۷۷۸۶
۴ نظر
۵۱۱۰
۴ نظر
۵۱۱۰
پ

بازی‌های بامزه برای کـوچولوهای بامزه

بازي های كامپيوتري مناسب كودکان

بیشتر پدر و مادر‌ها ترجیح می‌دهند کودک‌شان را به فضاهای باز مانند پارک یا حیاط نبرند و دوست دارند او داخل خانه بازی کند. اما در خانه نگه داشتن بچه‌ها نیز مشکلات خاص خود را دارد، این‌که چگونه آنها را سرگرم کنید که بهانه نگیرند یا اذیت نکنند یا....

بازي های كامپيوتري مناسب كودکان

بیشتر پدر و مادر‌ها ترجیح می‌دهند کودک‌شان را به فضاهای باز مانند پارک یا حیاط نبرند و دوست دارند او داخل خانه بازی کند. اما در خانه نگه داشتن بچه‌ها نیز مشکلات خاص خود را دارد، این‌که چگونه آنها را سرگرم کنید که بهانه نگیرند یا اذیت نکنند یا.... در اين روزها استفاده از بازی‌های کامپیوتری یک راه‌حل خوب برای سرگرم کردن بچه‌هاست. با شناختن بازی‌های مناسب کودک‌تان می‌توانید اوقات او را به خوبی پر کنید بدون اینکه او ذره‌ای غر بزند.


بازي های كامپيوتري مناسب كودکان

بتمن‌کوچولو

batman

بتمن از آن شخصیت‌هایی است که بین تمام پسر بچه‌ها محبوبیت خاصی دارد و بیشتر بازی‌های‌شان رنگ و بوی بتمن و کارهای عجیب و غریب او را دارد. این بار شخصیت‌های دوست‌داشتنی لگو، لباس بتمن می‌پوشند و در نقش او به جنگ آدم‌های بد می‌روند. قابلیت ۲ نفره شدن این بازی به شما امکان می‌دهد همراه کودک‌تان وارد بازی شوید.


بازي های كامپيوتري مناسب كودکان

همان سونیک قدیمی

sonic

سونیک از آن شخصیت‌های قدیمی است که بیشتر پدر و مادر‌های امروز به خوبی او را می‌شناسند و شاید هم خودشان روزگاری با وسایلی مانند سگا زیاد سونیک بازی کرده باشند، اما سونیک مدام در حال پیشرفت است و بازی‌های آن روز به روز جذابیت‌های بصری بیشتری پیدا می‌کند. اين بازی دارای ۱۱ مرحله با تصاوير فوق‌العاده است.


بازي های كامپيوتري مناسب كودکان

ماشین‌های بامزه

cars

کارتون ماشین‌ها را بیشتر بچه‌ها دوست دارند به خصوص که این روز‌ها تلویزیون نیز آگهی‌های تبلیغاتی زیادی را با‌‌ همان شخصیت‌های کارتونی پخش می‌کند. در این بازی کودک شما می‌تواند جای ۱۰ ماشین مختلف بازی کند. هرکدام از مرحله‌ها شامل مسابقه‌های جالب و پرماجرایی است که می‌تواند حسابی کودک شما را سرگرم کند.


بازي های كامپيوتري مناسب كودکان

یک بازی رنگی رنگی

Viva Piñata

اگر می‌خواهید برای کودک‌تان یک بازی پر از صحنه‌های جذاب و رنگ‌های مختلف بخرید، این بازی انتخاب خوبی است چون جذابیت بصری فراوانی دارد، در بازی «زنده‌باد پیناتا» کوچولوی شما باید جای چند حیوان بامزه مثل اسب و سنجاب و... بازی کند، در واقع باید زندگی این حیوانات را کنترل کند.


بازي های كامپيوتري مناسب كودکان

شکار پرنده

http: //pichak. net/fun/game-online/02

این بازی می‌تواند تمرکز کودک شما را تا حد زیادی افزایش ‌دهد.او باید حسابی حواسش را جمع کند تا در موقع مناسب روی پرنده در حال پرواز شلیک کند تا پرنده را شکار کند و سگ بامزه بازی پرنده را بردارد. اگر در زمان مناسب نتواند پرنده را شکار کند، سگ کوچولو بازی حسابی به او می‌خندد.


بازي های كامپيوتري مناسب كودکان

قورباغه مگس خور

http: //pichak. net/fun/game-online/16

قورباغه‌ها از آن موجودات بامزه‌ای هستند که معمولا بچه‌ها دوست‌شان دارند و تا به حال کارتون‌های فراوانی از این موجود بامزه ساخته‌ شده است. در این بازی کوچولوی شما باید یاد بگیرد وقتی مگسی بالای سر قورباغه می‌آید دکمه موس را فشار دهد تا قورباغه با زبانش مگس را بخورد.


بازي های كامپيوتري مناسب كودکان

دختر کوچولو شلخته

http: //www. akairan. com/bazi-sargarmi/bazi-dokhtaraneh/8899. html

بیشتر مادر‌ها از دست کودک‌شان که اتاقش را به موقع مرتب نمی‌کند و همیشه اسباب‌بازی‌هایش گوشه و کنار خانه افتاده است شاکی هستند. در این بازی کودک شما قرار است جای یک دختر شلخته بازی کند که باید اتاقش را که خیلی به هم ریخته است مرتب کند، واقعا بازی جالبی است.


بازي های كامپيوتري مناسب كودکان

آرایشگر کوچولو

http: //www. akairan. com/bazi-sargarmi/bazi-dokhtaraneh/9525. html

هیچ چیز برای دختر بچه‌ها جذاب‌تر از این نیست که بتوانند کارهای مادرشان را تقلید کنند. این بازی فقط به همین منظور طراحی شده است؛ یعنی این‌که دختر کوچولوی شما می‌تواند رنگ مو‌ها و لباس‌های عروسک بازی را عوض کند، مدل مو‌هایش را تغییر دهد، لباسش را تغییر دهد، کفش مختلف پایش کند و...
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • saba

      عالی است.من که خوشم اومد

    • میلاد

      حیلی بازی های مزخرفی دارید من می گم تعطیل کن برو ظرفتو بشور ...

    • تارا

      برای بچه 5ساله بازی های خوبی معرفی کردید ممنون

    • مینا

      لطفا بازی های نوجوانان بیشتری نشان دهید ممنونم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج