۷۷۸۸۱۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

نکیسا: اطلاعی از حضور هاشمیان نداشتم

مسئول توسعه فوتبال پایه فدراسیون فوتبال، گفت: اطلاعی از حضور وحید هاشمیان در جلسه با محمدرضا ساکت نداشتم و وقتی به جلسه رفتم دیدم او هم آنجا حضور دارد.

خبرگزاری فارس: نیما نکیسا در مورد جلسه روز گذشته‌ای که همراه با وحید هاشمیان، ابراهیم شکوری و محمدرضا ساکت برگزار کردند، گفت: وحید هاشیمان به تازگی از آلمان به ایران بازگشته و بازیکن بسیار بزرگی در فوتبال ایران بوده است. در جریان حضور هاشمیان نبودم. جلسه‌ای به اتفاق ساکت و شکوری داشتیم و وقتی به دفتر ساکت رفتیم دیدیم، هاشمیان هم آنجا حضور دارد.

وی افزود:‌کارهای بسیار بزرگی در این مجموعه انجام شده است. کارهای بسیار بزرگ و تخصصی در آکادمی فوتبال به همت مهدی تاج و ساکت و همه مسئولانی که در این یک سال و سه ماه زحمت کشیدند انجام شده است. باید این موضوع را از زندیک دید و باور نمی‌کنید این مجموعه به این عظمت طی یک سال و سه ماه درست شده باشد.

همه چیز روی نظم است.مرکز پزشکی ورزشی، انبارها، سیستم تهویه، موتورخانه‌ها و ... همه بسیار مجهز و خوب هستند. به عنوان کسی که الان در فدراسیون فعال است از این بابت تشکر می‌کنم. ای کاش چنین مجموعه هایی در کل کشور داشته باشیم و فقط منحصر به کمپ تیم ملی نباشد. یعنی آنقدر بودجه تزریق شود که هر استان ما بتواند چنین مجموعه‌ای برای خودش مهیا کند.

مسئول توسعه فوتبال پایه در مورد اینکه آیا قرار است هاشیمان با این بخش از فدراسیون همکاری داشته باشد، اظهار داشت: هیچ اطلاعی در این زمینه ندارم. اصلا متوجه چیزی نشدم. فقط دیدم هاشمیان در آنجا حضور دارد و مجموعه را بازدید کردیم. دیگر چه برنامه‌ای وجود دارد من در مورد آن اطلاع ندارم.

نکیسا در مورد حذف تیم نوجوانان از رقابت‌های قهرمانی آسیا، خاطرنشان کرد: تیم نوجوانان در حیطه وظایف من نیست. در مورد این تیم فریدون معینی و مرتضی محصص باید صحبت کنند. من با تیم نوجوانان و جوانان در ارتباط نیستم. نوجوانان بخش پایه را در نظر نمی‌گیرد. بنده با تیم‌های زیر ۱۲ و زیر ۱۳ سال در ارتباط هستم.

وی در مورد اینکه آیا بخش توسعه فوتبال پایه با کمیته جوانان در ارتباط است، گفت: خیر ما مستقل هستیم.

پیشکسوت پرسپولیس در پایان در مورد دیدار این تیم مقابل السد در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، عنوان کرد: متاسفانه پرسپولیس شرایط خوبی ندارد. چند بازیکن این تیم محروم و مصدوم هستند اما یک فاکتور مهم به نام غیرت و تلاش و تعصب دارد که امیدواریم بتواند دست پر از قطر به ایران باز گردد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج