۷۸۱۰۹۲
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

قابلیت جدید اینستاگرام برای دنبال کردن دوستان

اخیرا اینستاگرام در بروزرسانی اخیر خود قابلیت جدیدی را با عنوان Nametags ارائه کرده که با این قابلیت کاربران می توانند با اسکن یک کد ساده دوستان خود را در اینستاگرام دنبال نمایند.

وبسایت سخت افزار: اخیرا اینستاگرام در بروزرسانی اخیر خود قابلیت جدیدی را با عنوان Nametags ارائه کرده که با این قابلیت کاربران می توانند با اسکن یک کد ساده دوستان خود را در اینستاگرام دنبال نمایند. با ارائه این قابلیت دیگر نیازی نیست تا در اینستاگرام به دنبال دوستان خود بگردید و با یک کد می توانید کد دوستان را اسکن کنید و آن ها را در اینستاگرام پیدا نمایید.

قابلیت جدید اینستاگرام برای دنبال کردن دوستان

NameTag درواقع امکان ایجاد یک کد را در اختیارتان قرار می دهد که کاربران می توانند در صورت نیاز به ساخت کد اختصاصی خود بپردازند. این روش قابلیت جدیدی را برای ارتباط با دوستانتان می دهد. همچنین می توانید کد دوستانتان را برای دیگران به اشتراک بگذارید. این قابلیت در حال حاضر در شبکه های اجتماعی مختلفی چون توییتر، فیسبوک و اسنپ چت نیز وجود دارد و می توان با اسکن کدهای QR به حساب کاربری افراد دسترسی پیدا کرد در نتیجه به سرعت دوستان را در شبکه های مختلف خواهید کرد.

برای استفاده از این ویژگی می توانید بر روی پروفایل خود کلیک کنید و با کلیک بر روی منوی تنظیمات وارد قابلیت Nametag شوید. برای اسکن دوستان نیز می توانید صفحه را به راست بکشید و با فعال شدن دوربین عملیات اسکن کد را آغاز نمایید. این قابلیت از دیروز به طور گسترده در تمامی دستگاه های اندروید و iOS ارائه خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج