که خانه ۲۹۰ متری خانه سازمانی بوده یا همین خانه ای که در آن سکونت دارید گفت: آن خانه ۲۹۰ متری خانه سازمانی بود و در حال حاضر خانه من ۱۷۰ متر است.

خادمی در پاسخ به این سوال که آیا با وجود نماینده بودن اجازه داشتید از خانه های سازمانی استفاده کنید یا خیر گفت: ما از آن خانه ها امدیم بیرون و این صحبت برای قبل است یعنی حدود یکسال و نیم پیش.

حال باید منتظر ماند و دید که آیا وزارت نفت حاضر می شود فیش حقوقی مطرح شده این نماینده و سایر نمایندگان حقوق بگیر را منتشر کند یا نه؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فیش حقوقم را متتشر میکنم لب تاپ را روشن میکن برنامه فتوشاپ را باز میکند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خادمی جان
        دهان مبارک را ببند
        لطفاٌ

      • بدون نام

        برنامه کورل دلبندم

      • ★★azad★★

        بنده باافتخار فیش حقوقی خودم را اعلام میکنم،ماهی۴۵۵۰۰تومن!!!وحاضرم کل این مبلغ را به این نماینده فقیر وتهیدست بپردازم

      • پرهام

        آخه چقدر پررو هستی خادمی جان!
        ۴۰ میلیون درخوزستان؟ مگه چه خبره؟

        بخدا قسم من هم درخوزستان شاغلم. شیفتهای ۲۴ساعته میگیرم. ماهی حدود۳۸۰ساعت کارمیکنم. بازهم کل دریافتی بنده کمی بیشترازدومیلیون هست.
        تاالان ازخانه سازمانی استفاده نکرده ام. ۱۸سال سابقه و مدرک کارشناسی دارم. متاهل و بچه دارم.

        آخه چقدر تبعیض؟ بقول بختیاریها انگارما از یه مادر دیگه بدنیا آمده ایم...

      • خخ

        اقا بخوام نماینده بشم چکار باید بکنم جایی کلاس داره که برم

    • بدون نام

      واقعا اگر راست میگی فیش حقوقی ات رو منتشر کن

    • محمدرضا بختیار

      آقای خادمی ۲۰میلیون می گیری چنین می گی ۲۰ میلیون که فرض ۲۰ هزار تومان هستش عزیز من کسی که حقوق ۲۰ میلیونی می گیره به راحتی ماهی یک میلیارد از اطرافش در آمد داره این موضوع را تو این ادارات دولتی و دوستانم به وضوح دیده ام که می گویم !!!!

    • ر

      مابدبختها چی که جیبمان خالیه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ما بد بختا باید سرمونو زمین بزاریم و بمیریم

    • بدون نام

      ... ما به نان شب محتاجمی تو به گفته
      خودت بیست میلیون حقوق میگیری شما ها هستید که
      کشور این اینجور کردید

    • s.r...nik

      ...خجالت نمیکشه همچین میگه ۲۷ میلیون نبود ۲۰ میلیون بود؛انگار از وضع مردم و حقوق هایی که میگیرند خبر نداره یا خبر نداره مردم تو آرزوی ۴۰ متر آپارتمان موندن این میگه آپارتمان من ۱۷۰ متره؛...

      پاسخ ها

      • نادم

        همینکه ازفیشهاینجومی خبرداره میگه راستی اینتوقع زیادیه که وزرا.وکلا فیششون رامنتشرکنن الحق که چه مسولین درستی وچه نظام قانونمندی داریم همه یک ازیک وقیح تر..وماچشممان به امیداینان است هیهات....

    • بدون نام

      شما ۱۰ تا فیش دارید کدومش منتشر میکنید ، بابا من خودم بازنشسته امور مالی اداره ام . ۱۰۰ مدل شغل های مدیریتی بهشون پول میدن . فیش رسمی . فیش داخلی و ....

    • بدون نام

      شما بیخود میکنی ۲۰ میلیون میگیری بنده با ۳۰ سال سابقه ۳ میلیون میگیرم مردم چقدر احمقند که به تو و امثال شماها رای میدهند که بروید مجلس کاری هم برای مردم نمیکنید دقیقا مثل زمان شاه مجلس شده فرمایشی نه عرضه دارید وزیر استیضاح کنید نه وجود دارید رئیس جمهور را عزل کنید یعنی نمایندگاه کور هستند نمی بینند گرانی تورم را پدر مردم را در آورده این دولت تازه ناراحتید که حقوقتان ۲۰ میلیونه متاسفم برای خودم که رای دادم

    • بدون نام

      با ۳۲ سال سابقه نفت باید ۴۰ میلیون می گرفت....من با ۱۶ سال سابقه نفت پس باید ۲۰ بگیرم اونم شهرستان....ولی من ۳ میلیون و ۸۰۰ می گیرم....چرا؟؟؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پس گفتند حقوق بشر از 10 ملیون تو ایران نداریم حالا سر 27 ملیون صحبت است

    • .

      اهواز بودم ۴۰میلیون یاحسین

      الان بیست میلیون خرج ده خانواده رو میده خدایا چرا اینا جای شهدا روگرفتن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        درست میگه تمام کارها را پیمانکار انجام‌میده نیروهای رسمی حقوق مفت میگیرند انهم ده برابر پیمانکار انهایی که استخدام رسمی هستند تمام امکانات دارند پرواز مجانی خونه مفت نه پول اب وبرق میدن بعد یه کارگر توی هم.ن‌مجموعه چون رسمی نیست با بیست سال سابقه سه میلیون میگیرد ....

      • بدون نام

        والا چی بگم ما تو نون شبمون مندیم خدایا چقدر بدبختیم خودت کمک کن

      • بدون نام

        من با۳۰سال بازنشته شدم حکم اخرم بوده۲۷۰۰ولی چون وام دارم به خدا۵۶۰تومان ماهی میگیرم گدای روح ندارم

    • .

      اصلا شما ها تو مجلس چ میکنید کارتون دقیقا چیه چکارمیکنید فقط باند وحزب بازی درگیری قانون بیخودی وضع میکنید کارخونه جمع میکنید بیکاری رو زیادمیکنید مفدخوراهای دزد

    • کریم شایان

      کل مدیران وشهردارانی که با طرح بازنشستگی از سیستم جدا میشوند۳۰۰ نفر میباشد ونمایندگانی که بصورت بازنشسته در نهاد های عمومی عیر دولتی وشرکتهای دولتی کارمیکنند انهم با حقوق های بالای ۲۰ ملیونی ۱۷۰۰ نفر میباشند چرا نباید این نمایندگان به اصطلاح مردمی از سیستم اداری جدا یشوند مثل معروف است میگوید مرگ خوب است ولی برای همسایه این تبعیض هاهست که باعث ازار واذیت مردم‌میشود

    • جواد

      ادم جگرش برای این یارو کباب میشه فقط 20 تومن میگیره!!!!

    • بدون نام

      خدایا من از الان منتظر یارانه ام، بعد تو بیست میلیون هر ماه میگیری،، تمام بدبختی ما از همین مجلس نشین هاست

    • امیر حسین

      از یک کارگر زحمتکش، کمتر برای این مردم مفید بودید
      همه نمایندگان و میگم
      ۲۰ میلیون کمه؟ که اعتراض میکنی!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این هم آخرین حقه خریدن نماینده . این را شیطان هم نمی‌دانست . خدایا به ما رحم کن به خاطر انتخاب چنین نمایندگانی و روحانی را به خاطر انتخاب چنین وزرایی . این یکی برای 40میلیون قانع نیست و آن یکی ها در حال نماینده بودن از دستگاه محل خدمتتشان منتقل می‌شوند به وزارت نفت . تا از قافله ........ عقب نمانند . بخورید از مال مردم هرچقدر میتوانید . شکمتان را پر کنید از بیت المال . مملکت که صاحب ندارم.؟ یا امام زمان مگر که خودت به فریاد این ملت و کشور برسی..

      • حسین

        خجالت نمیکشه که گستاخانه و با اکراه میگه حقوقم 20 میلیون تومنه . البته ردیف اول فیش حقوقی اش 20 تومنه . ماموریت ها و مزایا و حق جلسه و سختی کار و فوق العاده ها سرجمع در ماه به 50 میلیون میرسه . سیر خبر از گشنه نداره . سوار خبر از پیاده نداره . الان که رب گوجه فرنگی شده 20 هزارتومن اگه صد هزار تومن هم بشود واسه مسئولین خیالی نیست . این قشر متوسط و کارمند و کارگر هس که داره نابود میشه و از طرفی جامعه دچار منجلاب شده است چون درآمد کم شده و جنس داره لحظه ای افزایش نرخ پیدا میکنه .

      • بدون نام

        حقوق ۱۰ تا کارگر میگیره تازه سر خونه هم بحث میکنن که ۲۰ متر کمتره قبلیه

    • بدون نام

      چقدر راحت از گرفتن حقوق بیست و چهل میلیونی صحبت میکنند در صورتی که مردم ایران کارمندان بیشترین حقوق سه میلیون میگیرن .فقط میشه گفت خاک بر سر چنین مسئولینی.اینها میخواهند درد مردم را بفهمند.

    • نو بخت

      تازه یارانه 45 هزاریش که میگرفته حساب نکرده.

    • علی

      شما را به خدا این خبرها را منتشر نکنید .من بازنشسته با یک وهفتصد که مطمئنا از من کمتر هم هست احساس بدی سراغمان میاد.خدا نگذاره از کسانی که از تدین فقط تظاهر و دکمه یقه انداختن را بلدند

    • م

      یه حقوق حقوقی راه انداخته که نگو میخواد بگه که با این پول چه قدر سر تر از بقیه است در حالیکه اینطور نیست اینو که هیچکس هم تو این خبرا نمیشناسه

    • بدون نام

      فیش بخورد سرتون خیلی خیلی,?

    • طرف دار گوجه فرنگی

      متأسفم

    • محمد علیان

      شما دارید این مملکت را چباول میکنید مردم در فقر کامل هستند شما ۲۰ ملیون حقوق میگیرید

    • شهرام

      خداییش بیست ریال کار به نفع مردم میکنین که بیست میلیون پول مفت میگیری .

    • بدون نام

      مردم خجالت بکش چه کردی برای این مردم که منت حقوق بیست میلیونی تو سر ملت می‌زاری برو بشین تو خونت مردم خودشون بهتر از شما مملکت و اداره می‌کنند

    • بدون نام

      خوابند وکیلان و خرابند وزیران
      یارب بستان داد ما زین امیران و وزیران

    • بی نام

      اگر می خواهید تبعیض و‌پارتی بازی در وزارت نفت را ببینید
      آقازاده هادر باشگاهها ی فرهنگی و ورزشی با حقوق و مزایای آن چنان آنجا خوش می گذارند بعنوان مربی مثلا"بدن سازی و غیره

    • بدون نام

      خدا لعنتشان کنه یکی نان شب نداره کارمند دولت ۱۳۰۰ حقوق میگیره یه یارو میگه من ۲۰میلیون بیشتر نمیگیرم حرام جانتان بشه به نام اسلام وقران بیت المال را میخورید وبه ریش مردم میخندید

    • بدون نام

      تو چیکار داری میکنی که باید اینقدر بگیری

    • بدون نام

      اگرخوب نخورندونیاشامندوووووووووپودرنودسالگی صورتشان برق نمی زندمثل جوان سی ساله من چهل وپنج سالمه شکسته شدم مثل هفتادساله هستم چون ندارم که خرج کنم چون همشذنان وتخم مرغ. البته بیشترایام هم نان وغصه می خورم. ایناچه باک دارندهمه باکاشان پره بعضی ازباکهاراهم ه وقت اراده کنن خالی می کنن صورت برقیها خوب. می می می. گناه من. بگردنشون

    • بدون نام

      خدایااین زحمتکشان اینچنینی رامانخواستیم انهاراپیش خودت ببرتادرخدمت خودت باشندمافقیروبیچاره هارابحال خودمان رهاکن یعنی ازدست این ابلیسها نجاتمان بده. خدایاکمی به ماهم کمک کن وشراینهاراازسرماکوتاه کن فقط این یک رورابهت. زدم. روموبگیر

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بهترین دعا ایول ؛ البته شک نکن خدا نابودشون میکنه مرغ حق براهه

    • بنده خدا

      اخه 20میلیون وچی کار میکنی با بالا پایینش میلیاردی میکیری من جوان 30ساله ازدواج نکرده فارق تحصیل دانشگاه دوماهه پول سونوگرافی کلیه مو ندارم اخه شما روی شیطانو سفید کردین

    • بنده خدا

      اخه 20میلیون وچی کار میکنی با بالا پایینش میلیاردی میکیری من جوان 30ساله ازدواج نکرده فارق تحصیل دانشگاه دوماهه پول سونوگرافی کلیه مو ندارم اخه شما روی شیطانو سفید کردین

    • گرگانی

      روزی ۷۰۰هزارتومن فقط برای چرت زدن . چرخ زدن تو شبکه های مجازی . یه دعوا هم تو مجلس میبینن بعد ناهار رو میل میکنن بعد هم راننده شخصی میبرشون منزل . خسته نباشین دلاورها

    • بدون نام

      به مرتضی علی با ۳۰ سال بیمه، واجاره خانه و عروس و داماد و نوه و آبرو ۱۲۹۰ حقوق دارم این حق است؟

    • بهجتی

      سال 77 لیسانس با 2سال سربازی در مناطق مرزی عراق. از دولت وحق آب وخاک وطنم طی این 20 سال خرواری ار قبوضه که مثلا جزء خدماته .یکی از آنها باشه کمک خرخ خانواده امثال خادمی تا ریشهام خوب بلند بیام خدمتش برسم

    • بدون نام

      هرچیکه بگیره نسبت به بقیه مفتخرآن یه حرف آبداریهم میزنه

    • بدون نام

      این روشن سر عجب رویی داره !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • بدون نام

      دروغ نگو آقای خادمی ... تو اگر مردی پرینت حسابهای بانکی رو منتشر کن

    • شهین سیفی

      ۲۷ میلیون که چیزی نیست شجره نامه ات را منتشر کن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج