۷۸۰۰۹۰
۷ نظر
۵۰۱۰
۷ نظر
۵۰۱۰
پ

مسکن، پای آخوندی را دوباره به مجلس باز کرد

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس از برگزاری جلسه استیضاح وزیر راه در یکی از جلسات هفته آتی کمیسیون خبر داد.

خبرگزاری تسنیم: صدیف بدری سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با بیان اینکه طرح استیضاح عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی روز (یکشنبه ۱ مهر )به این کمیسیون ارجاع شده است، گفت: با توجه به اینکه طرح استیضاح وزیر راه در دستورکار هفته جاری کمیسیون قرار نداشت؛ بنابراین احتمالا استیضاح وزیر در یکی از جلسات هفته آتی کمیسیون بررسی می شود.

وی با بیان اینکه وزیر راه حضور در جلسه درباره محور‌های استیضاح توضیحاتی را ارائه می‌دهد،افزود: اگر طراحان استیضاح از پاسخ‌های وزیر قانع شوند طرح از دستورکار کمیسیون خارج می‌شود و در غیر این صورت طرح مذکور برای رسیدگی در جلسه علنی تقدیم هیئت رئیسه پارلمان می‌شود.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه طرح استیضاح وزیر با ۵۰ امضا به کمیسیون ارجاع شده است،ادامه داد: عدم کارایی وزارتخانه راه و شهرسازی، افزایش قیمت مسکن، عدم مدیریت بازار مسکن، سوء‌مدیریت در مسکن مهر، عدم توانایی وزارتخانه در مواجهه با بحران‌ها و همچنین ضعف نظارت بر ناوگان هوایی از جمله محورهای طرح استیضاح وزیر است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مسکن باید با زمین آجر و سیمان و ماسه و گچ قیمتش تعیین بشه نه طلا و دلار آدم بی سوادی مثل آخوندی نمی تونه مسکنو سرو سامان بده

    • بدون نام

      آخوندی رو پرتش کنید بیرون

    • بدون نام

      اخوندی تبلیغاتی و منفعتی با حرفهایه نسنجیده باعث افزایش چند برابری حبابی قیمت مسکن شد که باعث متواری شدن مستاجران از شهرها، مخصوصا تهران به حاشیه ها و شهرستانها گردید که جایی برای ثبت نام بچه ها برای مدرسه ها نیست، حالا در تهران نه تنها مستاجری برای خرید خانه نیست، بلکه مستاجری نیز برای اجاره کردن خانه نمانده که بیشتر موجب ضرر بسیار شدید فروشندگان مسکن خیلی خیلی متوهم گردیده است که اخوندی و دیگر مسعولان مربوطه حبابی طلب باید پاسخگو و مجازات شوند که حداقل مجازات اعدام است.

    • بدون نام

      وزیری خوبی نیست...مدیر خوبی نبود...من چیزی از این وزیر, کار با کیفیتی ندیدم...

    • بدون نام

      تنها روش مدیریتی این آقا و همکارانش در مسکن مدیریت هرج و مرجی است! از یکسال پیش تا کنون افزایشهای کاذب چند برابری را به هر عامل غیر واقعی نسبت دادند الا به عامل اصلی آن یعنی سودجویی و کلاشی مشاوران املاک!!!!

    • کارشناس

      کاهش 30% الی 40 درصدی قیمت مسکن کافی نیست و تحرکی در بازار ایجاد نمی کند! باید قیمتها به کمتر از قیمتهای آذر سال 96 برسد.

    • بدون نام

      واقعاً حضرات نمی خواهند جوانان ایران که خانه ندارند خانه دار شوند .ویا اینکه کارشناس نیستند.می دانم که به راحتی می توان مردم بی خانه را صاحب خانه کرد .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج