۷۸۱۸۶۲
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

وکیل باقری درمنی: برای اعتراض ۲۰ روز زمان داریم

وکیل باقری‌درمنی با بیان اینکه پرونده موکلش مربوط به دادگاه‌های ویژه جدیدالتاسیس نیست گفت: طبق قانون برای اعتراض ۲۰ روز زمان داریم.

خبرگزاری تسنیم: سمیه قدمگاهی وکیل مدافع حمید باقری‌درمنی درباره اینکه آیا به حکم دادگاه مبنی بر اعدام موکل اعتراض کرده‌اید یا خیر گفت: پرونده باقری‌درمنی جزو پرونده‌های دادگاه‌های ویژه که اخیرا تشکیل شده، نیست و برهمین اساس مهلت اعتراض به رأی همان ۲۰ روز مندرج در قانون است.

وی با بیان اینکه قطعا به حکم دادگاه اعتراض می‌کنیم، درباره سایر محکومیت‌های صادره برای موکلش گفت: باقری‌درمنی جدای از حکم اعدام، به ردّ مال نیز محکوم شده است.

قدمگاهی همچنین تأکید کرد فعلا برای هیچ متهم دیگری در این پرونده حکمی صادر نشده و دادرسی ادامه دارد.

حمید باقری درمنی در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب تهران به ریاست قاضی صلواتی در ۹ جلسه محاکمه شد. براساس کیفرخواست قرائت شده توسط نماینده دادستان تهران، باقری درمنی متهم به افساد فی الارض از طریق کلاهبرداری با ایجاد شبکه چند نفری از شرکت پالایش نفت جی به میزان بیش از ۳۲۲ میلیون و ۳۴۳ هزار و ۳۴۶ کیلو قیر متهم است.

و اتهاماتی چون کلاهبرداری از شرکت بیمه ایران، مشارکت در کلاهبرداری با ایجاد شبکه چند نفری از بانک ملی با وصف سردستگی به مبلغ ۴۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، مشارکت در کلاهبرداری از بانک گردشگری به مبلغ ۹ میلیارد تومان، مشارکت در کلاهبرداری با شبکه چند نفری از شرکت سامان مجد به میزان ۵۷ میلیارد تومان، کلاهبرداری از شرکت صرافی اقتصاد نوین به مبلغ بیش از ۷۰ میلیارد تومان، توهین به کارمند دولت و همچنین پرداخت رشوه به مبلغ ۱۵ هزار دلار و ۱۰ میلیون تومان در پرونده این متهم دیده می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      هرچی دزدی و اختلاس کردی هیچ به کارت نیومد و الان باید با یه دنیا نا امیدی فاتحه خودتو بخونی و با فک فامیلات خداحافظی کنی بری بالای دار ایشاالله جواب خدا رو هم بدی از پولهایی که حق مردم بود و خوردی.کار بد آخر وعاقبتی نداره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج