۷۸۳۰۶۷
۱۳ نظر
۵۰۰۲
۱۳ نظر
۵۰۰۲
پ

محسن هاشمی شهردار تهران می‌شود؟

اگر اصلاح‌طلبان با نادیده گرفتن میثاقنامه‌ای که از آن حرف می‌زنند بر سر به شهردار شدن محسن ‌هاشمی پس از محمدعلی افشانی به توافق برسند، به احتمال قوی احمد مسجدجامعی که در لیست اصلاح‌طلبان نفر دوم پس از‌ هاشمی قرار گرفته بود، به عنوان رئیس شورای شهر انتخاب می‌شود.

ایران نوشت: اگر اصلاح‌طلبان با نادیده گرفتن میثاقنامه‌ای که از آن حرف می‌زنند بر سر به شهردار شدن محسن ‌هاشمی پس از محمدعلی افشانی به توافق برسند، به احتمال قوی احمد مسجدجامعی که در لیست اصلاح‌طلبان نفر دوم پس از‌ هاشمی قرار گرفته بود، به عنوان رئیس شورای شهر انتخاب می‌شود.

اینطور می توان انتظار داشت پس از افشانی، محسن‌ هاشمی بر صندلی شهردار تهران جلوس می‌کند. البته رئیس شورای شهر تهران خود بارها اذعا داشته این میثاقنامه‌ای را که اصلاح‌طلبان از آن صحبت می‌کنند امضا نکرده است.این نخستین بار نیست که نام محسن‌ هاشمی در لیست گزینه‌های شهرداری تهران می‌درخشد.

قبلاً هم چانه‌زنی‌ها و رایزنی هایی برای انتخاب محسن‌ هاشمی به عنوان شهردار انجام شده بود که با وسط کشیده شدن میثاقنامه بی سرانجام ماند. اما باید منتظر ماند و دید این بار تلاش‌های برخی چهره‌های اصلاح‌طلب برای ورود‌ هاشمی به شهرداری به ثمر خواهد نشست یا خیر.

اگر محسن‌ هاشمی مدیریت شهری تهران را به دست بگیرد، با خارج شدن وی از شورا، مهدی چمران عضو اصولگرای علی‌البدل وارد شورا می‌شود. با توجه به شرایط پیش آمده در حالی که آینده تهران در گرو تصمیم شورایی‌هاست، باید دید کدام گزینه شانس ورود به بهشت تهران را پیدا می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      قحط الرجال

    • بدون نام

      خدا بهمون رحم کنه؟

    • حسن

      پسر وارد این بازی پیچیده نشو ببین من کی گفتم

    • بدون نام

      ینی چند ماهه میگن هاشمی اونم میگه من نه و فلان و چنان، عزیز برادر ما همه میدونیم دوست داری شهردار باشی اینقد دیگه ادا در نیارین... ینی مردم برای یه شهرداری هم باید چند ماه اسیر بازیه رسانه‌ای و روانی شما اصلاح‌طلبای سیاست باشن.

    • بدون نام

      فاجعه شروع شد

    • بدون نام

      نمیدونم یعنی تو این کشور هیچ آدم با سواد و متحصص برای این پستها وجود ندارد که باید فقط این پستها تحت اختیار یک گروه خانوادگی باشند.. چرا از این همه نخبه در کشور استفاده نمیشود ... چرا جوانگرایی وجود ندارد .. شرایط این پستها حتما باید یه جورایی فامیل باشند...

    • بدون نام

      یا حسین

    • بدون نام

      یا حسین

    • بدون نام

      بزرگترین آرزوشه.

    • ا

      ارزش اقای هاشمی فراتراز این مسولیت های دم دستیست ونباید شهردار شود این پست باید به فردی که در حد واندازه اش است داده شود

    • زارع

      وقتی قراره یه آدمی که صلاحیت نداره رومطرحش کنند و به یه پستی قالب کنن به هربهانه ای مطرحش می کنندوگرنه کیه که عملکرد این خانواده رواعم ازمذکرومونثش ندونه حتی نظرات خانم فاطمه وفاعضه و....همین حالا در دانشگاه ازاد

    • ا

      وقتی از انتشار نظرم وحشت دارید خوشحال می شوم زیرا ترسوها همیشه می ترسند

    • بدون نام

      هرگز هرگز خانواده هاشمی اصلا.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج