۷۸۱۵۳۱
۳۵ نظر
۵۰۰۳
۳۵ نظر
۵۰۰۳
پ

کشف محموله ۴۰۰ میلیاردی هروئین

سربازان گمنام امام زمان در اداره اطلاعات استان آذربایجان غربی موفق به کشف یک محموله هروئین به وزن بیش از ۱۰۰۰ کیلوگرم و ارزش تقریبی حدود ۴۰۰ میلیارد تومانی شدند.

خبرگزاری ایسنا: سربازان گمنام امام زمان در اداره اطلاعات استان آذربایجان غربی موفق به کشف یک محموله هروئین به وزن بیش از ۱۰۰۰ کیلوگرم و ارزش تقریبی حدود ۴۰۰ میلیارد تومانی شدند.

وزارت اطلاعات در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات استان آذربایجان غربی با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی تخصصی موفق شدند یک باند بین‌المللی قاچاق موادمخدر به وزن ۱۰۷۵ کیلوگرم هروئین را که قصد داشتند به اروپا ترانزیت نمایند، شناسایی و در حین خروج از کشور در منطقه مرزی بازرگان متلاشی کنند.

تعدادی از قاچاقچیان این باند بین‌المللی که موادمخدر مذکور را به صورت ماهرانه‌ای در کالای صادراتی جاسازی کرده بودند دستگیر شدند.

این محموله بزرگترین محموله هروئین کشف شده در سال‌های اخیر است که ارزش تقریبی آن قریب به ۴۰۰ میلیارد تومان برآورد شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمدرضا بختیار

      خنده دار نیست آخه چی فکر کردید کدوم احمق بی شعور و نفهمی با چنین سرمایه ای تو ایران دست به چنین سرمایه گذاری در حوزه مواد مخدر می کنه؟!!ده هزار راه قانونی و پسندیده برای پول پارو کردن بی دغدغه در داخل کشور وجود دارد؟!!

      پاسخ ها

      • بی نام

        کسی که الان با 1000کیلو هرویین گرفتند نه بار اولش بوده ونه بار آخرش هست این حجم سرمایه را بقول شما هیچ احمقی همین طوری در این راه نمی گذارد

      • رضا

        کمی به متن خبر توجه کنید جهت ترانزیت به اروپا و نزدیک مرز بوده .

      • بدون نام

        احمق که زیاده

    • علیرضا چارمحال

      آقای محمد رضا بختیار ، لطفا یکی از این راههای قانونی وپسندیده پول پارو کردن بی دغدغه را هم به ما یاد بده هر چه منتظر شدیم قیمتها بشکنه و ارزونی بیاد نیومد که نیومد حداقل این پاروی بی صحاب رو بر داریم کمی پول پارو کنیم

      پاسخ ها

      • قاسمی

        راست میگه ی ب نامه که میدونی بما هم یادب ه که نه پاروکنیم که بتونیم ازشرمندگی خانواده ام دربیایم

      • محمدرضا بختیار

        آقای علی رضا چارمحال عزیزم من بهت قول میدم با ۴۰۰میلیارد سرمایه گذاری تو بورس حداقل ماهی ده تا شصت میلیون در آمد زایی داری تو خونه خودت هم بخور و بخواب فقط یک اینترنت می خواهی که اونم داری خواستی بیا که کارگذار بورسی بهت معرفی کنم!!!

      • Bay

        دوست عزیز به جهت اینکه با محمد رضا هم عقیده هستم خواستم یکی از راههایه پول پارو کردنو که کمی اطلاعات دارم بهت عرض کنم کارخانه چیپس بزن هم مصرف داخلیش خوبه هم صادراتش میتونی دستگاهاشو تهیه کنی ویه سالن اجاره کنی واقعاً پول پارو میکنند

      • رضا کرد

        دلالی
        تو ۴۰۰ که هیچ یه میلیارد داشته باش فقط سکه جابجا کنی ماهی حداقل بیست سی کاسبی

    • بد پول

      حالا بااین مواد ها چکار میکنید تو این بی پولی؟

      پاسخ ها

      • omid2

        نگران نباش دوباره ترانزیت میشن

    • آ زاد

      حتما آ تیش می زنید این همه پول بی صاحب ،هزار مدعی را؟!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آتیش نزنن که بازم برمیگرده به کشور سازنده اش افغانستان دوباره از اونجا میاد ایران برای ترانزیت به اروپا

      • بدون نام

        چکارش کنن به نظر شما؟ میخوای بندازنش توو دست خرده فروشا که هدر نره؟؟؟

    • بدون نام

      چزا نزاشتین وارد اروپا بشه. اروپایا کم مردم و جونتی ما را کشتن. انگلیس فرانسه و المانیا پدمونو دراوردن. به خدا هر چند به دور از انسانیت هست ولی ما میتونیم با ترانزیت مواد مخدر به اروپا چنان فشاری را بهشون بیاریم که مجبور بشن تمام نفتمونو بخرند.

      پاسخ ها

      • باران

        خداوند شفاتون بده
        به روانشناس مراجعه كنين

      • بدون نام

        باران اینو بدون یکی از دلایل ترس اروپا از بروز درگیری ها در خاورمیانه مخصوصا ایران و ترکیه همین ترس از ورود مواد مخدر به اروپا هست. در واقع استراتژیست بودن ایران به همین دلیله. که مرز ما میتونه تروریست ها و مواد مخدر صنعتی را از کشور های فقیر و شرقی بدون دردسر وارد اروپا کنه. و این یعنی نابودی اروپا. همین یک ابزار کنترل قدرت غربه. شما بیاد ببینید ترامپ چه قد هزینه کرد که بین کشورش و مکزیک دیوار بکشه. چون میلیاردها دلار سالانه به اقتصاد امریکا ضرر میزنه.

    • م ا

      اخه چه خبره هرکی بیاد وبره هیچ کنترلی نیست حیف چه کشور بی درو پیکری داریم علی برکت الله

      پاسخ ها

      • بدون نام

        از مرزهای شرقی وارد میسه مرز افغانستان و اگه میبستن این اتفاقها نمی افتاد ۴۰ ساله مرزا بی در و پیکرن مخصوصا مرزهای شرقی

    • بدون نام

      اقای بختیار چهار صد ملیارد ارزش فروششه نه خریدش فور میکنی طرف چقدر خریده اینارو شاید چهار ملیارد خریده باشه کدون بورس صد برابر میشه یکدفعه مواد خیلی سود داره تازه اگه از مرز رد میشد که بازم ده برابر میشد..

    • بدون نام

      نوش جان دولت

    • رسول

      درسته که ریسک بالایی داره، ولی اتفاقا جایجایی مواد مخدر تجارت پرسودیه و اگر این فرد تونسته بود، محموله اش رو به مقصد برسونه، شاید ارزش مادی محموله اش دوسه برابر و یا حتی بیشتر میشد.

    • بینام

      از کی تاحالا هروئین شده کیلویی چهارصدمیلیون که هزار کیلوش بشه چهارصدمیلیارد؟؟؟؟

    • خمارلو

      به هر خانواده حدودیک گرم میرسه ، مسئولین لطف کنن همراه یارانه به سرپرست خانواده بدن تا حال کنند . حالا نسش خوب هست یا همش پودر لباسه ؟

    • بدون نام

      داخل قدرت خرید ندارند در داخل توزیع نمیشه گرمی 370هزار خرج عملش ماهی 11میلیون تومان از کجا بیارن

    • داریوس

      عزیزمن همینطور الکی حساب نکنیدبنده موادفروش نیستم ولی با کمی تحقیق وپرس وجو خیلی راحت قیمت مواد دستتون میاد هرویین الان تو مرکزایران کیلویی ۱۵تا۲۰میلیون هست و بیشترین تولید هرویین هم ارومیه است که نزدیک همون نقطه مرزی است که این محموله کشف شده یعنی با این حساب باید اونجا چون نزدیک مرکزتولیداست بایدقیمت یه کم کمترباشه ولی مامیگیم همون بیست میلیون واگه بخواهیم کل محموله روحساب کنیم میشه چیزی حدود۲۰میلیارد نه۴۰۰میلیاردآخه خدا خیرتون بده یه چیزی بگید که حداقل بهش نزدیک باشه آدم باورش بشه یعنی طوری شما میگیدهرویین کیلیویی۴۰۰میلیون تومن حساب کردید.خخخخ

    • پیر مرد پرسپولیسی.

      استاد بختیار فرهیخته ،کسی که 400میلیارد داشته باشه ،بجای اینکه توی بورس و روی صنایع ورشکسته یا درحال ورشکستگی سرمایه گذاری ریسکی کنه ویا در بخش کشاورزی بدون آب فعالیت کنه ،شک نکن سرمایه اش به فنا خواهد رفت ،بی دردسر وبدون ریسک بعضی بانکها مثل بانک مسکن که دولتی هستند ،شنیده ام به سرمایه ها و حساب های بالای صدمیلیون تا23%سود می دهند و اگه حداقل سود سپرده 18%درصدی هم محاسبه کنیم با سپرده ی یک میلیارد تومانی ماهانه سودش 15میلیون می شود حالا همین 15میلیون را 400 برابر کنید،چه می شود ؟پیدا کنید پرتقال فروش را .

      پاسخ ها

      • محمدرضا بختیار

        ماشاالله پس شما دیگران را خطاب دهید اکثر دوستان با اینکه با چنین سرمایه می توانیم بی دغدغه با راهکار های مختلف به راحتی کسب در آمد کرد و جالبی شانتاژ خبری را براتون بازگو کنم که روشن بشوید این محموله از طریق گمرک که در داخل قالبهای گچی جاسازی شده بودش می خواسته صادر شود به نظرتان کدام قاچاقچی در ایران جرات چنین کاری را دارد و وقتی در گمرک بار صادر می شود یعنی بارنامه اسم و رسم دار دارد پس چرا نامی از کسی برده نشد!!!

    • بدون نام

      خارج با این قیمت می خرند

    • بدون نام

      قیمت تمام شده کم بوده تریاک به هروین تبدیل کردند با دلار ازاد به قیمت اروپا بفروشن ارزشش 400میلیارد شده حالا سوزانده می شود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو چقدر پرتی که خبر نداری الان چند ساله تو خود افغانستان هم هرویین تولید میشه هم قرصهای روانگردان این محموله هم ساخت افغانستان بوده

      • بدون نام

        انجا که هزینه تولیدش کمه با پول ما ارزش صادرات به اروپا این قدره

    • بدون نام

      تو اون سریال پاکستانی ها تو کار قاچاق هرویین به انگلستان بودند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سریال اروپایی تجارت مرگ و میگی؟ پاکستان که خودش اصلا تریاک و هروئین نداره قاچاقچیان مواد مخدر پاکستان خودشون از افغانستان مواد میخرن احمدی نژاد رفت کمک کنه به افغانستان و پیاز زعفران و داد بهشون بعنوان هدیه تا دیگه خشخاش نکارن اما نتیجه اش این شد که کشت زعفران و تو زمینهایی که هیچ کشتی توش نمیشد انجام دادن کشت خشخاششونم تو اون زمینهایی که از قبل میکاشتن ادامه دادن حتی بیشتر از قبل و فقط باعث شد زعفران ایرانی به خطر بیفته کشت خشخاششونم با قدرت ادامه دادن این وسط طبق معمول کمک ایران به یه کشور دیگه به ضرر خودش تموم‌ شد افغانیا تجارت مواد مخدر و نمیتونن تعطیل کنن تریاک و هرویین تولیدی تو افغانستان به اروپا و از اونجا به همه دنیا صادر میشه

    • بدون نام

      نتیجه این کار اعدام است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج