۷۸۶۵۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

استقبال AFC از پیشنهاد ایران

کنفدراسیون فوتبال آسیا از پیشنهاد ایران درباره تاسیس منطقه جدید در این قاره با حضور کشورهای ایران، قرقیزستان، ازبکستان، ترکمنستان و تاجیکستان استقبال و اعلام کرد آن را در نشست سال آینده کنگره AFC بررسی می‌کند.

ایسنا: کنفدراسیون فوتبال آسیا از پیشنهاد ایران درباره تاسیس منطقه جدید در این قاره با حضور کشورهای ایران، قرقیزستان، ازبکستان، ترکمنستان و تاجیکستان استقبال و اعلام کرد آن را در نشست سال آینده کنگره AFC بررسی می‌کند.

نشست‌های کمیته‌های کنفدراسیون فوتبال آسیا در کوالالامپور مالزی به پایان رسید و قرار است امروز (سه‌شنبه) نشست کمیته اجرایی با ریاست شیخ سلمان بن ابراهیم، رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار شود.

شیخ سلمان روز دوشنبه در نشستی غیررسمی با روسای فدارسیون‌های ایران، قرقیزستان، ازبکستان، ترکمنستان و تاجیکستان دیدار کرد تا درباره پیشنهاد ایران برای تاسیس منطقه جدید در آسیا با عضویت این کشورها به علاوه افغانستان بحث و تبادل‌نظر کند. رییس بحرینی کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از این نشست گفت که پیشنهاد ایران در حال بررسی است و AFC به زودی نظر کارشناسانه خود را دراین‌باره ارائه خواهد داد.

به نوشته پایگاه اطلاع‌رسانی بحرین بعضی از افرادی که در این نشست شرکت کردند، از پیشنهاد ایران استقبال و اعلام کردند که چنین پیشنهادی با توجه به نزدیکی ایران و ازبکستان به دیگر کشورها به پیشرفت فوتبال در این منطقه جدید کمک خواهد کرد؛ به ویژه این که این دو کشور زیرساخت‌ها و امکانات خوبی در زمینه فوتبال دارند و این می‌تواند کمک زیادی به دیگر کشورهای اعضا کند.

شیخ سلمان در نشست خود با روسای این فدراسیون‌ها پیشنهاد داد که با حضور نماینده‌ای از AFC نشست‌هایی را برگزار کنند تا به برنامه جامعی برسند و آن را در نشست کنگره سال آینده کنفدراسیون فوتبال آسیا ارائه دهند. ایران پیشنهاد میزبانی نخستین نشست در ماه نخست سال آینده میلادی را ارائه کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج