۷۸۰۴۴۳
۴ نظر
۵۰۰۶
۴ نظر
۵۰۰۶
پ

روحانی از اصلاح طلبان مجلس چه گلایه‌هایی دارد؟

روز چهارشنبه جمعی از فعالان سیاسی اصلاح طلب از جمله اعضای فراکسیون امید با حسن روحانی رییس جمهور کشورمان دیدار کردند که گفته می شود در این دیدار روحانی از عملکرد نمایندگان اصلاح طلب مجلس انتقاد داشته است.

خبرگزاری موج نوشت: روز چهارشنبه جمعی از فعالان سیاسی اصلاح طلب از جمله اعضای فراکسیون امید با حسن روحانی رییس جمهور کشورمان دیدار کردند که گفته می شود در این دیدار روحانی از عملکرد نمایندگان اصلاح طلب مجلس انتقاد داشته است.

در این زمینه علی شکوری راد در توییتی نوشت: حسن روحانی از نمایندگان اصلاح‌طلب مجلس گله کرد که در حمایت مورد انتظار او از دولت کم گذاشته اند.

در همین ارتباط محمد نعیمی پور فعال سیاسی اصلاح طلب و عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت ایران اسلامی که در این نشست حضور داشته است،اظهار داشت: مجموعه دوستانی که در جلسه حضور داشتند، مسائل مختلف مربوط به وضعیت کشور در حوزه های متعدد را بیان کرده و به نوعی تلاش داشتند تا حرف مردم و سطح مطالبات جامعه را به اطلاع رییس جمهور برسانند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب افزود: رییس جمهور نیز با خوش رویی به مطالب مطرح شده پاسخ داد و حتی بعضی از مسائل مهم کشور و موضوعات روز را برای حاضران تشریح کرد.

نعیمی پور ادامه داد: در این جلسه حاضران و مدعوین و رییس جمهوری معتقد بودند که در شرایط حال حاضر کشور باید برای رفع مشکلات تلاش بیشتری انجام شده و برای تحقق برنامه های دولت و عبور از بحران های فعلی جلب اعتماد عمومی مردم ضروری است.

وی در پاسخ به این پرسش خبرنگار موج مبنی بر اینکه چرا رییس جمهور از نمایندگان اصلاح طلب مجلس در جلسه خصوصی با اصلاح طلبان انتقاد کرده است؟ گفت: یکی از مواردی که آقای روحانی به آن اشاره و گلایه هایی را مطرح کرد، عدم حمایت مجلس از طرح تفکیک وزارتخانه های صنعت، کار و راه و شهرسازی بود.

نظر نعیمی پور درباره گلایه رییس جمهور از نمایندگان اصلاح طلب مجلس

عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت ایران اسلامی تصریح کرد: رییس جمهور در این جلسه ابراز نگرانی کرد که عدم رای مجلس به تفکیک وزارتخانه های فوق، موجب می شود که برنامه های دولت به نحوه مناسبی در کشور اجرا نشود.

نعیمی پور افزود: البته دوستان ما در فراکسیون امید توضیح دادند که اکثریت اعضای این فراکسیون با طرح تفکیک وزارتخانه ها موافق هستند، اما در جلسه غیرعلنی که پیرامون این موضوع رای گیری استمزاجی شد، اولا تمام آنها حضور نداشته و در ضمن اکثریت مجلس با اصلاح طلبان نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کامبیز

      بیائید برادر واربخوریم هست فراوان هم هست باهم دعوانکنیم!؟

      پاسخ ها

      • @

        آقا لابی که میگن اینه ها؟ :) یک جریان یا جناهی رو به نفع خودش استفاده کردن! مشخصه که اینا اصلا بفکر مردم نیستن اینا فکر صندلی و قدرت هستن نه مردم. علنا داره میگه جناه اصلاح طلب از من حمایت کن من هرچی میخام بگین چشم اصلاح طلبا هم که فقط فکر رابطه با کدخداشون هستن :)

    • بدون نام

      اکثریت مجلس با اصلاح طلبان است.
      اصلاح طلبان صدو بیست و یک نماینده در مجلس دارند.

    • بدون نام

      عجب! آقا لابی که میگن اینه ها!!! به این کار میگن لابی کردن :) اینجاست که مشخص میشه رئیس جمهور و اصلاح طلبا فقط فکر خودشونن و مردم براشون مهم نیست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج