۷۸۶۶۹۶
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

بازگشت «شپش» روی صحنه تئاتر!

کوروش نریمانی اعلام کرد که دوره جدید کارگاه «کمدی خلاق» به زودی آغاز می شود و خروجی این کارگاه در قالب اثری نمایشی اجرا خواهد شد.

افکارنیوز: کوروش نریمانی نمایشنامه نویس و کارگردان تئاتر که دوره اول کارگاه «کمدی خلاق» را با حضور هنرجویان جوان تئاتر برگزار و خروجی این کارگاه را در قالب نمایش «شپش» در تماشاخانه تئاتر مستقل تهران به صحنه برد، درباره برنامه ریزی برای اجرای مجدد نمایش «شپش» گفت: اجرای مجدد نمایش «شپش» در ذهنم هست و قصد دارم که بار دیگر این اثر را روی صحنه ببرم. البته در اجرای مجدد این اثر بازیگران دوره اول کارگاه و بازیگران جوان جدید حضور خواهند داشت.

بازگشت «شپش» روی صحنه تئاتر!

وی درباره دوره جدید کارگاه «کمدی خلاق» اظهار کرد: قصد دارم به زودی دوره دوم این کارگاه را برگزار کنم و از دل این کارگاه نیز با حضور هنرجویان جوان اثری را روی صحنه ببرم.

نریمانی درباره اینکه آیا قصد اجرای اثری جدید بر صحنه تئاتر را دارد، افزود: روی نمایشنامه «ارباب پونتیلا و نوکرش ماتی» اثر برشت کار می کنم که پیش از این قرار بود در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر این اثر را روی صحنه ببرم ولی به دلیل اینکه درگیر برگزاری کارگاه «کمدی خلاق» بودم این امر میسر نشد. تمام تلاش خود را می کنم تا در صورت ایجاد شرایط مناسب سال جاری این اثر را اجرا کنم.

این نمایشنامه نویس و کارگردان تئاتر در پایان درباره دیگر فعالیت های خود گفت: کارگاه نمایشنامه نویسی ۲ روزه ای را در شهر یاسوج به صورت فشرده برگزار کردم. یاسوج نمایشنامه نویسان فوق العاده ای دارد که ذهن شان دراماتیزه است و نگاهی بومی و مدرن در آثارشان دیده می شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج