۷۸۱۰۵۷
۷ نظر
۵۰۰۰
۷ نظر
۵۰۰۰
پ

داورزنی: از بازی پرسپولیس انرژی مثبت گرفتم

معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش گفت: وقتی هدف اصلی منافع ملی است ملزم به اجرای قانون هستیم و در این بخش هم وزارت ورزش و جوانان ملزم به رعایت قانون و اجرای آن است.

خبرگزاری فارس: محمدرضا داورزنی معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش در گفت‌وگو با پایگاه خبری وزارت ورزش گفت: خدا را شکر بهبودی حاصل شد اما پزشکان توصیه اکید دارند که از فشار کار شدید و استرس دوری کنم وبا مراقبت ویژه ای از فشار خون و دیابت بیش از قبل مراقب سلامتی ام باشم.

وی درباره بازی السد و پرسپولیس، اظهار داشت: این بازی را وقتی دیدم که از آی سی یو به بخش منتقل شده بودم. واقعیت این است که هیجانات مثبت بر خلاف هیجان منفی به بهبود حال انسان کمک می کند. واقعا از اینکه یک تیم ایرانی مردم را خوشحال کرد انرژی مثبت گرفتم و لذت بخش بود.

داورزنی همچنین درباره قانون منع بکارگیری بازنشستگان، عنوان کرد: قانون قانون است و قطعا باید اجرا شود. همه فدراسیون های ورزشی هم برابر قانون منع بکارگیری یکسان هستند و دولت هم فرصت ۶۰ روزه داده از طرفی تصمیم دولت هم نیست چه بسا دولت هم خیلی خوشحال نباشد چرا که بسیاری از نیروهای با تجربه خود را از دست می دهد اما باید از این دیدگاه بنگریم که اجرای این قانون فرصت مناسبی به جوانان است که آینده سازان کشور هستند. از طرفی دولت در این قانون دخالتی ندارد و اجرا خواهد کرد.

وی افزود: وقتی هم قانونی اعلام می شود دیگر در قالب قوانین عمومی کشور است و برای یک رشته و یا فدراسیون خاص نیست بنابراین وقتی یک دستگاهی در قانون شمولیت پیدا می کند نمی توان اعمال سلیقه شخصی شود بنابراین همه باید قانون را اجرا کنند و وزارت ورزش و جوانان هم ملزم به اجرای قانون است.

معاون وزیر ورزش یادآور شد: نهادهای بین المللی در ورزش هم جایگاه خاص خودشان را دارند وقتی هم که در اساسنامه فدراسیون های ورزشی قوانین داخلی دیده شده است برای دستگاه نظارتی هم ملاک عمل قوانین داخلی است و این موضوع برای همه دستگاه های اجرایی وجود دارد. از این لحاظ هم مشکلی نیست و دوستان ما در فدراسیون ها تمکین می کنند و با تعاملی که بین وزارت ورزش و جوانان،کمیته ملی المپیک و فدراسیونها وجود دارد به مشکلی در این زمینه برخورد نخواهیم کرد.

داورزنی درباره برگزاری مجامع انتخاباتی، خاطرنشان کرد: وقتی هدف اصلی منافع ملی است ملزم به اجرای قانون هستیم و در این بخش هم وزارت ورزش و جوانان ملزم به رعایت قانون و اجرای آن است و مطمئن باشید که در فدراسیون های ورزشی هم اجرا خواهد شد. آنچه اهمیت دارد فرآیند برگزاری مجامع انتخابات فدراسیون ها بصورت کاملا دموکراتیک و منطبق با قوانین فدراسیون های جهانی برگزار می شود و اعضای مجمع هم تعیین کننده سرنوشت یک فدراسیون هستند.

وی یادآور شد: در این فرآیند قانونی ثبت نام هست، تایید صلاحیت و شرایط احراز و سپس برگزاری انتخابات، آنچه مسلم است بر اساس قوانین عمومی کشور الان یکی از شرایط احراز این است که بازنشسته نمی تواند رییس فدراسیون باشد بنابراین هیچ مشکلی وجود ندارد و با استعفای رییس بازنشسته به رییس مجمع سرپرست جدید معرفی می شود و سپس فرآیند مجدد برگزاری انتخابات ظرف سه ماه مشخص می شود. این اعضای مجمع هستند که تشخیص می دهند چه افرادی می توانند بهترین گزینه برای هدایت یک فدراسیون باشند. همه کسانی که در حوزه های مدیریت کار کردند و تجربه دارند می توانند خودشان را در معرض آرای مجمع قرار دهند و در این زمینه محدودیتی وجود ندارد.

وی گفت: آنچه مسلم است در زمینه اجرای قانون هیچ مشکلی وجود ندارد ولی این بدان معنی نیست حالا که آنها نمی توانند رییس فدراسیون باقی بمانند. تجربه گرانبهای مدیریتی آنها را کنار بگذاریم. علیرضا رحیمی، محمد درخشان، مصطفی کریمی، بهرام شفیع، سردار صبور، غلامرضا امینی و ضیایی دوستانی هستند که تجربه بالایی دارند و در هیات رییسه فدراسیون ها می توانند نقش خوبی ایفا کنند. باید از فکر و تجربه آنها برای پیشرفت ورزش کشور استفاده شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ف.ازادبخت

      استقلال روبه کجابردید؟…

    • بدون نام

      وقتی از تیم حکومتی حرف میزنیم، منظورمون چیه؟!!!

    • آبی تر از آنم که بی رنگ بمانم

      اون موقع ها که استقلال یا یک پای فینال بود یا یک پای چهار تیم کسی انرژی مثبت نگرفت ، اون موقع که ذوب آهن و سپاهان فینال رفتند کسی انرژی مثبت نگرفت اما حالا که لنگ رفته همه مسئولین انرژی مثبت گرفتند تا شغلشان را از دست ندهند. این حمایتی که از لنگ شده اگه از مرغ ها هم میشد فینال می رفتند . وقتی پاداش زیر میزی به بازیکنان بدهند معلومه که به اندازه پنج بازیکن می دوند هرچند از توان لنگ و لنگی جماعت قهرمانی آسیا خارج است

      پاسخ ها

      • ارتش سره اسیا

        وقتی اسم سرورت میاد خبر دار وایسا باشگاه بی سواد نه دکتر نه مهندس نه سلطان نه اقای گل جهان نه بهترین بازیکن اسیا کیسه کشا شما چی داری در حد ما نیستی لطفا با ما کل کل نکنی عروس اسیا آبرو برای ایران نگزاشت عمر عبد رحمان اومد الهلال دیگه تیم دوم ش نیست امسال دیگه بایت شیشتا از العین بخوره شیشتا هم از الهلال البته این شیش برا ما یه خاطره قدیمی ولی خب عمر عبدرحمان دباره تازش کرد نکن عبدرحمان جان مادر بزار فراموش بشه خبری بالا غیرتن بچاپ

      • ارتش سرخ اسیا

        در عجبم چطور تا حالا تیم کیسه یه ادم با سوادی از دلش نیامد بیرون میگم چخبر از دکتر دادکان دکتر زامهر مهندس علی دایی مهندس کلانی دکتر بیژن ذلفقار باز هم بگم ها ها خخخخخخخ سکوت کیسه کشا

      • پرسپولیس کبیر

        آخه کیسه ما السد بخاطر آبرو شما بردیم .اونقد حرص بخورین تا بمیریین شما تاصدسال دیگ هیچی نمیشین همون پارسال شمارو ڱذاشتن با پنج تا تیم دسه یکی امدین فینال اونم تیم دوم خونه ب خونه با ب کمک داور بردین ن ن گذاشتن ببرین ک اشکتون در نیاد شاید زبون تون از لال گرفتگی دراد هه هه هه. ب ما نمیخورین شیش تایی ها

    • حمید

      شما اولین نفر نیستی که این حال بهت دست میده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج