۷۷۸۶۱۶
۳ نظر
۵۰۰۱
۳ نظر
۵۰۰۱
پ

اشکال استقلال کجاست؟ شاید در خریدهای گزاف

استقلال بابت بازیکنانی هزینه گزاف داده است که امروز نصف قیمت پرداخت شده هم نمی‌ارزند.

ایران ورزشی: هرچیزی قیمتی دارد، بیشتر از قیمتش بها بپردازی، فقط می‌شود ضرر و باید تاوان بدهی. از وقتی قیمت‌ها در لیگ ایران نجومی بالا رفت، بازدهی فنی به همان اندازه افت داشت. بازیکنان دستشان چرتکه گرفتند و قبل از هرچیزی کارشان شد حساب و کتاب کردن. لیگ ایران هم تاوان همین حسابگری‌ها را می‌دهد. اما یادمان رفته وقتی چرتکه می‌اندازیم و رقم‌های نجومی بازیکنان را حساب می‌کنیم تا چه اندازه در این بازار منفعت عایدمان می‌شود.

قبل از بازی استقلال و ذوب هم مدیران دو باشگاه نشستند حساب و کتاب کردند که مرتضی تبریزی چقدر می ارزد، در نهایت فقط بابت رضایتنامه این مهاجم رقمی نزدیک به دو میلیارد ارزش گذاری کردند. شاید هم به خاطر همین ریخت و پاش بی دلیل بود که هوداران برای هورا کشیدن صف کشیدند و فکر کردند تبریزی قرار است معجزه کند، اما از این مهاجم معجزه‌گر هم هیچ اعجازی صورت نگرفت و امروز با این همه هزینه باید دوباره دنبال مقصر بگردیم.

اشکال استقلال کجاست؟ شاید در خریدهای گزاف

بازهم نسخه‌های قدیمی برای تیم می پیچیند. قدیمی‌های استقلال را آوردند و به هرکدام یک پست دادند و در لابه لای جلسات فنی می‌خواهند بفهمند اشکال کجاست؟ واقعا اشکال کار کجاست که امروز مربیان سابق استقلال که روزگاری دستیار منصوریان بوده‌اند مدعی شدند که چه فرقی میان منصوریان و شفر بود و استقلال چقدر متفاوت شده است؟

شاید هم حق با آنها باشد. هیچ چیز با استقلال پارسال فرقی نکرده و همچنان کاسه چه کنم چه کنم دستشان گرفتند و در عجب هستند که خریدهای میلیاردی‌شان چرا گل نمی‌زنند؟

حالا شاید همه سراغ حسن زمانی عضو هیات مدیره استقلال را می‌گیرند که فصل پیش هر روز چند مصاحبه می‌کرد و علیه کادر فنی موضع می‌گرفت، اما امسال هیچ کس از او خبری ندارد. استقلال هر چه در چنته داشت انگار رو کرده و حالا بدون اینکه سرمایه فکری داشته باشد هاج و واج مانده که چکارکند.

مدیر عوض شده، سرمربی خارجی است، بازیکنان گران قیمت را هم خریده اند، در این میان اشکال کار کجاست؟ هنوز به نتیجه قطعی نرسیدند. اما آنچه امروز باعث شده تا منتقدان انگشت انتقاد را طرف روسای استقلال نشانه بروند، خریدهایی است که فقط هزینه گزاف روی دوش باشگاه گذاشته‌اند و از نظر بازدهی کاملا ضعیف عمل کردند.

نکته اینجا است که استقلال در خط دفاع خود کمترین تغییر را داشت و همه آنهایی که امروز بازی می‌کنند در تیم استقلال حضور داشتند، اما بیشترین تغییر در خط حمله این تیم بوده است، اما این همه مهاجم روی هم رفته نتواستند به اندازه یک مهاجم گل بزنند.

در چنین شرایطی باید تا چند هفته دیگر هم صبر کرد و دید بازیکنانی که امروز زیر چتر حمایت مدیرعامل هستند و هر روز از آنها در رسانه‌ها تعریف و حمایت می‌شود، شایسته این حمایت هستند یا اینکه در نیم فصل دوم خانه تکانی در راه است و هر آنچه بابتش هزینه کرده‌اند باید با نصف قیمت به تیم‌های دیگر بفروشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اینهنه خریدهای میلیاردی و بنجل کردن بازم میگن در حق ما اجحاف شده خخخخخخخچنتا بهزیکن دیگه کم دارن

    • کاردوک

      مشکل خود کیسس، هر کی میره تو کیسه افت میکنه و همینکه میاد بیرون ظرف چند هفته اوج میگیره.

    • بدون نام

      بجز خرید گزاف به بیهوده بودن خرید هم اشاره کنید گرو ، تبریزی ، نیومایر ، و چند تا مصدوم بهترن یا با وجهی کمتر از اون تیام وجباروف.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج