۷۸۵۳۳۲
۸ نظر
۵۰۰۰
۸ نظر
۵۰۰۰
پ

رضاییان دقیقه ۹۰ به تیم ملی دعوت شد!

ظاهرا قرار نیست تصمیم های عجیب سرمربی تیم ملی تمام شود و او در آخرین اقدام از بازیکنی که به تیم ملی دعوت نشده بود را در لیست ۱۸ نفره تیمش استفاده کرد.

ورزش سه: ظاهرا قرار نیست تصمیم های عجیب سرمربی تیم ملی تمام شود و او در آخرین اقدام از بازیکنی که به تیم ملی دعوت نشده بود را در لیست ۱۸ نفره تیمش استفاده کرد.

رامین رضاییان بازیکنی است که به خاطر اینکه هنوز برای فصل جدید تیم خود را انتخاب نکرده از لیست تیم ملی برای بازی با بولیوی خط خورد و به این تیم دعوت نشد اما نکته عجیب اینکه او از روز اول اردو در کنار ملی پوشان حضور داشت و حتی یک آیتم تمرین را هم در این مدت از دست نداد.

کی روش در این مدت هیچ وقت در مورد تمرین کردن رامین رضاییان با وجود دعوت نشدن به تیم ملی اظهارنظری نکرد اما دقایقی پیش عجیب ترین اتفاق ممکن در مورد مدافع راست تیم ملی اتفاق افتاد. امروز زمانی که دوربین تلویزیونی روی کارلوس کی روش رفت که داشت با نیمکت نشینان تیمش در بازی با بولیوی دست می داد، رامین رضاییان هم در بین نفرات ذخیره حضور داشت در حالی که این بازیکن اصلا به تیم ملی دعوت نشده است.

رضاییان دقیقه ۹۰ به تیم ملی دعوت شد!

البته دستیاران کارلوس کی روش قبلا گفته بودند که باتوجه به حضور رضاییان در ماتریکس نفرات ملی، او در تیم ملی حضور خواهد داشت تا آمادگی خود را از دست ندهد که خود این مساله نیز با انتقادهای جدی مواجه بود اما امروز کی روش پا را فراتر گذاشت تا نشان بدهد مثل اغلب اوقات اهمیت چندانی برای منتقدان و نظرات آنها قائل نیست.

سوالی که پیش می آید این است که آیا کی روش با این حرکت وجاهت لیست خود را زیرسوال نمی برد؟ چطور ممکن است بازیکنی که در فهرست دعوت شدگان حضور ندارد روی نیمکت تیم ملی بنشیند و شانس حضور در بازی را هم داشته باشد. اگر نگوییم این یک دهن کجی است، شما برای ما بگویید که چه اسمی می شود روی این تصمیم سرمربی تیم ملی گذاشت؟

تیم ایران برای پست دفاع راست صادق محرمی و وریا غفوری را نیز دارد که در بازی امروز محرمی به عنوان نفر ثابت به میدان رفته است.

عکس از امیرحسین خیرخواه

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دلال موزامبیکی

    • غیرت

      بازیکن خوب وباغیرتی است

    • داش عباس

      چقدر چرت و پرت مینویسد و دنبال سوژه و بزرگ نمایی همش هستین.

    • امیرحسین

      مگه بده، اول بخاطر نداشتن تیم دعوت نکرد ولی وقتی توی تمرینات دید که هم از نظر فوتبالی وهم از نظر روانی آماده است تصمیم شو عوض کرد، این عجیب نیست آخر مسئولیت پذیری هست برعکس خیلی از ماها که بهیچ عنوان اشتباهات خودمونو قبول نمیکنیم

    • پرسپولیس (عشق)

      ای ادم لوس وننر بدم میاد.شاخه لوس وبینمک این یارو.خجالت بکش.حالا زامبی فوتبال رو خراب کرد توهم رامین شورش در نیاز.زیاد خودتو به این زامبی نچسبون ‌همین بابا ر...‌بهفوتبالت

    • بدون نام

      واقعا تیم ملی بزرگ سالان سیرکه میموناشم فردوسی پور میثاقی و تاج هستن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا

    • ف.ازادبخت

      شانس مهدی رحمتی کج بوددوتا جام جهانی روازدست داد البته اونموقع خبرنگارای ما بزدل بودند حالا ریش هم دارند بجزیه عده که شجاعند مواجب.نمیگیرند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج