اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۷۹۳۰۴
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

مجله Startupik منبع جهانی تغذیه‌ی استارتاپ‌ها

مجله Startupik یکی از رسانه‌های معتبر و محبوب استارتاپی در دنیا می‌باشد که در زمینه‌های مختلف (که در ادامه همین مقاله معرفی می‌کنیم) سطح آگاهی و علم و تجربه شما را در بالاترین و بروز‌ترین سطح ممکن نگه می‌دارد.

استارتاپ یا Startup به خاطر ماهیت جدیدی که به کسب و کار‌ها داده است جزو داغ‌ترین موضوعات دنیاست. مطالعه و به روز ماندن در این حوزه حرف اول را می زند.

مجله Startupik منبع جهانی تغذیه‌ی استارتاپ‌ها

استارتاپ‌هایی که:

  • همیشه در حال مطالعه و پیشرفت هستند (چه در ایران چه خارج از ایران).
  • از جدیدترین ابزار‌ها خبردارند.
  • داستان موفقیت و شکست بقیه استارتاپ‌ها را می خوانند.
  • از تجربه‌های ارزشمند و گرانبهای بقیه استفاده می کنند.
  • میتوانند به راحتی گوی سبقت را از رقیبان خود (در هر کشوری که فعالیت میکنند) بربایند.

پیداکردن یک منبع معتبر و بروز در فضای اینترنت، در حقیقت کار کمی دشواری است و اگر در ایران هستیم و استارتاپ داریم نباید منتظر ترجمه شدن و کتاب شدن داغ‌ترین آموزش‌ها و مقالات استارتاپی بمانیم. برای همین امروز تصمیم گرفته‌ایم تا با معرفی یکی از معتبرترین منابع استارتاپی، شما را در مسیر پیشرفت، یاری رسانیم.

رسانه استارتاپیک
مجله Startupik یکی از رسانه‌های معتبر و محبوب استارتاپی در دنیا میباشد که در زمینه‌های مختلف (که در ادامه همین مقاله معرفی میکنیم) سطح آگاهی و علم و تجربه شما را در بالاترین و بروز‌ترین سطح ممکن نگه می دارد.

مقالات استارتاپی
با Startup Articles استارتاپیک میتوانید از جدیدترین مقالات و آموزش‌های حوزه استارتاپی آشنا شوید. این آموزش‌ها شما را در پیشرفت و توسعه فردی و استارتاپ شما کمک شایانی خواهد کرد.

اخبار استارتاپی
در قسمت Startup News میتوانید اخبار استارتاپ‌های بزرگ دنیا را دنبال کنید. ولی چرا دنبال کردن این اخبار مهم است؟ چون استارتاپ‌های بزرگ دنیا به صورت مستقیم و غیرمستقیم روی روند کاری شما نیز تاثیر می گذارد و ممکن است، یک خبر فرصت‌ها و تهدید‌های بزرگی را به همراه داشته باشد. پس اخبار استارتاپی را از دست ندهید.

ابزار‌های استارتاپی
قسمت Startup Tools ویژه کسانی است که به دنبال ابزار‌هایی میگ ردند تا سریعتر بتوانند کسب‌و‌کارشان را توسعه دهند یا دقیقتر موارد مختلف استارتاپشان را رصد نمایند. این ابزار‌ها بوجود آمده اند تا شما راحتر‌تر و دقیقتر و با کیفیت‌تر ایده‌های خود را عملی و یا در مسیر توسعه آن پیشرفت نمایید.

موسسین استارتاپی
کسانی که تصمیم می گیرند یک استارتاپ را راه اندازی نمایند و آن را به درخشش برسانند تفکرات جالبی دارند که می توانید چکیده بهترین تفکرات این افراد الگو را (ضمن آشنایی با خودشان و دستاوردشان) در قسمت Startup Founders بخوانید. شروع و رشد و تفکرات موسسین بزرگترین استارتاپ‌ها برای شما می تواند بسیار بسیار الهام بخش باشد. پس خواندن این قسمت را از دست ندهید؛ و …

برای دسترسی به مجله استارتاپیک می توانید از آدرس Startupik.com استفاده نمایید و فراموش نکنید که داشتن منابع معتبر، میتواند سرعت رشد شما را ۲ برابر نماید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج