۷۸۲۸۱۷
۸ نظر
۵۰۰۰
۸ نظر
۵۰۰۰
پ

برومند: به لحاظ اخلاقی کار «همام» اشتباه بود

دروازبان اسبق تیم فوتبال استقلال گفت: جدایی حسینی از تیم استقلال به ضرر هر دو طرف است، استقلال بر روی این دروازبان سرمایه‌گذاری کرده و هم‌اکنون باید از آن استفاده کند.

خبرگزاری میزان: پرویز برومند در خصوص رفتار عجیب طارق همام برای بازی کردن در تیم باشگاهی نیروی هوایی عراق، اظهار داشت: باتوجه به تعهدی که بازیکنان دارند این حرکات و رفتارها بسیار زشت و نادرست است و مدیریت باشگاه باید در این مورد تصمیم بگیرد. به لحاظ اخلاقی بازیکن تعهداتی دارد که بهتر است به آن پایبند باشد.

وی در خصوص احتمال جدایی سید حسین حسینی از استقلال و ابراز ناراحتی‌های این دروازبان گفت: جدایی حسینی از تیم استقلال به ضرر هر دو طرف است. استقلال بر روی این دروازبان سرمایه‌گذاری کرده است و هم‌اکنون باید از آن استفاده کند. حسینی نباید تصمیمات عجولانه بگیرد و بهتراست که منطقی رفتار کند.

دروازبان اسبق تیم فوتبال استقلال در مورد عملکرد بازیکنان خارجی جذب شده تصریح کرد: این بازیکنان نیاز به زمان دارند تا بتوانند عملکرد و توانایی‌های خودشان را در استقلال به نمایش بگذارند. استقلال در نیم فصل دوم به یک تیم هماهنگ و یکدست تبدیل خواهد شد و بازیکنان خارجی نیز می‌توانند به این تیم کمک کنند.

وی در موردحضور مرتضی تبریزی در استقلال اظهار داشت: تبریزی در مدت چند سال به جایگاه خوبی در ذوب‌آهن رسید و توانست در تیمش جا بیفتد. باید به او فرصت داد تا در استقلال نیز خودش را اثبات کند.

برومند درباره عملکرد شفر خاطرنشان کرد: بازیکنانی بسیاری از استقلال جداشدند و چندین بازیکن جدید به تیم اضافه شدند. در این ۸ هفته استقلال هنوز به هماهنگی لازم نرسیده است تا بتواند به درستی نتیجه بگیرد و شفر باید تیم را تا نیم فصل دوم آماده و هماهنگ کند که منجر به نتیجه گرفتن تیم شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ببینید چه کسی از اخلاق حرفی ميزنه؟!!!!
      برومند؟!!!!

      پاسخ ها

      • ایرانی.

        خخخ.

    • مرتضی

      اخلاقی!!!!
      مشتت یادت نره آقای اخلاق!!!!

    • موسوی

      واقعا تو تیم کیسه قحط الرجاله که از این مردک بی ادب مصاحبه انجام میشه.کسی که سواد اکابری داره،داره نظر کارشناسی در مورد تیم کیسه میده !!!!!!!

    • بدون نام

      کاشکی حفه میشدی . تو کلا دو فصل برای استقلال بازی کردی و معروف شدنت بیشتر بخاطر بی ادب بودن و جارو جنجالی بودنت بوده وگرنه نه بار فتی داشتی و نه بار اخلاقی . هرکی گفته تو پیشکسوت هستی اشتباه میکنه . با کسی باید مصاحبه کتید که اسطوره اخلاق باشه نه برومند که حال بهم زن و تفرقه انگیزه

    • بدون نام

      لذت فوتبال کری خوندن با حفظ حرمت هاست نه بی ادبی و بی اخلاقی . خواهشا با چنین اشخاصی جدای از رنگها مصاحبه نکنید . به کسانی بها بدید که برا ایندگان الگو باشن

    • بدون نام

      اگر مرحومین حجازی و پورحیدری با اون ابهت اسطوره محسوب میشن ،اوردن اسم برومند به عنوان پیشکسوت بی حرمتی به این عزیزان محبوب و شریفه

    • ایرانی.

      بی شخصیت ترین.حاشیه سازترین موجودعضوکیسه که ناتوانی هاش وفنی نبودنشوباجاروجنجال ودرگیری جبران میکرد.بی اخلاق ترین داره درس اخلاق میده.عجبا!؟.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج