جاباما
۷۷۸۵۰۷
۷ نظر
۵۰۰۲
۷ نظر
۵۰۰۲
پ

مظلومی: کمیته فنی بازوی شفر است نه کشک!

مسئول و سخنگوی کمیته فنی باشگاه استقلال گفت: این کمیته قرار است به عنوان بازوی شفر باشدو اینکه همه جا می‌گویند کشک است درست نیست.

خبرگزاری فارس: پرویز مظلومی در خصوص برگزاری نشست کمیته فنی استقلال و مسائل مختلف صحبت‌های زیر را انجام داد.

امروز در جلسه کمیته فنی حضور داشتید و در مورد این نشست صحبت کنید.

اول از همه جا دارد از بچه‌ها تشکر کنم که رعایت کسوت را انجام دادند و اعلام کردند که من سخنگوی کمیته فنی باشگاه باشم. کار کردن در استقلال برایم افتخار است و این را بارها و بارها ثابت کرده‌ام. این را هم بگویم کمیته فنی کشک نیست. انصافاً ما همه چیز را بررسی کرده و همین ابتدا هم بگویم تمام قصد و نیت ما حمایت است.

ظاهراً محور نشست امروز هم همین بوده است.

بله، امروز جلسه خوبی بود و هم بازی‌های استقلال را آنالیز کردیم و هم اینکه در کنار بقیه اعضا در مورد مسائل مختلف حرف زدیم. ان‌شاءالله از جلسات آینده هم خود آقای شفر در جلسات شرکت می‌کند. می‌دانیم او این روزها درگیر دو بازی پیاپی استقلال است و به همین خاطر از او دعوتی در این جلسه نکردیم تا آنجا هم که توان داشته باشیم حمایت می‌کنیم.

دیدگاهی در مورد استقلال کنونی دارید.

دیدگاه شخصی من این است که استقلال در نیم‌فصل به تقویت نیاز دارد. ما در برخی پست‌ها بازیکن می‌خواهیم این را هم بگویم خود فتحی به دنبال کار سیستماتیک است و قرار نیست احساسی تصمیم گرفته شود. او باید منافع باشگاه را در نظر بگیرد اگر نیاز به همکار داشته باشد به او کمک خواهد شد و باشگاه هم اعلام آمادگی کرده است.

ما در کمیته فنی هستیم که نیازهای شفر برطرف شود. می‌دانیم که او مربی خوبی است و توانایی‌های زیادی دارد. استقلال شرایط خوبی ندارد ولی مطمئناً اگر مصدومان تیم برسند شرایط بهتر خواهد شد.

خود شفر که با کمیته فنی مشکلی ندارد؟

اصلاً، شفر با اسم کمیته فنی بیگانه نیست و هر جایی که کار کرده چنین کمیته‌ای وجود داشته است. باشگاه هم همانطور که اشاره کردم قصد دارد از کمیته فنی به عنوان بازوی شفر استفاده کند. ما هم تا آنجا که لازم باشد همگام با کادر فنی حمایت خواهیم کرد

شما شخصاً با شفر صحبتی نکرده‌اید.

دیروز با او صحبت کردم و در مورد مسائل آکادمی صحبت کردیم. انصافاً او حرف‌های منطقی را می‌پذیرد حتی کمیته فنی قرار است که به ریز مسائل اشراف داشته باشد هفته‌ یکی دو روز در تمرینات شرکت کند. اگر اعضا از نزدیک کنار تیم باشند مطمئناً از شرایط باخبر هستند و کمک می‌کنند.

مجید نامجومطلق در جلسه فنی حضور داشت چون او هفته قبل گفت عضو کمیته فنی نیست.

بله، او هم بود و هر پنج نفر در جلسه حضور داشتند. صورت جلسه هم امضا می‌شود و همه چیز رسمی است.

شما با بازیکنانی که جذب شده‌اند موافق هستید.

گذشته‌ها گذشته و بازیکنان آمده‌اند اما در آینده تصمیمات لازم را اتخاذ می‌کنیم. استقلال در برخی پست‌ها نیاز به تقویت دارد و اگر شفر بخواهد در نیم‌فصل برای او بازیکن می‌گیریم. اولویت جذب ما هم بازیکنان داخلی است چون به اندازه کافی خارجی داریم.

به عنوان سؤال آخر در مورد دربی چه صحبتی دارید.

در مورد دربی مگر می‌شود حرف زد. از این مسابقه فقط هواداران ضرر کردند. هر دو تیم برای نباختن به زمین آمدند و در هر صورت هواداران از این نتیجه راضی نبودند ای کاش بازی یک یک می‌شود تا حداقل تماشاگران گل می‌دیدند و هیجان گل‌ها روی آنها اثر می‌گذاشت اما متأسفانه بازی بدون گل شد.

مردم از هر دو تیم به عنوان قطب‌های اصلی فوتبال ایران توقع دارند که بازی زیبایی انجام بدهند. معمولاً هم باخت در دربی تبعات سنگینی دارد من از این تجربیات زیاد دارم چه در زمان خدابیامرز پورحیدری و چه در زمان سرمربیگری خودم چهار برد پیاپی آوردم هیچکس آنها را ندید ولی همین که یک باخت آوردم کاسه کوزه‌ها را سر من شکستند عیبی هم ندارند به هر حال مسئول فنی تیم سرمربی است و این اتفاقات در فوتبال زیاد رخ می‌دهد من از هواداران استقلال می‌خواهم مثل همیشه از تیم‌شان حمایت کنند تا تیم به جایگاه اصلی‌اش برگردد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پیر مرد پرسپولیسی.

      برو کشکت روبساب ،موقشنگ .،،،بهترین توصیف رو علی آقای پروین از کمیته ی فنی کرده بودند که یعنی کشک،البته شامل مدیر فنی ،مشاور عالی مدیر عامل و....هم می شود .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ادب داشته باش پیرورد لنگی اصلا به تو چه که این متن رو میخونی برو خودتو برا بازی السد آماده کن که قراره آشپال بشید

    • 《 ** پاسارگاد ** 》

      مَردک هنوزهم که هنوزه داره چاپلوسی میکنه....
      زرر اضافی نزن ....چونکه میگیم ایمون زاید بیادهااخخخخ

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خفه پرسپولیسی

    • بدون نام

      کلاه گیس جان یه چیزی اونورتر از کشکه خیالت راحت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        معلومه که چهار تا بدجوری بهت فشار اورده مردک

    • بدون نام

      مظلومی کارت درسته ما دوست داریم عشقه 4

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج