۷۷۹۸۵۴
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

نقدها و نمرات بازی Assassin’s Creed Odyssey

چیز زیادی تا عرضه‌ی جدیدترین قسمت مجموعه بازی‌های «فرقه اساسین» یا همان Assassin’s Creed باقی نمانده است و به همین مناسبت، نقدها و نمرات بازی Assassin’s Creed Odyssey منتشر شده‌اند؛ نقدهایی که از یک موفقیت دیگر در این مجموعه خبر می‌دهند.

مجله دیجی کالا - امیرحسین میرزایی: چیز زیادی تا عرضه‌ی جدیدترین قسمت مجموعه بازی‌های «فرقه اساسین» یا همان Assassin's Creed باقی نمانده است و به همین مناسبت، نقدها و نمرات بازی Assassin's Creed Odyssey منتشر شده‌اند؛ نقدهایی که از یک موفقیت دیگر در این مجموعه خبر می‌دهند.

جدیدترین قسمت مجموعه بازی‌های فرقه اساسین، قصه‌ای در یونان باستان دارد. هم‌چنین برای اولین بار، با یک نقش‌آفرینی تمام و کمال طرف هستیم؛ طوری که شخصیت اصلی بازی را از بین یک مرد و یک زن خودتان انتخاب می‌کنید و روند حرکت داستان را هم خودتان شکل می‌دهید. دنیای بازی کاملا با در نظر گرفتن سبک جدید بازی طراحی شده است؛ یعنی این بار نقش کوئست‌های اصلی و فرعی بسیار پررنگ‌تر از گذشته است.

منتقدان این روند جدید فرقه اساسین را تحسین کرده‌اند. بیشتر منتقدان روی این موضوع تاکید کرده‌اند که بازی Assassin's Creed Odyssey دنیایی شگفت‌انگیز دارد؛ دنیایی که دوست دارید ده‌ها ساعت زمان در آن صرف کنید. روند بازی هم که تکاملی از قسمت قبلی یعنی Origins است، از سوی منتقدان بسیار متعادل و پرداخت شده معرفی شده است.

نقدها و نمرات بازی Assassin’s Creed Odyssey

در ادامه سعی کرده‌ایم تعدادی از نقدهای بازی را به صورت خلاصه برای‌تان قرار دهیم:

IGN: نمره‌ی ۹.۲ از ۱۰

«بازی Assassin's Creed Odyssey از نظر ساخت یک دنیا و محیط‌های مختلف و روند بازی درگیر کننده، یک موفقیت بزرگ محسوب می‌شود. البته بازی بدون مشکل هم نیست. بازسازی شگفت‌انگیز این بازی از یونان باستان کاری کرده است که حتی پس از پایان داستان هم بخواهم به آن برگردم. سیستم‌های مختلف بازی هم آن‌قدر خوب کنار هم قرار می‌گیرند که کمتر بازی‌ها می‌توانند به هماهنگی آن‌ها برسند.

با اینکه مشکلاتی هم وجود دارد، ولی Odyssey سطح جدیدی برای بازی‌های فرقه اساسین تعریف می‌کند و هم‌چنین به صورت جداگانه، می‌تواند به عنوان یکی از بهترین نقش‌آفرینی‌های محیط باز صنعت بازی اسم خود را ثبت کند.»

GameSpot: نمره‌ی ۸ از ۱۰

«اهدافی که سازندگان Odyssey برای بازی داشته‌اند بسیار بزرگ بوده و این موضوع، در سطح توجه به جزییات و ساخت دنیای آن کاملا خودش را نشان می‌دهد. به خوبی به شخصیت‌های اصلی بازی پرداخت شده و در عین حال هم بازی قصه‌ای چند لایه دارد. شاید روند داستان اصلی بازی، که تمام کردن آن بیش از ۵۰ ساعت طول می‌کشد، برخی اوقات خسته کننده هم می‌شود، ولی Odyssey پیشرفت بسیار خوبی در روند بازی و چگونگی به تصویر کشیدن دنیای خود داشته است و بازی کردن آن و تاثیر گذاشتن در این دوره‌ی تاریخی واقعا لذت بخش است.»

نقدها و نمرات بازی Assassin’s Creed Odyssey
Destructoid: نمره‌ی ۹ از ۱۰

«آلکسیوس یکی از بهترین شخصیت‌های مجموعه‌ی Assassin's Creed است، حتی با اینکه یک بار هم تصور نکردم شباهتی به اساسین‌ها دارد. در یک بازی دیگر، او به سادگی به شخصیتی فراموش شدنی تبدیل می‌شود، ولی Assassin's Creed Odyssey آن‌قدر همه نظر خوب است. این بازی بهترین قسمت این مجموعه است، حتی اگر خیلی اوقات حس می‌کنید فقط اسم Assassin's Creed را از این مجموعه به دوش می‌کشد.»

Game Informer: نمره‌ی ۸.۲۵ از ۱۰

«بازی Assassin's Creed Odyssey سعی کرده است تا سیستم‌هایی جدید و خلاقانه را با مکانیک‌های همیشگی این مجموعه ادغان کند. نتیجه‌ی نهایی در همه حال هم خوب نیست، ولی یوبی‌سافت نهایتا توانسته‌اند در بیشتر بخش‌ها به تعادلی موفقیت‌آمیز برسد. داستان بازی درگیر کننده است، هم به عنوان داستان شخصیت‌های اصلی آن و هم به عنوان قصه‌ای در دنیای این مجموعه. گشت و گذار در دنیای بازی سرگرم کننده است، مبارزات حس قدرت را به شما می‌دهند و پیدا کردن آیتم‌های کمیاب هم هیجان‌انگیز است.»

نقدها و نمرات بازی Assassin’s Creed Odyssey

می‌توانید در ادامه تمام نمراتی که به بازی داده شده است را ببینید.

بازی Assassin's Creed Odyssey در روز پنجم اکتبر روی سه پلتفرم پلی‌استیشن۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. نسخه‌ای از این بازی هم برای نینتندو سوییچ در نظر گرفته شده که فقط در ژاپن عرضه می‌شود.

GamesRadar: نمره‌ی ۵ از ۵

PlayStation Lifestyle: نمره‌ی ۹.۵ از ۱۰

Critical Hit: نمره‌ی ۹.۵ از ۱۰

IGN: نمره‌ی ۹.۲ از ۱۰

Destructoid: نمره‌ی ۹ از ۱۰

Attack of the Fanboy: نمره‌ی ۴.۵ از ۵

USgamer: نمره‌ی ۴.۵ از ۵

GamingBolt: نمره‌ی ۹ از ۱۰

Twinfinite: نمره‌ی ۴.۵ از ۵

Press Start: نمره‌ی ۹ از ۱۰

DualShockers: نمره‌ی ۹ از ۱۰

Game Informer: نمره‌ی ۸.۳ از ۱۰

God is a Geek: نمره‌ی ۸ از ۱۰

TheSixthAxis: نمره‌ی ۸ از ۱۰

GameSpot: نمره‌ی ۸ از ۱۰

VideoGamer: نمره‌ی ۸ از ۱۰

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      باید با ایرانی ها بجنگی خوشم نیومد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج