۷۷۷۱۸۷
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

نکونام: دغدغه شیرین ۲ مهاجم آماده را داریم

جواد نکونام، سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران اینکه تیمش دو مهاجم آماده دارد را دغدغه‌ای شیرین دانست.

خبرگزاری تسنیم: جواد نکونام، سرمربی نساجی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سایپا ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: بازی سختی داریم. تیم سایپا برای قهرمانی و کسب سهمیه مبارزه می‌کند. همان‌طور که می‌دانید ما از هفته اول بازی‌های سختی داشتیم و با تمام تیم‌های مدعی بازی کرده‌ایم.

در جام حذفی هم قرعه سختی به ما خورده، اما به‌هرحال فوتبال است و ما باید برای این شرایط آماده باشیم. فردا هم با یک تیم بسیار خوب بازی داریم که هفته گذشته نفت را شکست داده است. سایپا تیم پرمهره‌ای است و همه می‌دانیم این تیم برای قهرمانی می‌جنگد. ان‌شاءالله فردا بازی خوبی انجام دهیم.

وی در مورد محرومان و مصدومان تیمش برای دیدار با سایپا تصریح کرد: متأسفانه دو بازیکن‌مان را فردا در اختیار نداریم. یکی از بازیکنان هم شاید به این بازی برسد. ابوالفضل علایی را نیز قطعاً برای بازی فردا در اختیار نداریم.

سرمربی تیم فوتبال نساجی راجع به ترکیب تیمش برای این دیدار و اینکه عباس‌زاده شناخت خوبی از تیم سایپا دارد، گفت: در مورد ترکیب تیمم صحبت نمی‌کنم، اما هر بازیکنی در تمرینات شرایط خوبی داشته باشد،‌ در ترکیب قرار می‌گیرد.

نکونام: دغدغه شیرین ۲ مهاجم آماده را داریم

عباس‌زاده هم بازی‌های خوبی برای ما انجام داده و هم زحمت زیادی کشیده است. بازی قبل هم که بیرون نشست به این دلیل بود که چند بازی برای ما انجام داده و نیاز بود که استراحت کند. این دغدغه شیرینی است که دو مهاجم آماده داریم.

نکونام در ادامه تصریح کرد: قرعه سختی در لیگ برتر داریم و در جام حذفی هم قرعه‌ای سخت به ما خورده است. ما در 10 هفته با 9 تیم مدعی بازی کرده‌ایم و این کار را برای ما سخت کرده است. آن هم برای تیمی که پس از 24 سال به لیگ برتر رسیده و زمان می‌برد تا به شرایط ایده‌آل برسیم.

اینکه من الان بگویم ما امروز و فردا به شرایط ایده‌آل می‌رسیم،‌ درست نیست. من یک سؤال دارم، آیا ما نسبت به بازی با ذوب‌آهن پیشرفت کرده‌ایم یا خیر؟ زمانی که ما پیشرفت نکنیم من باید فکری به حال تیمم کنم. حالا که شرایط تیم خوب است و رو به جلو حرکت می‌کنیم. فوتبال در زمین یازده به یازده است و باید نسبت به بازی، شرایط تیم را بسنجیم. باید یازده نفره حمله کنیم و یازده نفره هم دفاع کنیم. مخصوصاً تیم ما که شرایطش با همه تیم‌ها فرق می‌کند. ما باید بجنگیم و تلاش کنیم تا به موفقیت برسیم، مانند شعری که هواداران‌مان می‌خوانند.

اینکه الان قولی بدهم که کاری ماورای فوتبال حرفه‌ای انجام می‌دهم،‌ این‌طور نیست،. تنها قولی که می‌دهم این است؛ تمام تلاش و تمرکزم این است که تلاش کنیم.

وی افزود: این تیم بعد از 24 سال به لیگ برتر آمده اما شرایط لیگ برتر را نداشته است. ما مشکلات کوچک زیادی داریم که نمی‌خواهم در مورد آنها حرف بزنم. چیزهایی که در فوتبال حرفه‌ای اصلاً جای سؤال ندارد. تیمی که در لیگ یک بوده، فقط شش بازیکن لیگ برتری می‌تواند بگیرد،‌

این عمده تفاوت ماست. وقتی در نیم‌فصل دوم شش بازیکن دیگر بگیریم تیم‌مان شرایط بهتری پیدا خواهد کرد. تیم ما نسبت به اول فصل بهتر شده و شرایط فوق‌العاده‌ای داریم. تیم ما از هفته اول تا الان 40 تا 50 درصد رشد داشته است.

سرمربی تیم فوتبال نساجی در خصوص ناراحتی فرهاد صنیعی‌فر (مالک باشگاه نساجی) از عدم حمایت مسئولان و تهدید به کناره‌گیری از این تیم،‌ یادآور شد: اول از همه از او و آقای حدادیان تشکر می‌کنم به عنوان نماینده مردم و باشگاه نساجی، به خاطر اینکه از جیب خودشان برای باشگاه هزینه کرده‌اند. امیدوارم این اتفاق (کناره‌گیری صنیعی‌فر) نیفتد. ما سال گذشته هم همین امکانات را داشتیم و امسال هم همین امکانات را داریم. برای لیگ برتر باید امکانات بهتری داشته باشیم.

ما یک رختکن ساده نداریم. دوست ندارم در این مورد صحبت کنم، اما امیدوارم مسئولان کمک کنند تا حداقل یک رختکن داشته باشیم. شما خودتان می‌دانید در لیگ برتر امکاناتی که ما می‌خواهیم فراهم نیست. امیدوارم مسئولان به ما و مالکان باشگاه کمک کنند.

نکونام در پایان گفت: 80 تا 90 درصد تیم ما تغییر کرده است. تا بازیکن بخواهد با تفکرات مربی کنار بیاید زمان می‌برد. به نظرم الان از نظر تیمی از تیمم کاملاً راضی هستم. از نظر نفری از دو سه بازیکنم ناراضی هستم. اسم نمی‌برم، اما آنها باید خودشان را به سطح بقیه برسانند. از نظر تیمی فوق‌العاده هستیم، اما باید این چند نفر به سطح بقیه برسند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شما که امکانات نداری بیخود کردی با زدوبند به لیگ برتر اومدی بعد بهونه میاری که یه رختکن ساده نداری.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج