۷۷۹۶۱۵
۱۱ نظر
۵۰۰۳
۱۱ نظر
۵۰۰۳
پ

دیدار پیکان - پرسپولیس را لغو کنید

حمید درخشان سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که این تیم با دفاع منطقی و دوندگی بالا توانسته السد را در دیدار رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا شکست دهد.

تسنیم: حمید درخشان در خصوص برتری یک بر صفر پرسپولیس مقابل السد در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: پرسپولیس منطقی بازی کرد و خط دفاعی عالی بود. بچه‌ها همه خوب بازی کردند و خط هافبک و حمله بازی منطقی را به نمایش گذاشتند.

در هافبک بازیکنان دوندگی بالایی داشتند و احمد نوراللهی در میانه میدان بهترین بازیکن بود. در خط حمله هم پرسپولیس دو موقعیت خیلی خوب به دست آورد که موقعیت اول از دست رفت، اما علی علیپور در ضد حمله ایده‌آل بود و توانست توپ را به خوبی جلو ببرد و پنالتی بگیرد.

وی با اشاره به مصدومیت حسین ماهینی، مدافع راست پرسپولیس به تمجید از سیامک نعمتی و آدام همتی پرداخت و عنوان کرد: از بازیکنان سمت راست پرسپولیس انتظار این بازی خوب نمی‌رفت، اما آنها عالی بودند. دو تیم در مجموع بسیار عالی بازی کردند، اما بازیکنان پرسپولیس مزد تلاش خود را گرفتند.

دیدار پیکان - پرسپولیس را لغو کنید

فکر می‌کنم پرسپولیس اکنون 70 درصد راه برای رسیدن به فینال را رفته و با توجه به اینکه در بازی برگشت هواداران هم پرسپولیس را تنها نمی‌گذارند، می‌توان به فینال رسید.

درخشان در خصوص اینکه حضور سیامک نعمتی در دفاع راست و آدم همتی در هافبک راست که برای اولین بار در ترکیب اصلی قرار می‌گرفت زوج خوبی را تشکیل داده بود و به خوبی حملات السد از این سمت را خنثی کردند، گفت: فوتبال همیشه شرایطی این چنینی دارد که برخی بازیکنان در برخی پست‌ها که تخصص‌شان نیست، جوابگو هستند.

بازیکنان سمت راست پرسپولیس خیلی خوب بازی کردند و کمک حال تیم بودند. انتظار نداشتیم که آنها تا این اندازه درخشان باشند، اما بسیار خوب کار کردند. سیامک نعمتی در دفاع راست ایده‌آل و پخته بازی کرد و منطقه را بسیار خوب پوشش می‌داد.

سرمربی پیشین پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که شاگردان برانکو ایوانکوویچ در دیداری پیروز شدند که السد آمار بهتری از خود به جا گذاشت، گفت: کاملاً قبول دارم که السد به لحاظ آماری عملکرد بهتری داشت، اما پرسپولیس به خوبی دفاع کرد. بازیکنان ما خیلی خوب دویدند و پرسپولیس روی این دفاع منطقی و دوندگی‌اش به پیروزی رسید. روی ضد حمله هم علیپور عالی کار کرد و به خوبی توانست از دروازه‌بان السد پنالتی بگیرد.

وی درباره اینکه پرسپولیس در بازی برگشت محمد انصاری و کمال کامیابی‌نیا را هم در اختیار دارد و با این شرایط بازی برگشت را چگونه ارزیابی می‌کند، اظهار داشت: با بازگشت این دو بازیکن، پرسپولیس تا حدودی قدرت بیشتری می‌گیرد و شرایطش بهتر می‌شود.

وقتی این بازیکنان اضافه شوند، دست کادرفنی بازتر است، با این حال پرسپولیس باید در تهران هوشیارتر بازی کند، چراکه این تیم السد بسیار باهوش و خطرناک است. اگر پرسپولیس در بازی برگشت گلی دریافت کند، کارش بسیار سخت خواهد شد.

درخشان در مورد فشار بازی‌های پرسپولیس در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا، به تسنیم گفت: فکر می‌کنم فدراسیون باید یکی از بازی‌های پرسپولیس را لغو کند تا این تیم بتواند ریکاوری بهتری داشته باشد. خواهش می‌کنم فدراسیون و سازمان لیگ بازی 27 مهر با پیکان را لغو کنند تا پرسپولیس با شرایطی بهتر روز اول آبان در بازی برگشت به مصاف السد برود.

لغو یک بازی مشکلی هم در برنامه‌ها ایجاد نمی‌کند. من خودم این شرایط سخت را در پرسپولیس داشتم و فکر می‌کنم باید به این تیم کمک شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اگع کیسه یا سپاهان بود.لغو میشد ولی پرسپولیس تنهاست. پرسپولیس باید بادشمن خودی هم بجنگه

    • ثمر

      اگر بازی رو لغو کنن اونوقت ظلم بزرگی به تیم تراکتور کردن چرا که بازیکنان تیم ملی تراکتور رو ۴۸ ساعت قبل بازی جام حذفی به تراکتور دادن که ما درخواست یک روز تاخیر در بازی رو دادیم که فدراسیون قبول نکرد و ما حذف شدیم چون اشکان و مسعود که به بازی اومدن ۳ به ۱ جلو بودیم تا اومدن بازی رو تو ۶ دقیقه باختیم حالا دردونه پایتخت بیاد بازیش رو انجام بده فدراسیون نباید تبعیض قائل شه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما از جای دیگه میسوزید

      • حسین ابوحیدری

        دوست عزیز سلام
        اول خواستم بگم خیلی نفهمی اما بعد دیدم این حرف درست نیست و در ادب هم نیست در ضمن تقصیر شما هم نیست
        شما برای بازی حرص و جوش میزدین که بردنش شما را به مجوز ورود به آسیا نزدیک می کرد ولی ما برای بازی در خواست لغو بازی داریم که بردنش نایب قهرمانی پرسپولیس را در آسیا قطعی می کنه
        درکت میکنم این سطح و تجربه نکردی تفاوت سطحش برات قابل درک نیست
        برای شما قابل درک نیست که یک تیم محروم باشه ولی دوم لیگ باشه و مدعی صعود به فینال آسیا تجربه نکردی
        به چشمت دیدی بازی سه بر یک برده را باختی ولی ندیدی تو ۴۵ دقیقه تو آسیا بازی دو صفر را سه بر دو ببری
        البته بعضی مسائل برای ما هم قابل درک نیست مثل لیگ دسته یک ، دو و سه که شما و استقلال رفتین و ما نرفتیم و ...

    • بدون نام

      احسنت

    • بدون نام

      بازی پرسپولیس با پیکان در 27 مهرماه باید حذف شود

    • بدون نام

      درخشان به خاطر شما تا سیزده بدر بازیهای پرسپولیس تعطیل میشود

      پاسخ ها

      • سپهر

        سلام، به عشق آقای حمیدخان با تعصب بازی‌های پرسپولیس کلأ لغو شدن،،، برین حالشو ببرین بچه های پرسپولیس

      • سپهر

        دست مریضا

    • علی مرادی

      باید لغو بشه

    • سیاوش

      احسن و هزار آفرین بر حسین آقا ابوحیدری

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج