۷۸۱۰۴۹
۳ نظر
۵۰۰۹
۳ نظر
۵۰۰۹
پ

بازداشت ۶ اخلالگر جاده‌ای در چهارمحال و بختیاری

دادستان عمومی و انقلاب شهرکرد با بیان این‌که در چند روز گذشته ۶ نفر به اتهام ایجاد مزاحمت برای کامیون‌داران دستگیر شدند، گفت: هم‌اکنون امنیت بسیار خوبی در سطح جاده‌های استان برقرار است و کامیون‌داران و رانندگان بدون هیچ مشکلی در مسیرهای مواصلاتی در حال تردد هستند.

خبرگزاری ایسنا: دادستان عمومی و انقلاب شهرکرد با بیان این‌که در چند روز گذشته ۶ نفر به اتهام ایجاد مزاحمت برای کامیون‌داران دستگیر شدند، گفت: هم‌اکنون امنیت بسیار خوبی در سطح جاده‌های استان برقرار است و کامیون‌داران و رانندگان بدون هیچ مشکلی در مسیرهای مواصلاتی در حال تردد هستند.

«عبدالرضا علی‌محمدی» با تشکر از همه رانندگان و کامیون‌داران به‌منظور همکاری مطلوب در حمل و نقل جاده‌ای، اظهار کرد: در چند روز گذشته ۶ نفر به اتهام ایجاد مزاحمت و اخلال در رفت و آمد کامیون‌داران و رانندگان شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: خوشبختانه با اقدامات انجام شده هم‌اکنون امنیت بسیار خوبی در سطح جاده‌های استان برقرار است و کامیون‌داران و رانندگان بدون هیچ مشکلی در مسیرهای مواصلاتی در حال تردد هستند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرکرد خاطرنشان کرد: همچنین در این راستا شماری از افرادی که در فضای مجازی اقدام به تحریک و تشویق معترضان به کامیون‌داران می‌کردند، شناسایی شدند که اقدامات قانونی و قضایی لازم در خصوص آن‌ها در حال اجراست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمدرضا بختیار

      بعضی وقتها به خودم میگم مسئولین ما با این همه سیاست و پلتیک قوی که دارند و قابل کتمان هم نیست خدایش!!!رضا خان خدابیامرز با همه رضا خانی خود جلو ایل بختیاری کم آورد و حالا اینا تو شهرکرد اخلال گر دستگیر می کنند و آمریکا مجبور به قانون شکنی می شود در عرصه دیپلماتیک و بین الملل خود!!!پس چرا مدیریت و تدبیر راهبردی در امور زیر بنایی ندارند!!!

    • محمد

      اخه چرا این همه چرندیات بی اساس رو انتشار میدین،رفتین خودتون از نزدیک واقعیت رو ببینین،اخه شهرکرد چه نقشی در ترانزیت کالا یا نقل و انتقال کالا ایفا میکنه،چرا نمیرن سراغ بندر عباس که مادر گمرکات ایرانه و شاهراهه اصلی واردات کالا،تمام کالاها روزانه با ضرر و زیانهای گاها غیر قابل جبران دپو شده و واقعا حمل و نقل به صفر رسیده،چرا عوض اینکه این چرندیات رو خور عام بدین نمیرین سراغ رفع اعتراضات بجا و بحق کامیونداران،هر روز با انتشار اخبار کذب و دروغ از رسانه های مختلف مبنی بر دستگیری ارازل و اوباش جاده ایی ذهن عوام رو پرت مینید

    • بدون نام

      زیاد احساس مسئولیت میکنی یه قلم لاستیک رو قیمت قبل عید بده میتونین ؟ نه نمیتونین چون ما ملت شعار شدیم نه عمل...ننگ بر مسئولین بی کفایت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج