جاباما
۷۷۸۱۲۹
۲۹ نظر
۵۴۸۱
۲۹ نظر
۵۴۸۱
پ

خواننده‌‏های ایرانی سوار چه خودرو‌هایی می‌شوند؟

در دنیای سلبریتی‏‌ها و خوانندگان موسیقی علایق و وسایل مورد استفاده آنان به‌شدت موردتوجه است، زیرا مردم کمتر از بازیگران و فوتبالیست ‏ها از علایق خودرویی آن‌ها مطلع می‌‏شوند. در ایران هم مخاطبان انواع خوانندگان پاپ پیگیر این هستند که خواننده موردعلاقه آن‌ها چه می‏‌پوشد و پشت فرمان کدام خودرو می‏‌نشیند؟

وبسایت دنیای خودرو: نه‌ تنها خود ستاره‏ ها که علایق آنها هم بسیار موردتوجه مخاطبان و علاقه‌مندان آنهاست. این رابطه حتی سبب پایه‌گذاری ژانر خاصی از روزنامه‌نگاری در دنیا شده و روزنامه نگارانی تربیت شده‏ اند که از علایق و وسایل مورد استفاده هنرمندان و ورزشکاران برای علاقه ‏مندان و مخاطبان آنها می‏ نویسند. از طرف دیگر برندهای خودرو هم از این علاقه نهایت استفاده را برای معرفی هرچه بیشتر محصولاتشان می‏ برند و به قول معروف بار تبلیغاتی و ترویجی به این رابطه می ‏دهند.

این پدیده هم در کشورهای خارجی و هم در ایران عام و فراگیر است. اما در میان انواع سلبریتی‏ها علایق و وسایل مورد استفاده خوانندگان موسیقی به‌شدت موردتوجه است زیرا مردم کمتر از بازیگران و فوتبالیست‏ها از علایق خودرویی آنها مطلع می‏شوند. در ایران هم مخاطبان انواع خوانندگان پاپ پیگیر این هستند که خواننده موردعلاقه آنها چه می‏پوشد و پشت فرمان کدام خودرو می‏نشیند؟ در این گزارش به خودروی موردعلاقه برخی خوانندگان موسیقی پاپ اشاره کردیم تا عطش مخاطبان و علاقه‌مندان آنها را برطرف کنیم.

بهنام بانی عاشق ماکسیماست

خواننده‌‏های ایرانی سوار چه خودرو‌هایی می‌شوند؟

در دو سال گذشته بهنام بانی با آهنگ‏هایش معروف شد و سال گذشته نیز با آلبوم «عاشقم کرده» حسابی سرزبان‏ها افتاد تا جایی که بلیت کنسرتش در ۱۵دقیقه اول تمام شد. بانی ۳۱ساله در دوران کودکی قاری قرآن بوده و از همان بچگی آرزوی خوانندگی و کنسرت را در سر داشته است. پدرش نوازنده آکاردئون بود و همین موضوع در علاقه او به موسیقی نقش داشته است. بانی در دوران نوجوانی خوانندگی را به‌صورت حرفه‏ ای نزد استادان موسیقی مانند محمد نوری یاد گرفت و دو سال قبل با آهنگ «علاقه خاص» با آهنگسازی حامد برادران به شهرت رسید.

او عاشق خودروی ماکسیما نیسان است. در یک مصاحبه هنگامی که مجری از او پرسید که «من انتظار داشتم با ماشین ۲میلیاردی به برنامه ما بیایی!» جواب داد: «قیمت آدما به ماشین زیر پاشون نیست. از ۱۸ سالگی آرزوی داشتن خودروهای ماکسیما یا آزرا یا اپیروس را داشتم و الان هم یک ماکسیما دارم و از رانندگی با آن لذت می‌برم». جالب این‏که او در مصاحبه‌ای نیز گفته بود در دوران سخت زندگی‏ اش مسافرکشی هم کرده است.

لوکس‌سواری فرزاد فرزین

خواننده‌‏های ایرانی سوار چه خودرو‌هایی می‌شوند؟

فرزاد فرزین یکی از خواننده‏های معروفی است که علاوه‌بر خوانندگی آهنگساز، بازیگر و ترانه‌سرا و اهل رانندگی هم است. او تاکنون هفت آلبوم رسمی منتشر کرده است. این خواننده 37ساله اولین آلبوم خود را حدود 18سال قبل منتشر کرد.

وی همچنین سابقه بازی در فیلم‏های سینمایی ازجمله فیلم «سگ‏های پوشالی» را دارد. این خواننده خوش‌صدا به خودرو علاقه‌مند بوده و و بارها عکس‏های او درحال رانندگی لکسوس RX250، پورشه و مرسدس‌بنز کلاس E در فضای مجازی منتشر شده است.

فرزین در سریال «عاشقانه» بازی کرده بود و در چند سکانس هم در نقش خودش با پورشه مشکی‌رنگش دیده شد.

بنزسواری محسن یگانه

خواننده‌‏های ایرانی سوار چه خودرو‌هایی می‌شوند؟

محسن یگانه یکی از خواننده‏ های خوش‌صدای کشور، نامی آشنا برای مردم است. این خواننده سبک پاپ و در کنار خوانندگی ترانه‏ سرا، نوازنده، تنظیم ‏کننده و آهنگساز هم است. هرچند اولین آلبوم این خواننده ۳۳ساله به‌صورت زیرزمینی منتشر شد اما هشت سال قبل با انتشار آلبوم «نفس‏های بی ‏هدف» سر زبان‏ها افتاد و خیلی زود وارد جرگه خواننده ‏های مشهور شد.

این خواننده گنبدکاووسی نیز اهل سلفی گرفتن با خودروهای لوکس و گران است و علاوه‌بر رانندگی با خودروی لکسوس RX۳۵۰، به خودروی بنز هم علاقه‏ مند است و بارها در صفحه خود در شبکه ‏های اجتماعی عکس آن را به اشتراک گذاشته است.

بنز سواری امید حاجیلی

خواننده‌‏های ایرانی سوار چه خودرو‌هایی می‌شوند؟

امید حاجیلی، خواننده پاپ طرفداران زیادی دارد و علاوه‌بر خوانندگی، نوازنده حرف ه‏ای ساز ترومپت، تنظیم‌کننده و آهنگساز هم است. این خواننده ۳۵ساله تاکنون سه آلبوم منتشر کرده است.

امید از سن ۹سالگی نوازندگی پیانو را آغاز کرد و از ۱۱سالگی وارد هنرستان موسیقی شد. اما پس از ۳ سال نوازندگی ویولن، ساز خود را به ترومپت تغییر داد. حاجیلی بیشتر به سبک لاتین و الکترونیک علاقه‏ مند است و سابقه ۱۰سال نوازندگی در ارکستر سمفونیک تهران، ارکستر فیلارمونیک تهران، ارکستر سمفونیک صداوسیما را هم دارد.

حاجیلی علاوه‌بر حرفه موسیقی و خوانندگی، استاد دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد هم است. او اهل رانندگی با خودروی بنز بوده و عکس‏های او هنگام رانندگی با بنز S۵۰۰ در فضای مجازی منتشر شده است.

ماشین بازی بابک جهانبخش

خواننده‌‏های ایرانی سوار چه خودرو‌هایی می‌شوند؟

بابک جهانبخش ۱۰ سال پیش با آلبوم «چی شده» معروف شد. او درباره زندگی شخصی ‏اش بسیار حساس است تا کسی وارد حریم خصوصی‌اش نشود، اما خودروهای او یک استثنا هستند.

جهانبخش به ماشین‏بازی علاقه دارد. این خواننده ۳۵ساله از پنج سالگی در آلمان موسیقی خوانده و مجتبی میرزاده آهنگساز قدیمی او را به خواننده شدن تشویق کرده است. ماشین‌سواری این خواننده پاپ از دید مردم پنهان نمانده و سوار بر خودروهای مختلفی از پرادو و لکسوس ES تا شورولت دیده شده است.

او در صفحه اینستاگرم خود عکسی از خودروی گرانش را که یک شورولت کاماروی مشکی‌رنگ است به اشتراک گذاشت. جهانبخش خواننده تک‌آهنگ‏های معروفی ازجمله سکوت، صدای عشق، تو چشمای منی، برف و خاطره است و مردم با این آهنگ‏ها خاطره دارند.

پورشه سواری رضا صادقی

خواننده‌‏های ایرانی سوار چه خودرو‌هایی می‌شوند؟

رضا صادقی یا همان خواننده «مشکی رنگه عشقه» از محبوب‏ترین خواننده ‏های ایرانی است و بسیاری او را با این ترانه به‌یاد می ‏آورند. صادقی ۳۹ساله، در کنار خوانندگی آهنگساز و ترانه‏ سرا هم است. او اهل جنوب و بندرعباس بوده و آخرین آلبومش دو سال قبل به نام «شب‌بارونی» به ‏صورت شخصی و اینترنتی منتشر شد . وی همه درآمد حاصل از فروش «مشکی رنگه عشقه» را صرف امور خیریه کرد.

این خواننده پرطرفدار اهل رانندگی و سلفی انداختن پشت فرمان است و بیشتر با یک پورشه کاین مشکی‌رنگ رویت شده است. البته عکس‏هایی از او که سوار یک بنتلی سفید در هامبورگ آلمان بوده نیز در فضای مجازی منتشر شده است.

صادقی درباره رانندگی با خودروی خود گفته است: «ماشینم باعث شده است مردم فکر کنند مولتی‌میلیاردر هستم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      همشون ميلياردر هستند ...!!!
      جالبه رضا صادقي گفته ماشينم باعث شده مردم فكر كنند خيلي ميلياردرم ...!!!!!!

      مگه نيستي ؟؟؟؟
      هزينه سرويس ماشين شما پوله 3 تا پرايده

      پاسخ ها

      • آریا

        خوش به حالشون ... نمی دونم چی میشه بععضی آدما زندگیشون این طوری میشه و زندگی بعضی دیگه مث من میشه از صبح تا شب باید جون بکنیم که از گشنگی نمیریم ..... واقعا چی باعث این همه تفاوت شده ؟؟

      • بدون نام

        جام مي و خون دل هريك به كسي دادند
        در دايره ي قسمت اوضاع چنين باشد

        آره آريا جان. بعضيا رو خدا بغل ميكنه. اگه اهل دين و مذهب هم باشي تو قرآن گفته يرزق من يشاء بغير حساب "هركس را كه دلش بخواهد بدون حساب روزي ميدهد"
        ما جزو اون هركس ها كه دلش خواسته نيستيم. همين

      • بسیجی

        این ماشین ها باید به فقرا داده شود

    • محمود

      فک کنم رضا با پورشه کاین یک میلیاردی(یا بیشتر) متعلق به قشر متوسط و فقیر جامعه به حساب میاد فقط نمی‌دونم چطوری تو قشر ما جاشده. پورشه؟؟قشر متوسط؟؟ پول سرویسش؟؟ هرچی داری نوش جونت ولی لازم نیست زیاد خودتو ازیت کنی راحت باش

    • بدون نام

      وقتی ماشین یک و نیم میلیاردی سوار میشی مولتی میلیاردری دیگه رضا جان!!!! البته نوش جانت حد اقل دزد نیستی

    • بدون نام

      از دهات بدون زحمت با یه کم مزدوری و چاپلوسی به کجاها رسیدن

    • علیرضا

      فقط جمله آخر رضا صادقی که گفته "ماشینم باعث شده است مردم فکر کنند مولتی‌میلیاردر هستم" فکر نه برادر مطمئن شدیم !

    • حمید رحمانی

      امیدوارم هزارتا خواننده و فوتبالیست و بازیگر سوار خودروهای لوکس و گرانقیمت بشن چون با زحمتکشی بدست آوردند ولی یه دونه آقازاده سوار این ماشینها نشه چون از بیت المال بدست میارن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        زحمتکشی؟؟؟!!!
        نمیخوام بگم پولشون نامشروع یا حرومه ولی خداییش نسبت به خیلی شغلا که یک صدم اینا درامد نداره اصلا نمیشه به کار اینا گفت زحمتکشی. اینا نون شهرتشونو میخ

    • بدون نام

      تو اين مملكت هر چي بي سواد تر باشي پولدار تري
      دكتراي شيمي و الكترونيك ميشناسم دانشگاه دولتي بيكارند
      اينم از معضلات كشوره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        زحمت کشیدن حسود نباشید

      • بدون نام

        حسود نيستيم اينها هنر مندند ولي اوني كه دكتري ميگيره خيلي زحمت بيشتري كشيده چرا اونها شغل گيرشون نمياد 50 متر خونه نميتونن اجاره كنند بحث سر تناسب هست كه تحصيل كرده ها و نابغه ها درامدي ندارند با اين كه كلي زحمت كشيده اند

    • یلداY

      از بهنام بانی خوشم نمیاد اما نمیدونم منم چرا انقدرر ماکسیما رو دوست دارم.....اصلا با هیچی عوضش نمیکنم

    • بدون نام

      من دارم وام میگیرم پراید بخرم همینقدر ترسناک

    • کمان

      پول خوانندگی اشکال شرعی داره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به اینا که خوب ساخته

    • صابر ج

      اگه فضای موسیقی ایران آزاد بود، صدای خانما ممنوع نبود و خواننده های ایرانی خارج از کشور هم حق فعالیت داشتن، الان اینا باید پراید سوار میشدن

    • بدون نام

      من که خدارا شکرمیکنم....جفت پاهایم سالم است راه میرم بازی میکنم ورزش میکنم...نه ماشین پورشه میخواستم نه فلج بودن را...رضاصادقی هرچی هم که پول خرج کنه آخرش ازپا بنده خدا مشکل داره برای راه رفتن....پس دعاکنیم که همیشه سالم باشیم واگرنه همین ماشینهای گران قیمت میشوند ازرایل...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کامنتتون توهین امیزبود چرا به این جنبه نگاه نمیکنید که با وجود این مشکل تو پاهاش تلاش کرده خواننده شده ازدواج کرده دوتا دختر داره ...اعتناد به نفس داشته به اندازه ی کافی..همه چیز که به سلامت بودن جسم نیست ..گاهی روح که سالم باشه همون برای تعالی ادم کافیه

      • بدون نام

        من منظورم باکاربر.. آریا ....بودش که غصه نخور وخودت را بادیگران مقایسه نکن..خداراشکرکن که سالم هستیم سلامتی خیلی بهتره تا سرمایه که لحظه ایی است... وتو نمیدونی تودل رضاصادقی چه میگذره...به همین دلیل شما ناراحت نشو من کاری به تلاش وخوانندگیش ندارم..همین که بازحمت پول درمیاره زحمت میکشه پس حقش است که ازسرمایه اش استفاده کنه ولذت ببره..رضاصادقی

    • علی

      فقط فقط مردم باعث میشن اینها بزرگ بشن و اینطوری اوضاع مالیشون خوب بشه !! همیشه تا بوده همین بوده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مگه از بقالی سر کوچه جن ها خرید می کنن؟

    • راحیل

      اقلا بقیشون بی ادعا سوار ماشینشون شدن و عکس سلفی باهاش میندازن
      آقا رضا صادقی خودتو نکش ما ^^مطمعنیم^^ که تو دبل مولتی میلیاردی

      اگه مولتی میلیارد تو نیسی پس خودکشی بر ما حلال است!!

    • بدون نام

      در شرایطی که بیشتر مردم حتی پول کرایه تاکسی هم ندارند ای کاش کمتر از این عکسها منتشر بکنند

    • بدون نام

      اگه واقعا هنری داشتن ومزد هنر وصداشون رو میگرفتن مسئله ای نبود ولی اینا تو قحطی وبلبشوی خوانندگی به پول رسیدن واگه فقط میکروفون رو بدی دستشون بگی وفی البداهه و بدون افکت وپلی بک یه خط آهنگشو بخونه هیچکدوم نفسشون هم بالا نمیاد چه رسد به خوانندگی.اینا تو برنامه زنده هم که میان پلی بک اجرا میکنن.حالا مقایسه کنید با خواننده های خارجی مثل التون جان،ادل و جرج مایکل،آدم خنده ش میگیره به اینا بگه خواننده.

    • ه

      اول اینکه به ما ربطی نداره چی سوار می شن بعدم یه جوری نوشتی محسن یگانه بارها عکس گذاشته انگار چه خبره اگه برین پیجشو الان ببینین خیلی وقته این جور چیزا نمی ذاره...

    • راد

      اقاى صادقى فعلا تو اين سن و سال ميلياردر هستين در آينده خيلى نزديك مولتى ميلياردرم ميشيد ، مشكى رنگ عشقه ___ مرامتو عشقه

    • jallad

      رضا صادقی الان یه ولوو XC90 آبیِ جذاب داره توی بندرعباس دیدم رد شدیم از کنارِ ماشینش..یکی رضا صادقی داره و یکی دیگه هست که سفیده مالِ یه مالکِ دیگس که فقط همین دوتا ولوو توی بندرعباس هست!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج