۷۸۵۹۹۴
۲۰ نظر
۵۰۰۳
۲۰ نظر
۵۰۰۳
پ

گلمکانی: رفتارها با فردوسی پور خوفناک است

هوشنگ گلمکانی، منتقد فیلم و مدیر مسئول مجله فیلم درباره رفتارهایی که این روزها با عادل فردوسی پور می شود در اینستاگرام نوشت: «برخوردی که این روزها و ماه‌ها در فضای مجازی با عادل فردوسی‌پور و مهران مدیری می‌شود، خوفناک است. هنوز مدت زیادی از آن سالی که «نیوزویک» این دو را به عنوان چهره‌های بانفوذ جامعه ایران معرفی کرد نمی‌گذرد. اما برخوردی که این روزها با آن‌ها می‌شود پشتم را می‌لرزاند.

برترین ها: هوشنگ گلمکانی، منتقد فیلم و مدیر مسئول مجله فیلم درباره رفتارهایی که این روزها با عادل فردوسی پور می شود در اینستاگرام نوشت:

« برخوردی که این روزها و ماه‌ها در فضای مجازی با عادل فردوسی‌پور و مهران مدیری می‌شود، خوفناک است. هنوز مدت زیادی از آن سالی که «نیوزویک» این دو را به عنوان چهره‌های بانفوذ جامعه ایران معرفی کرد نمی‌گذرد. اما برخوردی که این روزها با آن‌ها می‌شود پشتم را می‌لرزاند.

من نمی‌دانم پشت پرده و در دستگاه‌های رسمی چه نگاهی به آن‌ها می‌شود و چه نقشه‌های درباره آن‌ها وجود دارد. می‌گویند در فضای مجازی هم کسانی مأمورند که آب را گل‌آلود کنند، دیگران را علیه آن‌ها بشورانند و مردم را به جان همدیگر بیندازند. نمی‌دانم. اما قطعا همه این بی‌رحمی‌ها و نگاه ناروا به این دو چهره سابقا خیلی محبوب (که مطمئنم هنوز هم محبوب عده زیادی هستند) حاصل این دوبه‌هم‌زنی‌ها نیست بلکه از سنت لذت به زیر کشیدن چهره‌های محبوب می‌آید.

تهمت‌هایی که این روزها نثار فردوسی‌پور و مدیری می‌شود، وحشتناک است. این تهمت‌ها متکی به چه مدرکی است؟ البته فقط هم تهمت نیست. اظهارنظرها و انتقادها هم این سال‌ها به کمک فضای مجازی وحشتناک شده. دیگر کسی حاضر نیست با لحن و ادبیات آرام، نظر انتقادی‌اش را بگوید.

نگاه کنید به حرف‌های پیرامون پرستویی و فرخ‌نژاد و افشار و بقیه و بقیه. هر چه شهرت و محبوبیت‌شان بیش‌تر، تهمت‌ها و دشنام‌ها و افتراها بیش‌تر و لحن و ادبیات ویرانگرشان شدیدتر. حتی اگر نکته‌ای قابل تامل در حرف‌ها وجود داشته‌ اشد، شکل و لحن‌شان وحشتناک است.

می‌خواهم به جوان‌هایی که تشنه شهرت و محبوبیت هستند توصیه کنم منصرف شوند. حتی اگر اولش هم موفق شوند، بعدها از دماغ‌شان درخواهد آمد. وحشتناک و ناامیدکننده است »

گلمکانی: رفتارها با فردوسی پور خوفناک است

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      هردو اینها مافیای عمل کردند
      تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها

      پاسخ ها

      • نرگس

        دوست عزیز با نهایت احترامی که بهتون دارم ولی کاملا حرفت اشتباهه
        مهران مدیری یکی از بهترین محبوب ترین مردمی ترین حقیقت گو ترین های ایرانه.... از این بازیگر و کارگردان و مجری های آبکی نیست کارش براش مهمه و کار را به بهترین شکل ممکن از آب در میاره .

      • بدون نام

        شما اصلا متوجه نیستی....کسانی که بسیار باهوش هستند و برای کاری که انجام میدهند ایده دارن .....بهتر از مدیری و فردوسی پور سراغ دارین.....یا به احمق ها که طوطی وار کار میکنند معتقدید

    • بی نام

      هر دو خوب بودنشون ثابت شده امیدوارم مسئوالان بیشتر قدر سرمایه های کشور بدونن

    • وروجک

      مگه چی شده....چی گفتن...که تواینقدر نگرانی وناراحت....یانکنه میخواهی بازار داغی کنی....کاسه داغ تر از آش

    • علیرضا

      چه گویم ،که نا گفتنم بهتر است ...

    • اواره

      حکایت عجیبی ست
      رفتار ما آدمها
      خدا مـےبیند و فاش نمیکند..
      مردم نمےبینند و
      فریاد مےزنند.

    • پیام

      مدیری که خودش مرید نظام است و بارها ارادتش به حضرات را ابراز کرده

    • بدون نام

      من فردوسی پور رو کاری ندارم ولی مهران مدیری عشق است عشق تمام خاطرات نوجوانی وجوانیم با ایشون گره خورده هروقت چهره ایشون رو میبینم یاد دوران خوش زندگیم میفتم انشاالله همیشه پایدار وسلامت باشند

    • بدون نام

      حیف عادل برای کشور گلی در گلدان ورزش بود .

    • ع.م

      جناب گلمکانی، فردوسی پور غیر از جنجال و تهمت به این و آن و گل آلود کردن فضای فوتبال و طرفداری از بعضی ها که فقط خودش آنها را دوست دارد، دیگر چه کار کرده است؟ چه افتخاری دارد که باید با وجود افراد دلسوز و بی طرف، هنوز در سیما و فوتبال، یکه تازی کند؟ با این نظر خواهی های بدون مدرک...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نکنه شما هم نگرانی که از رانتها پرده برداری بشه....

    • بدون نام

      عادل باندبازدلال پولکی دنبال اسمس و بینندش

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تا چشمت درآد....عادل نمونه نداره

    • بدون نام

      بخاطراینکه آقای فردوسی پور بجای اینکه به برنامش بپردازه همش داره سیاسی بازی درمیاره وحرفایی که بهش مربوط نیست ومیزنه...به درک بهتره دیگه تلویزیون نیاد هرچندخودم عاشق برنامه نود بودم

    • بدون نام

      عادل حیاکن ۹۰رهاکن

    • طرفدارعدالت

      بله عادل وعادلها بایدحدف شوند چون پاکی وصداقت انها بعصیهارا ناراحت میکندچون به سازانهانمیرقصند کسی که۱۹ سال یک برنامه پربیننده راکنترل کرده پاک بوده که دوام اورده ومحبوبیت خودراحفط کرده اگرمیخواهید یکصدهزاردرورزشگاه و۸۰ملیون رادربیرون ازورزشگاه باخوددشمن کنید بسم الاه.ماامروزه بیشتربه عادلهانیازداریم تادولت مردانی که برای رسیدن به قدرت باهرلباسی وعدهای دروع به ملت میدهند واختلاصها وکم کاریهایشان رابه گردن فردوسی پورها می اندازند.

    • بدون نام

      به اندازه کافی آقای مدیری بیمزه گری و متلک با زی و..... درآورده عادل هم حاشیه....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به این کامنت اشتباهی مثبت دادم. می خواستم منفی بدم. آخه چطور می تونید این حرفا رو در مورد مهران مدیری بگید؟ مهران مدیری واقعا مردم متین با شخصیت دوست داشتنی و هنرمندیه. این همه حسادت بهش قابل درکه چون هر کسی . . اینقدر نمی تونه این همه خوبی رو یه جا داشته باشه.

    • بدون نام

      نگران نباشید....طرفداران فردوسی پور میلیونی هستند...از افشا گری ها و زدو بندهایی که رو میکنه ...میترسند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج