۷۸۵۷۳۱
۳ نظر
۵۰۰۳
۳ نظر
۵۰۰۳
پ

کار بزرگ علی کریمی برای سپیدرود

مالک و سرمربی باشگاه سپیدرود رشت بعد از توافق با طلبکاران باشگاه، مبلغ بزرگی از بدهی این تیم گیلانی و پرطرفدار را پرداخت کرد.

ورزش سه: اوایل شهریور ماه بود که اداره ورزش و جوانان استان گیلان در یک اقدام ناگهانی مالکیت محمد نوین در باشگاه سپیدرود را ملغی اعلام و علی کریمی و دوستانش را به عنوان مالک جدید این تیم پرطرفدار گیلانی معرفی کرد. اتفاقی که حالا بعد از گذشت چند ماه با روند مثبتی همراه بوده است.

طبق صحبتی که اداره ورزش و جوانان گیلان و علی کریمی کرده بودند، قرار بر این بود گروه جدید ۴ میلیارد از ۶ میلیارد تومان بدهی سپیدرود را پرداخت کرده و بعد از آن مالکیت به طور کامل در انحصار آن‌ها قرار گیرد. مسئله‌ای که از همان ابتدا دغدغه اصلی جادوگر فوتبال ایران شد.

وی در مدت دو ماهه حضور مجدد خود در این باشگاه با بازیکنان، مربیان و اشخاصی که به هر نحوی از سپیدرود طلب داشتند جلسه برگزار کرد و پس از پرداخت مبلغ خوبی از طلبشان رضایت آن‌ها را گرفته و کارهای مربوط به تسویه حساب را انجام داد.

شب گذشته هم جلسه‌ای بین رامین رضایی، علی کریمی و علی نظرمحمدی برگزار شد و سرمربی سابق سپیدرودی‌ها با دریافت ۵۰ درصد از طلب خود تسویه حساب کامل را سرخپوشان گیلانی انجام داد تا گروه مالکیتی جدید گام آخر برای عمل به تعهدات خود را محکم بردارد. حال مالک جدید باشگاه سپیدرود به تعهداتی که ذکر شده بود عمل کرده و در انتظار مالکیت قطعی بر این باشگاه پرطرفدار رشتی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آفرین جارو گر

    • مرتضی

      ببینیم و تعریف کنیم!!!!!!

    • فریدون

      درود به مربی خوشنام و پرطرفدار سپیدرود.باور کنید با اومدن کریمی همه شما هم مثل من به سپیدرود امیدوارتر شدیم.کریمی آ برو و عشق سپیدرودی هاست.
      کریمی چیزی کمتر از علی دایی نیست.دایی برای اردبیل کارهای بزرگی کرد.کریمی هم داره قدمهای بزرگی برای تیم ما، شهر ما و مردم این آ ب و خاک برمیداره.به امید پیروزی و موفقیت این اسطوره محبوب گیلانی...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج