۷۸۴۸۹۰
۷ نظر
۵۰۰۱
۷ نظر
۵۰۰۱
پ

رقابت برای حمایت مالی از پرسپولیس بالا گرفت

اتحاد اپراتورهای تلفن همراه برای بازی فینال، تا حدودی خیال پرسپولیس را بابت هزینه‌های احتمالی راحت کرده تا دیگر به فکر پیشنهادهای خارجی نباشد.

ایران ورزشی: پرسپولیس در آستانه بازی برگشت با السد و شانسی که برای حضور در فینال دارد، با پیشنهادهایی از سوی شرکت‌های خارجی برای حمایت مالی مواجه شده است. حامیان مالی داخلی اما نمی‌خواهند بعد از همه حمایت‌هایی که از این تیم داشته‌اند و پرداخت بدهی‌های باشگاه در ماه‌های گذشته، فرصت طلایی نیمه نهایی و فینال را به راحتی در اختیار خارجی‌ها قرار دهند.

به همین خاطر است که در روزهای گذشته مبلغ قابل توجهی برای پرداخت بدهی خارجی‌ها به پرسپولیس تزریق شده و اتحاد اپراتورهای تلفن همراه برای بازی فینال، تا حدودی خیال پرسپولیس را بابت هزینه‌های احتمالی راحت کرده تا دیگر به فکر پیشنهادهای خارجی نباشد.

برای درآمدزایی بیشتر، چه فرصتی بهتر از حالا که صعود پرسپولیس به نیمه نهایی آسیا، توجه اهالی فوتبال را به سرخ‌ها معطوف کرده است؟ آن هم با همه مشکلات و دغدغه هایی که این تیم در زمینه‌های مالی با آن دست به گریبان است. حالا انگار دریچه‌های جدیدی برای درآمدزایی به سوی این تیم باز شده است.

رقابت برای حمایت مالی از پرسپولیس بالا گرفت

از عزم ملی حامیان مالی داخلی برای حمایت از پرسپولیس تا پیشنهادهای خارجی همه و همه از مسیرهایی است که پیش پای این باشگاه قرار دارد. پرسپولیسی‌ها هم با توجه به مشکلات و دغدغه‌های مالی اصلی‌شان برای درآمدزایی از بازی‌های آسیایی پیش رو برنامه‌ریزی می‌کنند.

بدهی باشگاه به بازیکنان خارجی و کادرفنی یکی از اصلی‌ترین مشکلاتی است که مدیران باشگاه این روزها با آن دست به گریبان هستند. تنها پرداخت 20 درصد از قرارداد خارجی‌های پرسپولیس با نرخ دولتی ارز، برای این باشگاه حدود 5،6 میلیارد تومان هزینه در بر خواهد داشت که در شرایط فعلی رقم کمی نیست.

از این گذشته پرسپولیس که هنوز در پرداخت قرارداد بازیکنانش با مشکل مواجه است، باید برای پرداخت پاداش‌های بازیکنان هم برنامه‌ریزی کند. پاداش‌هایی که در قرارداد بازیکنان قید شده بود، تقریباً 40، 50 درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان را به خود اختصاص داده.

درست است که باشگاه در نهایت از طریق مبلغی که به عنوان پاداش صعود از هر مرحله از کنفدراسیون فوتبال آسیا دریافت می‌کند، می‌تواند این پاداش را بپردازد اما تا زمانی که این پول به دست پرسپولیسی‌ها برسد، مدتی طول می‌کشد و پاداش‌ها به این زودی به دست بازیکنان نمی‌رسد.

علاوه بر همه این‌ها در صورت صعود پرسپولیس به فینال، برگزاری این مسابقه برای باشگاه پرسپولیس حداقل 4،5 میلیارد تومان هزینه در بر دارد که شامل میزبانی از مهمان‌های خارجی است که برای این مسابقه به ایران می آیند.

تنها شانس پرسپولیس در یکی از بحرانی‌ترین مقاطع از نظر مشکلات مالی، این است که از جانب حامی مالی‌اش با مشکلی رو به رو نیست و تا کنون حتی بیشتر از آنچه در قرارداد بین دو طرف ذکر شده، به پرسپولیس کمک شده است.

حالا اما در آستانه بازی پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی، حامی مالی مبلغ مورد نیاز برای پرداخت مطالبات این فصل خارجی‌های پرسپولیس را پرداخت کرده است. مبلغی در حدود 4،5 میلیارد تومان برای خرید ارز ثانویه جهت تسویه حساب با خارجی‌ها.

برای پاداش‌ها فعلاً مبلغی به باشگاه پرداخت نشده و قرار است، پرداخت پاداش ها به بازیکنان بعد از دریافت پاداش‌های ای‌اف‌سی انجام شود اما قرار شده برای برگزاری فینال، عزمی ملی صورت بگیرد تا مشکلات مالی تمرکز را از پرسپولیسی‌ها نگیرد.

حالا حتی دیگر اپراتور تلفن همراه هم برای کمک به پرسپولیس وارد کار شده و سامانه هواداری این مسابقه را راه‌اندازی کرده تا پرسپولیس به خاطر مشکلات مالی نیازی به فکر کردن به پیشنهادهای خارجی نداشته باشد.

چرا که بعد از راهیابی پرسپولیس به نیمه نهایی و بالا رفتن شانس صعود به فینال، بعضی شرکت‌های خارجی برای حمایت مالی پرسپولیس در بازی فینال اعلام آمادگی کرده‌اند اما کمک‌های اخیر حامی، این باشگاه را برای قبول قرارداد با شرکت خارجی در معذوریت اخلاقی گذاشته است.

حمیدرضا گرشاسبی، پیش از این اعلام کرده بود که احتمال دارد برای بازی فینال اسپانسر جداگانه‌ای بگیرند اما اتحاد و همدلی حامیان مالی داخلی و تعهدهایی که برای حمایت از این باشگاه در بازی فینال داده‌اند، فکر قرارداد با شرکت‌های خارجی را از سر پرسپولیس بیرون کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مرتضی

      درود بر برانکو و تیمش!!!!

    • بدون نام

      هرچقدر مرسپولیس درامدزایی میکنه سوگلی دست به گداییش بیشتر میشه خخخخخخ توقع هم دارن مثل پرسپولیس بشون پول برسه انا از وزیر و نه از طریق اسپانسرها

    • بدون نام

      فوتبال درآمد زا به این میگن..ولی خارجیا بهتره ها..دلاااااره

    • بدون نام

      خسته نباشید وتشکر از این همه غیرت چه کردین شماها افتخار پرسپولیس هستین

    • بدون نام

      هی اینقدنگید کمک اسپانسر مگه چکارکردن خودت میگی سامانه هواداری راه اندازی کرده خب اینکه ازجیب هواداراس وپولشو خودمان میدیم تازه یه چیزیم ازپول مردم اینا به جیب میزنن باید مدیرا اسپانسرهارجی بگیرن یا داخلیا بجز سامانه پول زیادی بدن پول این همامی گدارو هم باصدقه بدیم صندوق صدقه بزارن بدیم بی پدر یه دقیقه هم بازی نکرده حالا ادعاداره

    • کیسه حمومی

      تا کور شود هرچی کیسه کشه دمت گرم مربی دمت گرم مدیر دمتان گرم ارتش سرخ اسیا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اولا درود برپرسپولیس وهواداران عزیزش ما مفتخریم به هواداری از پرسپولیس نگارنده مطلب به نکته خوبی اشاره کرده گفته که پرسپولیس که شانس فینال رفتن رو داره اسپانسرهای داخلی وخارجی زیادی اومدن که به پرسپولیس کمک کنن تا مشکلات این باشگاه کاملا مردمی حل بشود ما اینکار رو له فال نیک میگیریم خود این مطلب جوابی خوبی است برای هوداران تیم رقیب که اینقدر نیان بگن سوگلی حکومتی وتیم حکومتی وازاین دست حرفها هوداران کیسه توجه کنن پرسپولیس یکسال تمام هست که از جذب بازیکن محرومه علاوه براین چند بازیکن ستاره تیم در حین محرومیت که همگان میدونن کیا بودن تیم رو تنها گذاشتن ورفتن واین تیم ومرد بزرگ برانکو با دستان خالی ویازده بازیکن بدون جانشین پای به عرصه رقابت گذاشت که با لطف خدا وهمت بازیکنان ومربی بزرگمون به مراحلی داریم میرسیم که انصافا کسی فکرشو نمیکرد اما بچه ها معنی غیرت وتلاش رو به معنای واقعی معنا کردن کیسه های گرام برانکو تیمی ساخته که با بازیکنان محدود وجوانان جویای نامی مثل ادام همتی بزرگی را معنی کردند به خودتون بیاد واگه میخواید به مقام یا جایگاهی برسید با تلاش وتمرین وممارست وکارزیاد به دنبال هدفتون باشید وگرنه با تیم حکومتی گفتن رقیب و داوری هواشون داشتو دولت وریس جمهور درخدمت تیم بودن واین حاشیه ها هیچکس به جایی نرسیده خدا را در نظر بگیرید وبروید سخت تلاش کنید بهترین بازیکنان ایران رو گرفتید طی سه یاچهارسال اخیر هربازیکنی که برانکو خواست قبلش شماها با پول هواییش کردین اما اخرش چی شد فوتبال اون بدبختها بایه نیم فصل تو استقلال یا تمام شد یا به تیمهای دیگه فراری شدن عبرت بگیرید از ندانم کاری الگی مثل پرسپولیس وبرانکو بهترین الگو هست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج