۷۸۵۵۲۷
۶ نظر
۵۰۰۳
۶ نظر
۵۰۰۳
پ

پرسپولیس هر ۱۵ دقیقه سبک بازی را تغییر می‌دهد

پیشکسوت فوتبال قطر توصیه‌هایی به تیم السد در آستانه بازی با پرسپولیس کرد.

خبرگزاری تسنیم: عبید جمعه در مصاحبه با روزنامه العرب قطر پیرامون بازی برگشت تیم‌های پرسپولیس و السد در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: ما روی رویارویی السد و الدحیل با پرسپولیس حساب نمی‌کردیم و آرزوی ما بازی تیم‌های قطری در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا بود.

اشتباهات تیم الدحیل ما را از حصول اطمینان برای رسیدن یک تیم قطری در فینال این رقابت‌ها محروم کرد. حالا السد بازی نخست خانگی میان هواداران را به پرسپولیس باخته است. این مشکلی برای تیم السد در تهران خواهد بود زیرا حریف از خط دفاعی قدرتمندی برخوردار است. تاکتیک‌های دفاعی پرسپولیس به نوع بازی حریفان بستگی دارد اما فکر می‌کنم شانس صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا در بازی پرسپولیس و السد ۵۰ - ۵۰ است.

این پیشکسوت فوتبال قطر سپس با ارسال پیامی برای بازیکنان و کادر فنی تیم السد خاطرنشان کرد: مانوئل فریرای پرتغالی سرمربی بزرگی است که با قرار گرفتن در سطح فنی بسیار بالایی سابقه و تاریخ منحصر به خودش را دارد. توصیه من به تیم السد این است که اشتباهات بازی رفت با پرسپولیس را تکرار نکنند و در بهترین سطح فنی باشند.

همچنین از یونگ، مدافع کره‌جنوبی انتظار بیشتری در بازی تهران می‌رود. کسب سومین جام قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا بسیار نزدیک است و امیدوارم روی پیراهن‌های تیم السد حک شود. السد باید این کار را در عمل ثابت کند و فقط در اندازه حرف‌زدن نباشد. شکست در بازی رفت برای السد مشکل‌ساز است و این تیم باید در بازی برگشت به زمان و کنترل آن دقت کند.

پرسپولیس در بازی برگشت بر مبنای زمان بازی می‌کند و هر ۱۵ دقیقه سبک بازی دفاعی و تهاجمی خود را تغییر می‌دهد. حمل توپ، تمرکز و فشار در ۱۵ دقیقه پایانی بسیار مهم است.

تیم السد در بازی رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا یک بر صفر برابر پرسپولیس شکست را پذیرا شد. بازی برگشت نیز ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه اول آبان در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حمید

      دشمنی (مسابقه فوتبال) که به دینسان به حریف خود احترام می گذارد. واقعیت همین است. برانکو تا بدینجای کار خدمت بزرگی به فوتبال ما کرده است. امیدوارم پرسپولیس بتواند گام‌های آخر را محکم بردارد تا شاید بتواند تفاوت ها را بهتر نشان دهد.

    • بدون نام

      تو جهنم آزادی جرررررتون میدیم مثل تیم الدحیل پارتون میکنیم الدوحیل که آرزو به گور برد السد هم آرزو به گور می‌بره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بدجورمیبازیم

      • ع

        بوی کیسه سوخته میاد خخخخخخخ

      • بدون نام

        خخخخ کیسه کش زحمت کش

    • بدون نام

      اگه تماشاچیا فشار الکی روی تیم نیارن و بزارن بازی خودشون رو کنن صعود میکنیم وگرنه قافیه رو به بازیکن های فرا حرفه ای السد باختیم!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج