۷۷۹۷۴۳
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

مشخصات دوربین گلکسی اس ۱۰ افشا شد

به تازگی وب سایت SamMobile گزارش داده گلکسی اس ۱۰ با سه دوربین همراست و البته این پرچمدار اولین گوشی هوشمند با دوربین سه گانه نیست. پیشتر گلکسی A۷ ۲۰۱۸ با چنین ویژگی همراه شد.

وبسایت سخت افزار: شرکت سامسونگ هر سال نسل جدیدی از پرچمداران خود را معرفی می کند. برای سال ۲۰۱۹ نیز سری گلکسی اس ۱۰ را باتوجه به گزارش ها در سه مدل مختلف رونمایی خواهد کرد. این سری اگرچه در بجث ظاهری تفاوت چندانی ندارند اما در زمینه برخی ویژگی ها متفاوت از هم هستند.

مشخصات دوربین گلکسی اس ۱۰ افشا شد

به تازگی وب سایت SamMobile گزارش داده گلکسی اس 10 با سه دوربین همراست و البته این پرچمدار اولین گوشی هوشمند با دوربین سه گانه نیست. پیشتر گلکسی A7 2018 با چنین ویژگی همراه شد.

از مشخصات دوربین گلکسی اس 10 دوربین سه گانه باید به سه سنسور 12، 16 و 13 مگاپیکسلی پرداخت که هر یک ویژگی خاصی به گلکسی اس 10 در تصویربرداری باکیفیت می دهند.

پیشتر نیز هوآوی و بزودی ال جی اسمارتفون های دوربین سه گانه خود را معرفی می کنند. از این رو عجیب نیست سامسونگ نیز به لیست شرکت های تولیدکننده اسمارتفون دوربین سه گانه بپیوندد.

مشخصات دوربین گلکسی اس ۱۰ افشا شد

تا به حال شایعات کمی درباره گلکسی اس ۱۰ منتشر نشده و نمی توان اطلاعات دقیقی ارائه داد. گفته می شود سنسور ۱۲ مگاپیکسلی دارای تغییردیافراگم F۱.۵/۲.۴، سنسور ۱۶ مگاپیکسلی عریض و سنسور ۱۳ مگاپیکسلی با دیافراگم f/۲.۴ همراست. البته دوربین سوم یک لنز تله فوتو برای زوم بهتر نیز خواهد بود.

چنین ترکیب سنسوری در مقایسه پی ۲۰ پرو با دوربین سه گانه ۲۰، ۴۰ و ۸ مگاپیکسلی شاید در بحث اعداد کمی ضعیف است اما در عملکرد بعید به نظر می رسد تفاوت فاحشی را شاهد باشیم. سامسونگ گلکسی اس ۱۰ را در MWC ۲۰۱۹ معرفی خواهد کرد و اطلاعات کامل را باید تا برگزاری این رویداد مشاهده کنیم.

از مشخصات احتمالی آن باید به صفحه نمایش QHD+، حافظه رم ۶ گیگابایتی، پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵، حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی، باتری ۳۵۰۰ میلی آمپری و دوربین اصلی ۳ گانه و سیستم عامل اندروید ۹.۰ پای پرداخت.

به هر حال جزئیات کافی نیست و باید به انتظار ادامه داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج