۷۸۰۲۵۰
۱۶ نظر
۵۰۰۴
۱۶ نظر
۵۰۰۴
پ

چرا سردار آزمون حتما باید عذرخواهی کند؟

سردار آزمون باری دیگر به اردوی تیم ملی دعوت شده و احتمالا این بار در تمرینات حاضر خواهد شد تا کارلوس کی‌روش نشان دهد سیستم برخوردش با بازیکنان، بر اساس سیاست‌های خودش است.

خبرآنلاین: بی تردید انتخاب بازیکنان برای تیم ملی، یکی از اختیارات سرمربی است. در اینکه کارلوس کی‌روش تمام تلاشش را می کند تا بهترین ها را در بهترین فرم بدنی و اخلاقی در اردوی تیمش داشته باشد هم مسئله ای نیست که اقلا من یک نفر تردیدی در آن داشته باشم.

راستش اما در مورد خاص سردار آزمون حتی بعد از شنیدن تمام توضیحات سرمربی در برنامه ۹۰ باور دارم این بازیکن جوان، بااستعداد و دوست داشتنی که بزرگترین استعداد دهه ۹۰ فوتبال ایران است باید یاد بگیرد برای رفتارهای اشتباهش عذرخواهی کند و بعد به تیم ملی برگردد.

اینکه در مقاطع مختلف به بازیکنان تیم ملی حالا به هر دلیلی توهین شود یا ستاره اقبال‌شان افول کند و مورد بی مهری قرار بگیرند اصلا مسئله تازه ای نیست. از علی پروین در این فوتبال دشنام شنیده تا علی دایی. به راستی سردار از کدام‌شان بزرگتر است و تا به حال کدام یک از این بزرگترها روبروی هوادار ایستاده اند و مثلا گفته‌ند از تعطیلات‌شان زده اند رفته اند جام جهانی و اینگونه سر هواداران منت گذاشته اند؟

همین مسعود شجاعی که کاپیتان تیم ملی است مگر کم در همه سال های فوتبالش دشنام شنیده، تحقیر شده و از رفتارهایش گلایه کرده اند؟ کدام بار در دل همه این اتفاقات او طرف مردم نبوده و شروع کرده است به گلایه؟

راستش حتی وقتی بعد از المپیک لندن انتقادها از فوتبال ملی زیاد شد و آن روزهایی که تیم ملی به لبنان و ازبکستان باخت و هواداران تیم ملی مدام موفقیت های منهای فوتبالی ها را بر سر فوتبالی ها می کوبیدند و چند بزرگتر تیم در مصاحبه هایی گلایه کردند از این رفتارها، خودشان پی به اشتباه‌شان بردند و بیانیه معروفی نوشتند که پایش امضاهای بزرگی از علی کریمی، نکونام و مهدی رحمتی بود و همگی برای ایستادن روبروی هواداران از آنها عذر خواستند.

در مورد سردار هم مسئله به همین منوال است. فارغ از همه این جوی که ایجاد شده او یک سرباز ایرانی است. یک پسر محبوب برای همه ما. کسی که حتی اگر پدرش گاه از سر دلسوزی پدرانه طوری رفتار کند که باورش برای‌مان سخت باشد، کسی که اگر خودش گاهی با رفتارهایی که اقتضای سنش بوده در اینستاگرامش رفتارهایی داشته باشد که نپسندیم هم باز سبب نمی شود چشم بر استعداد و توانایی اش ببندیم.

آری او کمی نیاز به بزرگ شدن دارد و کی‌روش می خواهد حفظش کند. می خواهد بگوید اگر گروهی هم سعی کردند او را ایرانی ندانند پس نباید تنهایش گذاشت و ما این خواسته کی روش را درک نمی کنیم اما تنها چیزی که فکر می کنیم کمک می کند به بزرگ شدن سردار این است که یادش بدهیم به وقت اشتباه، بایستد و مثل مرد بگوید این رفتارم اشتباه بوده و خودش را یک سرباز در خدمت تیم ملی بداند. بی تردید با همین عذرخواهی مردم او را می بخشند و باز باورش می کنند و باز محبوب‌شان می شود.

کی‌روش هم باید باور کند بازگشت سردار بدون پذیرش اشتباهاتش، این کاخ عظیم نظم مداری که ۷ سال زمان برده تا در تیم ملی بنایش کند را خدشه دار می کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • داش عباس

      چقدر چرت و پرت
      اونو بهش فحاشی کردن اونوقت بیاد معذرت بخواد
      واقعا نویسنده چی زده و فضایی شده مثل بیشتر دست اندرکاران.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بله باید از مردم معذرت بخواد گیرم فحاشی هم شده مگه فقط به اون فحش دادن به قول نویسنده بزرگتر از علی کریمی ودایی وپروین که نیست همه این اتفاق براشون میافته کاملا طبیعیه تو ورزش فوتبال اما فوتبالیست باید یاد بگیره مردم دار باشه همه مردم که بهش فوش ندادن که اون بزای کل ملت ناز میکنه پس تو هم الکی طرفشو نگیر

    • بدون نام

      بربمیرباعث خداحافظی ر۲اقوچان نژاد وبرای نکردن قدوس وصعودنکردن ایران شده بود خاک توسرخودش وخانوادش

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مگر تابه حال چه غلطی کرده که نباشه اتیم ضرر میکنه

    • قره داغلی

      خود نویسنده اصلا نمیدونه چی نوشته کلا قاتی کرده...

    • علی حسینی

      موضوع سردارازمون فرق میکنه بنده خدا چون از برادران اهل سنت این کشوره بهش تهمت میزنند.... طرف میترسه توتیم ملی بازی کنه ازجونش مای...میذاشت ولی تو ی بازی افت داشت اینهمه بش فحاشی کردن تاکشورما این چنین متعصبان کوری داره به هیچجا نمیرسه متأسفم برای این مردم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اهل تسنن بسیارهم انسان های نازن اصلا قاطی نکن همچی را من یک شیعه هستم همشون را دوست دارم اللخصوص هم وطناما

    • علی حسینی

      دیدین هنوزم این ادمای ازخدابی خبر بخودش وخانوادش توهین میکنند حتی تنها برد ایران دراین جام جهانیم سردار باعث برد کشورمون بود چون پنالتی روسردار بود البته نباید ازگل زیبای انصاریفرعزیزغافل شویم البته از ادمای بی فرهنگ انتطاری بیشتر ازتوهین وتهمت نمیره

    • بدون نام

      همش مقصر کیروش هست که خیلی بزرگش کرده کیروش تبعیض بین فوتبالیستا قائل میشه.فردوسی پورم هیچ وقت تو نود بحثش نمیکنه.پس قوچان نژاد که مارو برد جام جهانی چی

    • rira

      سردار ، جون سریکت نیا
      برو تعطیلات
      برو سینما

    • بدون نام

      این نوشته دارای اشکالاتی جزیی بود ولی در کل منظور درستی رو می خواست برسونه...سردار آزمون یک عذر خواهی به مردم بدهکاره

    • رضامشایی

      آخه یکی نیست به این کیروش که اینقدر سنگ سر دارو به سینه میزنه بگه این مردک توجام جهانی چه غلطی کرد خداوکیلی حق سردار بودیا قوچان نژاد.....

      پاسخ ها

      • میر مسعود فاطمی

        غلط رو خودت کردی که حرف زدن بلد نیستی بی ادب مردک هم خودت هستی تو جام جهانی یه گل زدیم که اونم پنالنیشو سردار گرفت میخواستی چیکار کنه تیمی که تاکتیکش دفاع بود میخواستی مقابل پرتغال اسپانیا گل بزنه قبل اینکه دهنت رو بجنبونی یکم فکر کن

      • بدون نام

        توهین نکن قشنگ حرف بزن

    • ساشا

      من شخصا سردار این جوان با نشاط و با استعداد ایرانی را دوست دارم ولی سردار باید ارزش پیراهن تیم ملی را درک کند و بداند شنیدن نامهریها از یه تعداد افراد که گاها آنها هم از روی میل به وطن صورت گرفته نباید باعث این بشه که بگه پیراهن ملی را میبوسه و کنار میگراره این شایسته نیست حالا هم اگه بیاد و متوجه اشتباه خودش بشه و از ملت معدرت خواهی کند نشان بزرگ شدن سردار خواهد بود و میتوان گفت شخصیت سردار هم به مشابه نام سردار ؛ سردار شده .

    • بدون نام

      کاربر15:37 علی حسینی
      اون بازی که سردارپنالتی گرفت مانبردیم مساوی کردیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج