۷۸۰۸۴۹
۱۰ نظر
۵۰۰۲
۱۰ نظر
۵۰۰۲
پ

مربی استقلال: امیدوارم پرسپولیس به فینال برسد

بیژن طاهری، مربی تیم استقلال معتقد است استقلال در بازی معوقه در مقابل نفت مسجدسلیمان به مراتب کارش از بازی‌ای که در جام‌حذفی مقابل این تیم انجام داد سخت‌تر خواهد بود زیرا آنها برای انتقام بازی خواهند کرد.

روزنامه فرهیختگان: بیژن طاهری، مربی تیم استقلال معتقد است استقلال در بازی معوقه در مقابل نفت مسجدسلیمان به مراتب کارش از بازی‌ای که در جام‌حذفی مقابل این تیم انجام داد سخت‌تر خواهد بود زیرا آنها برای انتقام بازی خواهند کرد.

با طاهری درخصوص دیدار امروز مقابل نفت مسجدسلیمان، عملکرد مهاجمان تیم و همچنین عملکرد تیم در آینده صحبت کردیم. اظهارات دستیار شفر در گفت‌وگو با «فرهیختگان» را در ادامه می‌خوانید.

برد خوبی را مقابل نفت مسجدسلیمان به دست آوردید.

خدا را شکر توانستیم در یک بازی سخت به پیروزی برسیم. نفت مسجدسلیمان از تیم‌های خوب لیگ است و با حضور مرزبان توانسته بازی‌های خوبی را به نمایش بگذارد. آنها در طول بازی چند موقعیت گلزنی هم داشتند که با هوشیاری بچه‌های ما از دست رفت.

ما توانستیم روی تلاش بازیکنان در این بازی پیروز شده و به مرحله بعدی راه پیدا کنیم. خدا را شکر این برد باعث شد کمی فشار از روی بازیکنان برداشته شود.

اما این روزها هواداران استقلال از عملکرد تیم راضی نیستند.

هواداران استقلال در هر شرایطی حق دارند چون آنها صاحبان اصلی تیم هستند. ما و بازیکنان از شرایط ناراضی هستیم چون نتوانستیم در هفته‌های قبل هواداران را خوشحال کنیم. اما این را هم در نظر بگیرید خیلی از بازیکنان ما رفته‌اند و این تیم جدید هم نیاز به هماهنگی دارد.

شما نگاه کنید درحال حاضر خسرو مصدوم است، نیومایر احساس درد دارد و روزبه چشمی هم تکلیفش معلوم نیست اما اینها دلیل نمی‌شود که ما پیروز نشویم.

امروز باید دوباره مقابل همین تیم نفت مسجدسلیمان در دیدار معوقه به میدان بروید. دوباره پیروز می‌شوید؟

پیش‌بینی من این است که این بازی از بازی جام‌حذفی سخت‌تر است زیرا آنها می‌خواهند انتقام آن باخت را هم بگیرند و هم اینکه میزبان این بازی هستند. اما ما به این سه امتیاز نیاز داریم و برای رسیدن به صدر جدول چاره‌ای جز برد نداریم و امیدوارم دومین برد پیاپی را کسب کنیم.

خیلی از کارشناسان از عملکرد خارجی‌های تیم رضایت ندارند.

باید قبول کنیم خارجی‌های ما هنوز به آن سطح از هماهنگی نرسیده‌اند. آنها از هفته سوم به تیم اضافه شده‌اند و نیاز به هماهنگی دارند. البته ما الان هم یک مشکل دیگر داریم و آن هم تعداد ملی‌پوشان‌مان است.۶ بازیکن ما در تیم بزرگسالان و پنج بازیکن ما در تیم امید حضور دارند و این کار ما را کمی سخت می‌کند. باید طوری برنامه‌ریزی کنیم در این بین متضرر نشویم.

از عملکرد مهاجمان استقلال هم خیلی انتقاد شده است. از آنها راضی هستید؟

ما مهاجمان خوبی داریم. همه آنها هم دوست دارند گلزنی کنند. شما نگاه کنید این هفته روح‌الله باقری گل زد و شاید هفته بعد، دیگر مهاجمان موفق به انجام این کار شوند اما این را هم باید بدانیم که فقط نباید مهاجمان گل بزنند. ما تمرینات خوبی را در این بین انجام می‌دهیم و ان‌شاءالله به‌زودی خط حمله‌مان موفق‌تر از این ظاهر خواهد شد.

پرسپولیس هم توانست تیمی که شما را از آسیا حذف کرده بود، شکست دهد. چه صحبتی درباره برد قرمزها دارید؟

به دلیل اینکه تیم ما بازی داشت، نتوانستیم این بازی را ببینیم اما به‌عنوان یک ایرانی خیلی خوشحالم پرسپولیس توانست درقطر چنین کار بزرگی را انجام دهد. امیدوارم آنها بتوانند در بازی برگشت هم همین‌طور با تمرکز بالا ظاهر شوند و به فینال آسیا راه پیدا کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آفرین به طاهری ولی الان هوادارای با فرهنگ و فهیم کیسه کش حمله میکنن بهت چرا که انتظار دارن باید برای السد قطر آرزوی موفقیت میکردی نه پرسپولیس ایران

      پاسخ ها

      • آسمانی باشید

        خفه شو بی فرهنگ فکر کردی همه مثل شمان

    • هر چی.برانکو بگه..

      دمت گرم هرچند هنوز ندیدمت

      ولی ذاتت بد نیست..همین که شهامتتو نشان دادی
      هم ممنون

    • بدون نام

      هیچوقت واس یه لنگیای بی اصل و نصب و بی فرهنگ آرزوی موفقیت نکن

    • بدون نام

      ای خائن عوضی

    • مهدی توانا

      شک نکنید اگر الان بجای پرسپولیس ،استقلال هم بود بازم تعصب میهنی داشتیم ،واقعا برای یک ایرانی زشته که حاضر بشه تیم وطنش ببازه چون در داخل رقیب اونهاست ،مثل این میمونه که ما حاضر باشیم تیم ملی ببازه ولی استقلالیا گل نزنند واقعا یه ذره فکرش را بکنید خیلی احمقانه است

    • مهدی توانا

      شک نکنید اگر الان بجای پرسپولیس ،استقلال هم بود بازم تعصب میهنی داشتیم ،واقعا برای یک ایرانی زشته که حاضر بشه تیم وطنش ببازه چون در داخل رقیب اونهاست ،مثل این میمونه که ما حاضر باشیم تیم ملی ببازه ولی استقلالیا گل نزنند واقعا یه ذره فکرش را بکنید خیلی احمقانه است

    • مسعود.الف

      حاضرم قسم بخورم حرفی که به زبون آوردی با چیزی که دردل داری وآرزویی که در سرت هست، یکی نیست! الآن حاضری استقلال 3بازی تولیگ ببازه ولی پرسپولیس جلوی السد حذف بشه.

      پاسخ ها

      • علیرضاکرامت خوب

        توهم شک نکن اگه استقلال این شرایط رو داشت هیچ پرسپکلیسی ای ارزوی موفقیت نمیکرد. پس اینقد ادای میهن پرستارو درنیار. هیچ استقلالی ای حاضر به موفقزت پرسپولیس نیست همونطور که پرسپولیسیا اینطورین

    • بدون نام

      باید جنبه داشته باشیم پرسپولیس به عنوان یک تیم ایرانی در آسیا بازی میکند وبای از آنها همایت شود هرچند آنهاهم بعضی ها شون جنبه ندارند ولی به عنوان یک استقلالی آرزوی موفقیت میکنم برای پرسپولیس

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج