۷۷۹۵۶۶
۶ نظر
۵۰۰۷
۶ نظر
۵۰۰۷
پ

۳ فروند بالگرد هوانیروز اورهال شد

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: ۳ فروند بالگرد ۲۱۴ هوانیروز که بالغ بر شش سال زمین گیر شده بودند با دستان توانمند و متخصصین جوان هوانیروز باز سازی و به چرخه ناوگان بالگردی هوانیروز پیوستند.

خبرگزاری مهر: امیر سرتیپ کیومرث حیدری در مراسم اورهال بالگردهای پایگاه هوانیروز شهید آسیایی مسجد سلیمان گفت: ۳ فروند بالگرد ۲۱۴ هوانیروز که بالغ بر شش سال زمین گیر شده بودند با دستان توانمند و متخصصین جوان هوانیروز باز سازی و به چرخه ناوگان بالگردی هوانیروز پیوستند.

وی بیان داشت: از گزارش هایی که فرمانده پایگاه هوانیروز در خصوص زمین گیر بودن این بالکرد ها ارائه شد باید به این متخصصین جوان افتخار کرد که با علم و دانشی که به خرج داده اند توانسته اند با تمام مشکلاتی که در مسیر کار قرار داشت موانع را یکی پس از دیگری کنار گذاشته و با تولید قطعات به بازسازی و اورهال دست یابند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه صنعت قطعه سازی برابر با فرامین مقام معظم رهبری تاکید بسیاری شد افزود: امروز ما شاهد توانمندی نیروهای جوان و متعهد هوانیروز قهرمان در پایگاه مسجد سلیمان بودیم و علی رغم تحریم های دشمنان این عزیزان توانسته اند بالگرد های زمین گیر شده را بازسازی و به پرواز در آورند .

وی خاطر نشان کرد: هوانیروز از جمله یکان های آماده ارتش است که در تمامی ماموریت ها حضورشان چشمگیر است در دوران دفاع مقدس در تمامی عملیات ها پشتیبانی مطلوب و اثرگذاری را از خود به نمایش گذاشته است و پس از دفاع مقدس نیز هوانیروز در طرح های مردم یاری ، اورژانس هوایی و دیگر ماموریت ها حضور دارد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در پاسخ به این سوال که آیا ارتباط با هوانیروز تازه تاسیس سپاه دارید گفت: ارتش و سپاه در همه حوزه ها همواره اتحاد و ارتباط دارند و در واقع یک لشکر الهی محسوب می شوند در حوزه بالگردی نیز ارتباط وجود دارد و در ماموریت های مختلف با در خواست سپاه هوانیروز ارتش وارد عمل می شود.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری اظهار کرد: در تمامی پایگاه های هوانیروز بازسازی بالگرد ها مورد تاکید است و از سال های گذشته تا کنون دها فروند بالگرد که مشکل قطعه داشته اند با حضور خلبانان و عوامل فنی قطعات طراحی و تولید و بالگردها حاضر بکار و به چرخه بالگردی پیوستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دمشون گرم و خسته نباشید.
      ...

    • دونالد ترامپ

      سقوط نکنه یهو

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فعلا اونی که بیشتر احتمال سقوطش میره دونالد ترامپه

      • بدون نام

        اونی که یهو سقوط کنه افکار شماست که در تمام نظرات منفی هستی.....اگر حرف زدن بلد نیستی ...حرف نزدن هنم بلد نیستی؟ حرف نزنی میگن لاله؟؟

    • بدون نام

      درود بر هوانیروز قهرمان....
      افتخار ایرانید عقابان تیزپرواز آسمان ایران

    • بدون نام

      خدا قوت!
      تو این تحریم های ظالمانه و در شرایطی که همسایگان ما و جوجه کشور های خلیج فارس تا بن دندان مسلح شده اند و میلیارد ها دلار سلاح میخرند هر سال... ما باید تمام توانون رو نوسازی و و تعمیر و ارتقا و تولید داخل بگذاریم که اگر آمادگی دفاعی ما کم بشود دشمن منتظر فرصتی مناسب است....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج