۷۸۷۷۷۰
۵ نظر
۵۰۰۶
۵ نظر
۵۰۰۶
پ

ظریف از اقدام تازه پاکستان درباره ایران خبر داد

وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به حادثه ربوده شدن مرزبانان در میرجاوه، گفت: دولت پاکستان اذعان داشته به شرط همکاری ایران، پیگیر پیدا کردن مرزبانان خواهیم بود.

ایسنا نوشت: وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به حادثه ربوده شدن مرزبانان در میرجاوه، گفت: دولت پاکستان اذعان داشته به شرط همکاری ایران، پیگیر پیدا کردن مرزبانان خواهیم بود.

محمدجواد ظریف در توضیح آخرین اقدامات صورت گرفته برای مرزبانان ربوده شده در میرجاوه، اظهار کرد : سفارت ایران در پاکستان، سفارت پاکستان در تهران، وزیر کشور و وزیر دفاع پیگیر وضعیت این مرزبانان ربوده شده هستند.

وزیر امور خارجه که در حاشیه حضور در جلسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با خبرگزاری خانه ملت گفت‌وگو می‌کرد، اظهار کرد: دولت پاکستان اذعان داشته در صورت همکاری ایران پیگیر پیدا کردن مرزبانان ربوده شده خواهیم بود، درواقع مسئولیت دولت پاکستان به جهت اتفاق این حادثه و نگهداری این مرزبانان در خاک این کشور است.

وی افزود: به همراه سردار باقری و در سطوح دیگر با دولتمردان و مسئولان کشور پاکستان صحبت کردیم تا حضورشان در مرز مشترک با ایران را افزایش دهند، البته جمهوری اسلامی ایران حضور خوبی در مرز مشترک خود با پاکستان دارد.

وزیر امور خارجه یادآور شد: به نظر مرزهای مشترک پاکستان با افغانستان و هند برای آنها از اهمیت بیشتری نسبت به مرز مشترک با ایران برخوردار است اما به ما وعده افزایش در شرایط مناسب دادند هرچند بعد از اتفاق قبلی در بخش‌های از مرز حاکمیت‌شان افزایش پیدا کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      صدرحمت به قاجاریه اینقدربی غیرت وبی عرض شدن که حتی کشورهای ضعیف عقب مونده گشنه افغانستانم به ایران زورمیگه وحق ابه تون نمیتونیدبگیریدوهیلمن وهامون خشک کردوخشک فقیرگردوخاک اسم وسرطانی کردین جای اخراج کردن بدتربودجه ومنابع شغل ایران وایرانی میدین خاک عالم توسرتون

    • بدون نام

      بعععله پاکستان هم بوی کباب به مشامش خورده و برای حراست از مرز خودش ،شرط کمک ایران را گذاشته وحاضر نیست که فقط از خود مایه بگذارد و این خبر تلخی است .اصلا ممکن است از همین طریق و با اجازه دادن به دشمنان ما جهت ضربه زدن به ایران کسب درآمد میکند .

    • بدون نام

      خدایکی به من بگه این ظریف چه کاری برا مردم کرده که من به اعتماد اون کار ش حرفشو قبول کنم فقد انشالله و ماشالله می کنه

      پاسخ ها

      • عباس

        چرابه ایران اینقدرباید زوربگن حتی افغانستان

    • سعید

      درجواب دوست عزیزی که میگه چرا باید به ایران زور بگن. میگم دوست عزیز چون ایران بی عرضه است مسئولین ما بی لیاقت تریت مسئولین کره زنین هستند حتی عرض ندارند از حق نردم ایران دفاع کنند ای خدا چی بودیم. چی شدیم .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج