۷۸۰۳۵۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

هفته به یادماندنی سری آ در لیگ قهرمانان

 بعد از گذشت ۱۳ سال، هر ۴ نماینده سری آ در یک هفته به پیروزی رسیدند.

وبسایت نود: به نقل از فوتبال ایتالیا، هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا فصل ۱۹-۲۰۱۸ هفته ای درخشان برای نمایندگان سری آ در بالاترین سطح رقابت های باشگاهی بود چرا که هر ۴ نماینده این لیگ موفق به پیروزی در مسابقات خود شدند.

در مسابقات روز سه شنبه یوونتوس با هت‌تریک پائولو دیبالا ۳-۰ یانگ بویز سوئیس را شکست داد و رم نیز در شب هت‌تریک ادین ژکو با نتیجه قاطع ۵-۰ ویکتوریا پلژن را شکست داد. در روز چهارشنبه نیز اینترمیلان در شرایطی که با یک گل از ایندهوون عقب افتاده بود، با گل های ناینگولان و ایکاردی به بازی بازگشت تا ۳ امتیاز ارزشمند را از ورزشگاه فیلیپس کسب کند.

ناپولی نیز با گل دقیقه ۹۰ لورنزو اینسینیه از سد لیورپول گذشت تا یک پیروزی ارزشمند را در مقابل یکی از مدعیان این رقابت ها جشن گیرد.

این برای اولین بار در ۱۳ سال گذشته است که هر ۴ نماینده سری آ در یک هفته از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به پیروزی می‌رسند. این اتفاق آخرین بار در هفته پنجم دور گروهی لیگ قهرمانان در فصل ۰۶-۲۰۰۵ رخ داده بود.

در روز ۲۲ نوامبر ۲۰۰۵ یوونتوس با تک گل آلکس دل‌پیرو از سد کلاب بروژ بلژیک گذشت و اودینزه با گل های یاکوئینتا و کاندلا با نتیجه ۲-۱ در خانه پاناتینایکوس به برتری رسید.

در روز ۲۳ نوامبر هم میلان در استانبول با نتیجه ۴-۰ از سد فنرباغچه گذشت که هر ۴ گل روسونری توسط آندری شوچنکو وارد دروازه تیم ترک شد و اینترمیلان نیز با نتیجه ای مشابه آرت‌مدیا اسلواکی را از پیش رو برداشت. آدریانو در این مسابقه هت‌تریک کرد و فیگو دیگر گل اینتر را به ثمر رساند.

اما روز درخشان سری آ با ناکامی تیم های لیگ برتری همراه بود. از بین ۴ نماینده انگلیس در این هفته تنها منچسترسیتی به پیروزی رسید. تاتنهام و لیورپول مغلوب رقبا شدند و منچستریونایتد نیز به تساوی خانگی مقابل والنسیا بسنده کرد.

توام شدن این نتایج موجب شد تا سری آ در رنکینگ لیگ های اروپایی یوفا، جای لیگ برتر را در رده دوم بگیرد. لالیگای اسپانیا با ۸۹۲۸۳ امتیاز صدرنشین بلامنازع این رده بندی است. سری آ با ۶۷۴۴۰ امتیاز به جایگاه دوم رسیده و لیگ برتر با ۶۷۱۷۷ امتیاز به رتبه سوم سقوط کرده است.

بوندسلیگا (۶۱۷۸۴ امتیاز) و لیگ ۱ فرانسه (۵۱۹۹۸ امتیاز) به ترتیب در رده های چهارم و پنجم این فهرست حضور دارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج