۷۸۰۰۸۵
۱۲ نظر
۵۰۰۳
۱۲ نظر
۵۰۰۳
پ

استقلال؛ یک تیم در تیم ملی

با اعلام همزمان لیست تیم امید و تیم ملی بزرگسالان آبی ها حالا یک تیم کامل در تیم ملی دارند.

ورزش سه: با اعلام همزمان لیست تیم امید و تیم ملی بزرگسالان آبی ها حالا یک تیم کامل در تیم ملی دارند.

بعد از جدایی امید ابراهیمی، جپاروف، تیام، امید نورافکن و مجید حسینی از استقلال انتقادها از عملکرد این باشگاه در نقل و انتقالات به اوج خود رسید و خیلی ها نتایج این فصل این تیم را حاصل از دست دادن ستاره ها در فصل گذشته می دانند اما نگاهی به نفرات دعوت شده به تیم های ملی در رده های مختلف نشان می دهد این تیم برای فصل جدید هم بازیکنان با کیفیت زیادی در اختیار دارد و شفر می تواند از همین موجودی فعلی استفاده کند و تیم را به روزهای اوج برگرداند.

این دقیقا همان نکته ای است که شفر هم در مصاحبه های خود به آن اشاره کرده است و اعلام کرده با رسیدن بازیکنان استقلال به هماهنگی کامل این تیم می تواند روند خوب فصل گذشته خود را دوباره از سر بگیرد.

روز گذشته کارلوس کی روش لیست تیم ملی را برای بازی دوستانه تیم ملی با بولیوی اعلام کرد که در آن نام روزبه چشمی، پژمان منتظری، وریا غفوری، آرمین سهرابیان، سید حسین حسینی و علی کریمی از استقلال به چشم می آید که البته به این لیست باید نام طارق همام را هم اضافه کرد که پای ثابت اردوهای تیم ملی عراق است و تنها به خاطر مصدومیت اردوی پیش روی این تیم را از دست داده است.

نفرات گروه دوم تیم امید هم روز گذشته مشخص شد که در این بین امیرحسین کارگر، حسین حیدری، رضا آذری، مهدی قائدی و اللهیار صیادمنش بازیکنانی هستند که از استقلال باید در اردوی این تیم شرکت کنند.

با این شرایط استقلال ۱۲ بازیکن ملی پوش در اردوهای مختلف تیم ملی دارد و این نشان از کیفیت بالای بازیکنان این تیم دارد.

حالا شفر بازیکنان با کیفیت زیادی را در اختیار دارد که تنها مشکل این تیم نبود هماهنگی کامل بین بازیکنان است و طبیعی است که سرمربی آلمانی استقلال با هماهنگ کردن تیمش می تواند روزهای درخشانی را در تیمش رقم بزند.

استقلال در حال حاضر در تمام خطوط بازیکنان با کیفیت زیادی در اختیار دارد و شفر هم آنقدر با تجربه است که بتواند تیمش را از این شرایط خارج کند و آن را به یکی از مدعی های جدی قهرمانی تبدیل کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بنویسید تیم استقلال کی روش، نه تیم ملی، همین تیم استقلال کی روش تو لیگ قهرمانان راحت پنج تا خوردند

    • آنتی کیسه

      کیفیت دارن که تیم 8 جدولن؟؟؟

    • بدون نام

      فعلا که کیسه مدعی دهم جدول به پایین شده , خجالت آوره این بازیکنان در تیم ملی باشند بازیکنی مثل چشمی یا سهرابیان جاشون در تیم محلات هم نیست چه برسه تیم ملی

    • اس اس

      همه میدونن ک استقلال نیاز ب زمان داره

      پاسخ ها

      • موسوی

        اره ما هم می دونیم ده سال دیگه تیم میشه .

    • بدون نام

      این دعوت کردن بخاطر کیفیت بازیکنان استقلال نیست بخاطر لج بازی این احمق با پرسپولیس است

    • موسوی

      تمامی کارهای کی روش فقط و فقط جهت تضعیف برانکو هستش.ایشون بسیار آدم کینه ایی و انتقام جو هستن!!! ولی شک نکنید تیم ملی مفتضحانه در جام ملتهای له ایران بر میگرده.

    • مجید

      اصلا منکر توانایی‌ها و بازی خوب پرسپولیس نیستیم. اما یک نکته مهم اینست که کمر استقلال در فصل نقل و انتقالات شکست و از دفاع تا حمله بهترین بازیکن‌های استقلال با بی کفایتی مدیران نالایقش رفتند. از طرفی پرسپولیس درسته بعضی بازیکنها رو از دست داد اما اصلا قابل قیاس با شکست بزرگ استقلال نبود و نیست. نکته مهم دیگه اینکه برانکو با هوشمندی ویژه و با مظلوم نمایی سعی میکنه بازیکنانش رو شارژ روحی کنه. درست مثل تیمی که 10 نفره میشه و بازیکنانش با غیرت تر میشن. مگه در نیم فصل قراره چند بازیکن به پرسپولیس اضافه بشه، نهایتا 3 یا 4 بازیکن. مگه سید جلال یا بقیه بازیکنها قراره نیم فصل دوم روی نیمکت استراحت کنند و 11 نفر دیگه بازی کنند. خیر 80 % تیم تغییری نخواهد کرد و همین بازیکنها ادامه دهنده راه هستند. نگاه کنید وقتی بازی‌های ملي شروع میشه، پرسپوليس خیلی راحت و بی دغدغه تمرین میکنن و استراحت دارند، اما استقلالی که نیاز مبرم به زمان جهت هماهنگی دارند 12 بازیکنش در تعطیلات باهم نیستند و تنها 48 ساعت قبل بازی لیگ دوباره کنار هم میان. به نظر من شرایط استقلال به مراتب و به مراتب بدتر از پرسپولیس است. اگه در همین مقطع بازی با بولیوی تمام بازیکن‌های استقلال در این 14 روز تعطیلی لیگ کنار شفر میموندند قول میدم شفر تیم رؤیایی می‌ساخت.

      پاسخ ها

      • مهدی مختاری خواه(دزفول)بختیاری(قلعه طوق)

        دقیقا ، سلطانی فر و فتاحی و تاج و کیروش الکی این جنگ زرگری رو راه انداختن که پرسپولیس با خیال راحت تمرین کنن و استقلال رو به خاک سیاه بشونن و بعدا که پرسپولیس قهرمان شد بگن آهااااا این تیم بازیکناش تازه شایستگی دعوت به تیم ملی رو پیدا کردن و دیگه لیگ که تموم شد دیگه حتی یه بازیکن هم از استقلال دعوت نخواهد کرد ، اینو من قسم میخورم که خودشون هماهنگ شده دارن اینکارو میکنن و نمیخان استقلال تمریناش منظم باشه ، دعوای کیر روش و برانگو هماهنگ شدس وگرنه همه ما استقلالی ها هم میدونیم پژمان منتظری پیره سهرابیان به درد خود استقلال هم نمیخوره چه برسه تیم میلی!!!!!!!!!!!!

    • سیاوش

      کاربر محترم آقا مجید
      چقدر فکر کردی و کیف کردی البته به ظن خودت که چه تحلیل جامع و کارشناسانه ای رو نوشتی و برای برترین‌ها فرستادی
      انا نظرتان درهای واقعی و حقیقی نیست و تماما اوهام و خیال بافی است .
      برانکو شخصیتی جنتلمن و واقع گرایانه است
      نیازی به مظلوم نمایی ندارد
      اصلا بهانه گیر نیست
      غر زدن را نمیداند که چیست
      تقصیرها را به گردن دیگران نمی اندازد
      موفقیت‌ها را به بازیکنان و تمامی عوامل تیم بغیر از خودش نسبت می‌دهد..
      .....
      بازم بگم یا قانع شدی مجیدجان

    • امید

      بهتره بگیم تیم ملی استقلال من که دیگه تیم مل برام مهم نیست فقط پرسپولیس

    • اس اس

      از لنگـ چنتا دعوت شد،

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج