۷۸۲۳۳۵
۹ نظر
۵۰۰۷
۹ نظر
۵۰۰۷
پ

موکب مجازی برای راهپیمایان اربعین راه‌اندازی شد

دبیر شورای عالی فضای مجازی کشور از راه اندازی موکب مجازی برای ساماندهی فعالیت های فرهنگی و محتوایی و به اشتراک گذاری آنها در فضای مجازی در ایام راهپیمایی اربعین حسینی(ع) خبر داد.

خبرگزاری مهر: سید ابوالحسن فیروزآبادی در نشست مشترک هشتاد و سومین جلسه کمیسیون ارتقاء تولید محتوای فضای مجازی با دستگاههای مسئول در کمیته فضای مجازی اربعین، افزود: با راه اندازی موکب مجازی تمامی فعالیت های فرهنگی و محتوایی در فضای مجازی ساماندهی شده و برای تولید محتوا و به اشتراک گذاری آن فعالیت گسترده ای صورت گرفته است.

وی افزود: موکب مجازی فضایی خواهد بود تا تمامی تولیدکنندگان محتوا بتوانند نذرها و خدمات فرهنگی و محتوایی شان را به زائران و علاقمندان ارائه کنند.

موکب مجازی برای راهپیمایان اربعین راه‌اندازی شد

دبیر شورای عالی فضای مجازی گفت: فضای مجازی باید برکات زیارت اربعین را فراتر از زمان و مکان به جان ها و فطرت های مستعد برساند و سرزمین دل های خسته و آماده را از آثار این منسک آسمانی و همایش بی بدیل مردمی و راهپیمایی بی نظیر جهانی سیراب کند.

فیروزآبادی تاکید کرد: هماهنگی دستگاههای مسئول در این رابطه، تلاش برای برقراری شبکه ارتباطی مطلوب، وحدت در اطلاع رسانی و مدیریت شایعات، تولید محتوا و پاسخگویی به شبهات احتمالی در فضای مجازی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی با اشاره به خاصیت وحدت بخشی اربعین، تصریح کرد: امسال هماهنگی بهتری با عراق انجام شده است و برهمین اساس امیدواریم سرویس دهی و ارتباطات بسیار روان تر و بهتر صورت گرفته و اختلال کمتری برای ارتباطات تلفنی و اینترنت زائران ایجاد شود.

رئیس مرکز ملی فضای مجازی با بیان اینکه در داخل مرزها پیش بینی گسترده تری شده است، اظهار داشت: سه بالن برای بهبود ارتباطات زائرین در نظر گرفته شده و همچنین سه گروه در شهرهای مختلف برای پشتیبانی محتوایی زائرین در فضای مجازی در حوزه آموزش و راهنمایی آنها در مباحث معنوی ومعرفتی فعال خواهند بود.

وی با اشاره به هماهنگی صورت گرفته برای پاسخگویی به شبهات و مسائلی که به هر دلیلی در فضای مجازی مطرح می شود، افزود: پیش بینی شده تا پاسخگویی و حرکت محتوایی مناسبی در فضای مجازی انجام شود و براساس آن امسال از نمایندگان دستگاه های مسئول دعوت می شود تا با حداکثر ظرفیت برای برگزاری هر چه بهتر این مراسم فعالیت کنند.

دبیر شورای عالی فضای مجازی کشور درخصوص اطلاع رسانی و مدیریت شایعات در فضای مجازی گفت: امسال در کنار فعالیت های گسترده تر در این حوزه، یک اپلیکیشن مشخص به عنوان محور ارتباطات محتوایی زائران در نظر گرفته شده که البته از همه تولیدات در این حوزه نیز استقبال می شود.

وی تاکید کرد: در این وادی نور تابش و درخشندگی معرفت و محبت همراه با بصیرت و سیاست می درخشد و رنگین کمانی از جمعیت ها، فرهنگ ها، خرده فرهنگ ها و سلیقه ها در پرتو محبت حسینی به وحدت، اتحاد، یکرنگی، انس و وفاق می رسد.

در این جلسه ابتدا گزارش فضای مجازی در اربعین سال های ۹۵ و ۹۶ ارائه شد و سپس وضعیت خدمات شبکه و ارتباطات در سال گذشته بررسی و تصمیمات لازم برای رفع موانع و بهبود سرویس های ارتباطی در سال جاری اتخاذ شد.

همچنین مسئولان کمیته فضای مجازی اربعین و نمایندگان نهادهای فرهنگی و مردمی گزارشی از برنامه های پیش بینی شده برای مراسم اربعین امسال را ارائه کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آهای خانم ها وآقایان که میرید زیارت امام حسین بدونین اگه حتی صد ریال از حق من که در این کشورم باهاش برین زیارت راضی نیستم,,,,کمی تامل کنین

      پاسخ ها

      • حامد

        بخدا من هم راضی نیستم یه عده با کمک دولتی و ارز مسافرتی ارزان و هزار جور امکانات برن اربعین . بخدا راضی نیستم . تنها چیزی رو هم که خدا نمیبخشه حق الناسه .

      • بدون نام

        سلام
        آهای اونهایی که با دلار ارزون رفتن به گشت و گذار به کشور های اروپایی و...با همین اوضاع و احوال. زائران امامان معصوم هم که با هزینه شخصی خودشان به زیارت میروند .راضینیستند.

      • بدون نام

        اه برا تایلند که موافق بودین برا انتالیا و امریکا هم مشکلی نداشتید که ارز مسافرتی باشه هر جا شما فندق مغزا میخواین برین ارز مسافرتی حلاله هر جا فقرا بخوان برن مال بابای شماست

    • بدون نام

      آهای اونایی که میرین تو آنتالیا و گرجستان و .......
      اونجا ها اونطوری هارو ببینید من راضی نیستم

    • بدون نام

      حسین هم راضی هست فقیر و بیچاره وفحشا باشه ولی جای کمک به کربلا بروی؟؟؟؟!!!!

      پاسخ ها

      • مجیدزلالی

        ضمن سلام عرض ادب یاامام حسین سه تا بچه کوچک دارم ولی مبلغ اش را ندارم هر سال میگین مارا ببر کربلا پیش بابای رقیه چیکارکنم

    • بدون نام

      زیارتتون قبول نباشه انشاءالله چون با این وضعی که داریم نه خداراضیه نه امام حسین

    • لبیک یا حسین

      مگه با پول شما میخواهیم بریم که راضی هستین یا نیستید با پول زحمت کشی و کارگری خودمان داریم میریم من هم کسانی که اینطور حرف زدن را حلال نمیکنم باید جوابگوی ما در قیامت باشن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج