۷۸۰۴۰۴
۲ نظر
۵۰۰۶
۲ نظر
۵۰۰۶
پ

ریولین به مرکل: به تحریم‌های آمریکا علیه ایران بپیوندید

رئیس رژیم صهیونیستی از آلمان خواست برای مقابله با «هیولای ایرانی» از تلاش برای دور زدن تحریم‌های آمریکا خودداری کند.

خبرگزاری فارس: «رئوون ریولین» رئیس رژیم صهیونیستی روز پنج‌شنبه از «آنگلا مرکل» صدر اعظم آلمان خواست به کارزار آمریکا برای فشار به ایران همراهی کرده و از تلاش برای حفظ توافق هسته‌ای دست بردارد.

به نوشته پایگاه «تایمز اسرائیل»، ریولین که در اقامتگاهش در قدس اشغالی در حضور مرکل صحبت می‌کرد، ایران را به یک «هیولا» تشبیه کرد و گفت: «از نظر ما، اکنون زمان پیوستن به تحریم‌های مؤثر علیه ایران است، نه [زمان] دور زدن آن‌ها. این هیولای ایرانی را باید گرسنه نگه داشت، نه اینکه به آن غذا داد. این تنها راه تضمین ثبات در جهان است.»

وی در ادامه از مرکل به دلیل حمایت از رژیم صهیونیستی و مقابله او با آنچه ریولین «یهود ستیزی» در آلمان خواند، تمجید کرد. وی گفت: «درسی که تاریخ به ما داده این است که ما نباید به هیچ وجه یهودستیزی یا نژادپرستی را تحمل کنیم. هرکجا که زمینی حاصل خیز برای چنین چیزی وجود دارد، ما باید این تهدیدات وحشتناک را ریشه‌کن کنیم.»

مرکل در واکنش گفت برلین و تل‌آویو به گفت‌وگو درباره مسئله هسته‌ای ایران ادامه خواهند داد. او پیشتر در دیدار با «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی هم گفته بود که باید «هر کاری لازم است» برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای انجام داد. وی در موزه هولوکاست واقع در قدس اشغالی نیز گفت سوال این است که آیا یک توافقنامه می‌تواند این هدف را محقق کند یا نه.

صدر اعظم آلمان روز گذشته به همراه کابینه‌اش وارد فلسطین اشغالی شد. قرار بود وی در این سفر با مقام‌های رژیم صهیونیستی درباره موضوعات مختلف از جمله ایران گفت‌وگو کند. آلمان بزرگترین شریک تجاری تل‌آویو و یکی از مهمترین متحدان این رژیم به شمار می‌آید، اما در ماه‌های گذشته به دلیل تأکید بر لزوم حفظ توافق هسته‌ای، مورد انتقاد رسانه‌های صهیونیستی قرار گرفته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      همین بلایی که دارید سر مردم ایران میارید از نژادپرستی نشات می گیره .وگرنه مگه میشه هر وقت عشقتون بکشه مردم ایران رو تحریم کنید و زجر دهید اون هم بخاطر فقط سه میلیون یهودی.

    • بدون نام

      کثافت تواز کجا پیدا شده برومثل نتانیاعو وترامپ ودوربریهاش بمب بخورت توسرت یکی نیست بزنه در دهنش اها ن شما گوفت کن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج