۷۷۶۹۲۹
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

شماتیک احتمالی استقلال؛ تهاجمی‌ترین تیم شفر

 وریا یک خط عقب برمی‌گردد و روزبه به ترکیب اضافه می‌شود.

وبسایت نود: فقط یک برد در هشت مسابقه آمار ناامیدکننده این فصل استقلال است. آماری که اگر با برد در دربی همراه نشود، شفر را وارد چالش جدیدی می‌کند. اتفاقی که احتمالا سرمربی استقلال را مجاب می‌کند با ترکیبی تهاجمی‌تر از همیشه وارد دربی شود. البته به نظر نمی‌رسد شفر به آرایش محبوب ۱-۳-۲-۴ دست بزند و احتمالا بازیکنان را در این سیستم جای می‌دهد. تمام آمارهای زیر براساس دیتای متریکا ارائه شده است.

نفر به نفر با ترکیب احتمالی استقلال

مهدی رحمتی: بعید است شفر دروازه‌بانی که در همه مسابقات این فصل استقلال بازی کرد، برای دربی نیمکت‌نشین کند و به حسین حسینی بازی دهد که حدود پنج ماه از آخرین مسابقه رسمی‌اش می‌گذرد. رحمتی در این فصل بجز دروازه‌بان‌های پرسپولیس از سایر دروازه‌بان‌های فیکسِ لیگ میانگین گل خورده کمتری دارد و بیشترین کلین‌شیت فصل هم به نام او ثبت شده است.

وریا غفوری: شکی در این نیست که بهترین گلزن این فصل استقلال و زننده آخرین گل دربی در بازی فردا فیکس است. سوال در مورد وریا به پست بازیِ او مربوط می‌شود. اینکه غفوری بعد از شش بازی حضور در پست وینگر، به دفاع راست برمی‌گردد تا سمت راست این تیم قوی‌تر شود و محل ضربه سمتِ آبی‌‌ها شود یا خیر.

پژمان منتظری: مدافع باتجربه استقلال در کنار مهدی رحمتی تنها بازیکنانی هستند که در تمام دقایق لیگ هجدهم بازی کردند. پژمان در این فصل دومین دقت پاس را بین هم‌تیمی‌هایش داشت که نزد شفر ارزش بالایی دارد و با حضور او بهتر می‌تواند فوتبال مالکانه‌اش را در زمین پیاده کند. ضمن اینکه منتظری در هر مسابقه بیشتر از سه نبردهوایی می‌برد. و منتظری می‌تواند ضعف رحمتی در خروج را با بردش در دوئل‌های هوایی خنثی کند.

روزبه چشمی: روزبه هنوز در لیگ هجدهم بازی نکرده است. در لیگ قهرمانان آسیا هم که بازی کرد، با سهل‌انگاری و اخراجش از مسابقه تاثیر پررنگی در حذف استقلال داشت. ولی گزینه‌های نامطمئن شفر در خط دفاع و نمایش خوب چشمی در فصل گذشته، احتمالا او را به ترکیب برمی‌گرداند.

آرمین سهرابیان: سرگیجه شفر برای انتخاب دفاع چپ است. جایی که احتمالا سهرابیان را در آن منطقه به بازی خواهد فرستاد. آرمین در هر مسابقه ۴ برابر زکی‌پور شوت می‌زند، پاس‌هایش ده درصد دقیق‌تر است، ۲ عملکرد دفاعی بیشتر هم ثبت می‌کند.

سهرابیان در این فصل سومین بازیکن برتر استقلال از نگاه نمرات سایت نود هم بود. عملکردهایی که نشان می‌دهد شفر نمی‌تواند به سادگی از کنار نام او عبور کند و در صورت عدم حضور در سمت چپ دفاعی، شاید او را به جای چشمی در قلب خط دفاع قرار دهد.

علی کریمی: شماره شش استقلال در این فصل بیشترین لمس توپ را بین بازیکنان این تیم داشت و بیشتر از هر بازیکنی از حریف توپ گرفت. کریمی در هر مسابقه ۲،۵ نبرد هوایی هم برنده می‌شود و اجازه نمی‌دهد توپی جلوی پای مدافعان به زمین برخورد کند. گذشتن از توانایی‌های چنین بازیکنی برای مربی هیچ تیمی ساده نیست.

فرشید باقری: صدرنشین استقلالی‌های نمرات سایت نود، فرشید باقری است. بازیکنی که این فصل یک پاس گل داده، معدل ۰،۶ پاس کلیدی در هر مسابقه ارسال می‌کند، ۱ توپ از حریف می‌گیرد و حدود ۳ عملکرد دفاعی نظیر قطع پاس، دفع، بلاک و بازیابی ثبت می‌کند.

همام طارق: موتور بازیکن عراقی استقلال کم کم روشن شده و در این چند بازی اخیر در حملات این تیم حضوری پررنگ داشت. طارق احتمالا در دربی هم حضور خواهد داشت تا به همراه وریا غفوری، زوجی خطرناک بسازند.

مرتضی تبریزی: بعد از وریا، مرتضی تبریزی خطرناک‌ترین بازیکن این فصل استقلال است. بازیکنی که نرخ تبدیل شوت به گلش ۱۳درصد است. در این فصل ۴ شوت در چارچوب زده و ۳ پاس کلیدی هم داده است.

فرشید اسماعیلی: بعد از یک گل و یک پاس‌گلی که فرشید در دربی ۸۴ داده بود، محبوبیت دوچندانی بین هواداران استقلال پیدا کرد. حالا آبی‌ها امیدوارند مصدومیت فرشید کامل بهبود یافته باشد تا بهترین بازیکن (مشترک با فرشید باقری) این فصل استقلال در جدول سایت نود، باز هم عصای دست شفر شود.

روح‌الله باقری: بهترین مهاجم این فصل استقلال در نمرات نود، روح‌الله باقری است. بازیکنی که این فصل بیشترین خطا را از حریفان گرفته، دومین معدل شوت در چارچوب را داشته و هم گل زده و هم پاس‌گل داده است.

شماتیک احتمالی استقلال در دربی ۸۹

شماتیک احتمالی استقلال؛ تهاجمی‌ترین تیم شفر

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      همیشه با این ترکیب بازی میکنن دیگه
      تهاجمی ترین تیم چیه؟!

    • بدون نام

      این بازیکنان گل نمی زنند نمی دانیم دوباره چه مرگشانه دوباره هنگ کردن شاید دربی لنگی ها کاری کنندو گل بزنه

    • بدون نام

      این اگر تهاجمی ترین هستش پس چرا یازدهم جدول هستند ؟؟؟ کیسه امسال هم مثل سالهای گذشته تیم نیستد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج