۷۸۲۴۰۸
۲۲ نظر
۵۰۰۷
۲۲ نظر
۵۰۰۷
پ

ارائه بسته حمایتی در دو نوبت به اقشار آسیب پذیر

سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: بسته حمایتی دولت در دو نوبت به اقشار آسیب پذیر جامعه با درآمد کمتر از سه میلیون تومان ارائه می شود.

خبرگزاری ایرنا: سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: بسته حمایتی دولت در دو نوبت به اقشار آسیب پذیر جامعه با درآمد کمتر از سه میلیون تومان ارائه می شود.

«بهروز نعمتی» در جمع خبرنگاران پارلمانی با تشریح جلسه غیرعلنی امروز - سه شنبه- مجلس افزود: در این جلسه که با حضور محمد باقر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه، محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی و معاون اقتصادی وزارت صنعت، معدن و تجارت، رییس سازمان تعزیرات حکومتی و کارشناسان مرکز پ‍ژوهش های مجلس برگزار شد، موضوعات مختلف اقتصادی کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این جلسه قرار شد برای ۲۰ میلیون نفر از اقشار آسیب پذیر جامعه که زیر ۳ میلیون درآمد دارند در دو مرحله بسته حمایتی داده شود.

سخنگوی هیات رییسه مجلس همچنین اظهار داشت: مقرر شد که در هر مرحله حدود ۳۰۰ هزار تومان به مردم کمک شود که مجموع این پرداخت حدود ۱۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان خواهد بود در این راستا افراد شناسایی شده اند.

نعمتی گفت: کمیسیون های اقتصادی، کشاورزی، آب و منابع طبیعی و برنامه و بودجه، صنایع و معادن مجلس قرار شد جلسات متعددی با دولت برگزار کنند و مواردی که در بحث تولید و گرانی ها داریم ارتباط نزدیک میان دولت و مجلس برگزار تا مشکلات بخش تولید حل شود.

وی یکی از بحث های جدی در این جلسه را مهار نقدینگی ذکر کرد و یادآور شد: هزار و ۶۰۰ تا هزار و ۷۰۰ هزار میلیارد تومان نقدینگی سرگردان در کشور وجود دارد و به همین منظور بنا شد که دولت و مجلس در این زمینه همفکری کنند و راه های مهار نقدینگی را شناسایی و اقدام عملی داشته باشند.

سخنگوی هیات رییسه مجلس افزود: موضوع واگذاری پروژه های عمرانی به بخش خصوصی از دیگر مباحث در جلسه غیرعلنی امروز مجلس بود که بر اساس آن نوبخت قول داد این اتفاق رخ دهد.

نعمتی ادامه داد: برداشت نکردن از ذخایر کشور اهمیت بسزایی دارد که بر مبنای این جلسه و جلسات گذشته تلاش دولت باید این باشد که از منابع ارزی و صندوق ذخیره ارزی به هیچ وجه برداشت نکند زیرا این صندوق برای آیندگان است.

وی با بیان این که ما هیچ مشکلی در تامین کالاهای اساسی در کوتاه مدت، میان مدت و طولانی مدت نداریم، اظهار داشت: وزیر جهاد کشاورزی در این جلسه به مجلس قول داد نیازهای کشور به کالاهای اساسی را برای بلند مدت تامین می کند و صندوق ها و انبارها اشباع است.

وی یادآور شد: در ادامه جلسه غیرعلنی امروز مجلس رییس تعزیرات حکومتی از نوع برخورد با گرانی ها و احتکار گزارشی را به نمایندگان ارائه کرد و نوبخت نیز موضوع نوسانات نرخ ارز را مطرح کرد.

نماینده مردم تهران در مجلس خاطرنشان کرد: ما معتقدیم که تلاش دولت، مجلس و قوه قضاییه باید کاهش نرخ کالاها باشد.

نعمتی تاکید کرد که اصلی ترین موضوعی که در این جلسه امروز بحث شد تعیین زمان بندی اقدامات دولت بود ، دولت باید در همه موضوعات اقدامات خود را به مجلس اعلام کند و رییس سازمان برنامه و بودجه نیز قول داد که برنامه زمان بندی مشخص را به مجلس اعلام کند تا مردم سرگردان نشوند.

وی درمورد کالاهای اساسی که دولت باید تامین کند، اظهار داشت: دولت مکلف به تامین ۲۵ قلم کالای اساسی از جمله کره، تخم مرغ و شیر است که نگرانی در این راستا وجود ندارد، در ۶ ماهه دوم در دو نوبت این اتفاق رخ می دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خداکنه به ماهم ازاین بسته های حمایتی بدت

    • بدون نام

      خداکنه به ماهم ازاین بسته های حمایتی بدت

    • بدون نام

      تکلیف کسانی که نه کارمند هستند ونه جز هیچ سازمانی نیستندیعنی بیمه نیستند مثل کسانی که روی وانت هستند وهیچ درآمد دولتی ندارن باید چیکار کنند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        روی همون وانت باشن واریز شد خبردارمیشن اگه نشدم خبر دارنمیشین.

      • بدون نام

        وانتی ها که میوه میفروشن کم فروشی میکنن واز جیب مردم دزدی میکنن خدا لعنتشان کنه پول حرام برای زن وبچه هاشان میبرن دنبال این پول هم هستن

    • بدون نام

      حقوق ها رو براساس دلار حساب کنید با این مخارج کمر شکن و حقوق ها ی کم.. اگه مسلمان هستید

    • بدون نام

      مردم اهمق پول چاپ می‌کنند بدونه پشتوانه میدن بما از اون ور. پولی که چندین سال کار کردین و بی ارزش میکنند که باعث تورم میشه باعث گرونی میشه چرا دلار چندین ساله که ارزشش یکسانه چون بدونه پشتوانه نیست یعنی دلاری که به مردم میدن پشتوانه. داره. و هیچ موقع ارزشش کم نمیشه حالا حی ما میگیم همچی گرون شوده.

      پاسخ ها

      • علیرضا

        بله، احمدی‌نژاد قهرمان ابلهان هم همین کارو کرد ولی مردم هنوز به نیکی ازش یاد میکنن!

    • بدون نام

      گداخونه راه انداختن این دولت بره در ش رو گل بگیره با این مدیرت

    • بدون نام

      بسته حمايتي چيه ؟ با بي ارزش كردن ريال مردم گدا ميشن

    • بدون نام

      مسو لین فقط چند ماه مرتب جلسه می گیرند و اعلام میکنند در حل مشکلات و کمبودها هیچ مشکلی ندارند درست می گویید برای حل مشکلات خانواده خودتان هیچ مشکلی ندارید برید؟ خودتان را مسخره کنید در این چند ماه که مرتب ریس دولت شعار می دهد خزانه ما از همیشه پر تر است چرا کمبودهای داخل بازار را حل نمی کنند اگر مسو لین مایحتاجی که قیمتشان به علت کمبود سر به فلک کشیده نابیناشدند و نمی بینندبروند چشم پزشک تا نابینا ترشان کند چون افراد بی لیاقت هیچ وقت مشکلات مردم را نمی بینند و برای حفظ موقعیتشان فقط شعار می دهند که خدا کمرشان را برای همیشه بشکنه تا خیال مردم راحت شود

    • بدون نام

      آقا ارزش پولمان را برگردانید به خدا ما چند سال رفته ایم کار تا این پول را برای پیری مان پس انداز کرده ایم حالا خرج روزمان هم نمیشه به خدا دیگه من ریال نگه نمیدارم.

    • بدون نام

      دو زار بده اش به همین هوا باش اینا با پنبه دارن سر میبرن جنسها رو صد برابر گران کردن آنوقت از این طرف با دوتا بسته حمایتی به مردم صدقه میدن بعد سر پوش میذارن رو بی عرضگی خودشان لعنت خدا براینها

    • بدون نام

      دلتون به حرفهای جناب نوبخت خوش نکنید این حرفها تکرایه

    • بدون نام

      آهای ناسپاس های بی لیاقتی که نظر منفی گذاشتین...شما یه مشت حراف بی مصرفین که اگه دست رو تا آرنج عسل کنن بذارن دهنتون ، بازم انگشتو گاز میگیرین...فقط بلدین لم بدین رو کاناپه و انگشتاتونو بچرخونین رو گوشی..یکم انصافم خوبه ولله..شما اگه کل کره زمینم بهتون بدن ، بازم ناسپاسی میکنین...اصلا انگار مد شده که هر چیو دیدین ، فحش بدین و ناسزا بگین...خداهم میزنه تو سرتون..بدبختا

    • reza

      مردم راضین ۶۰۰ تومنو بدن بنزین گرون نشه؟افتاد؟؟؟؟؟

    • حسن

      بسته بعدی مخصوص معتادین خخخ

    • رحیم

      به خدای احد و واحد اگر هفته ای یکبار سبد کالا برام واریز بشه دیگه راضی نمیشم این دولت خیلی امثال من بیکار رو اذیت کرد چرا موقعی که اوضاع ارومه کاری برا مردم نمکنید حتما باید زمانی که به حمایت مردم نیاز دارید به مردم سبد بدید چرا زمانی که قیمت مسکن و موبایل و ماشین ارزون بود حمایتمون نکردن که حالا مسکن و ماشین برامون یه رو یا بشه حالا دیگه من موندمو صد تا چرا ...با چشم اشکبارازیک دهه شصتی.

    • خخخخخ

      یعنی به هم میدن

    • بدون نام

      به زنای بی سرپرتی که تحت پوشش هیچ اورگانی نیستن چرا سبد کالا نمیدن

    • بدون نام

      به زنای بی سرپرتی که تحت پوشش هیچ اورگانی نیستن چرا سبد کالا نمیدن

    • بدون نام

      دولت همش کارمندان رو حمایت میکنه به زنای بی سر پرست که تحت حمایت هیچ ارگانی نیستن حمایت نمیکنن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج