۷۸۸۰۷۰
۷ نظر
۵۰۰۰
۷ نظر
۵۰۰۰
پ

پیش بینی جالب پروین از نتیجه بازی پرسپولیس

علی پروین برای بازی مقابل السد بردی پر گل را برای سرخ‌پوشان پیش بینی کرده است.

خبرورزشی: علی پروین برای بازی امشب کاملا آماده است. حتی این امکان وجود دارد که در صورت مهیا بودن شرایط به ورزشگاه آزادی بیاید و به تماشای دیدار پرسپولیس مقابل السد بنشیند. دیداری که شاید یک سوی آن، صعود پرسپولیس به فینال باشد و سوی دیگر... بگذریم! علی پروین در مورد بازی امشب تیم محبوبش نکات جالبی را بیان کرده است.

او در ابتدا گفت: «با برانکو تماس گرفتم. خدا را شکر وضعیت خودش و تیمش جفت و جور بود. خیلی صحبت کردیم، گپ زدیم. به او گفتم هر کاری داری، بگو تا من یا دوستانم برایت انجام بدهیم. می خواستم دلش از همه چیز قرص باشد. او هم خیال ما را راحت کرد و گفت پرسپولیس خوب است و نیازی به چیزی ندارد.»

چهره دوست داشتنی فوتبال ایران تاکید کرد: «بازی با تیم هایی از کشورهای عربی سخت است. البته برانکو کارش را خوب بلد است اما طبق وظیفه باید به او و شاگردانش یادآوری کنم تیم های عربی تا آخرین دقیقه، فوتبال باحوصله بازی می کنند. باید به اندازه کافی پرسپولیس آرامش داشته باشد و تا آخرین لحظات، بازی را رها نکند. می دانم که هواداران هم برای حریف، جهنم درست می کنند و نمی گذارند السد از تهران قسر در برود! سه شنبه، روز هواداران است. آنها با تمام وجودشان باید تیم را حمایت کنند تا انشالله نتیجه ای که می خواهد را بگیرد.»

پروین در نهایت گفت: «من فکر می کنم پرسپولیس ۲ بر صفر یا ۳ بر صفر بازی را می برد. گل صعود را یا علی علیپور می زند یا امید عالیشاه. امیدوارم هر کسی که گل می زند، به پرسپولیس کمک کند و با یاری خداوند، این تیم که شایستگی های زیادی دارد، به فینال آسیا برسد. دعای خیر ما هم پشت و پناه این بچه هاست چون با دست خالی تیم را به دندان کشیدند و تا اینجا بالا آوردند. انشالله با صعود به فینال، مزد زحمات شان را بگیرند و بار دیگر دل مردم را شاد کنند.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • لاله رحمانی

      پروین پروین دیگه کیه معلوم نیست لنگ این آدما را از کجا میاره معرفی میکنه

      پاسخ ها

      • توان

        سلطان فوتبال ایران زمین
        عشق ما علی آقای پروین

    • نسترن رودکی از سنقر

      آقا دنبه سلام حالت چطوره سلام مگه تو حرف جالب هم بلدی بزنی اگه هفت تیر بکشی منو بکشی السد میخوردت میخوردت پروین بدان واگاه باش که لنگ هیچی نیست اون اس اس که دو ستاره روی دوشش سالهاست که میدرخشه وبرای شما فقط حسرت به جا گذاشته فهمیدی آقا دنبه

    • مرتضی

      چه پیش بینی جالبی!!!!!!

    • علی

      ببینیم وتعریف کتیم جناب سلطان پروین

    • آرمان

      نسترن خانم ولاله خانم ممنونم ازجفتتون عاشق دوتاتونم ولی نسترن ایول داری ابجی بنازمت شازن حرف دلموزدی من حاضرم کلامتوببوسم عزیزدل قربون شماطرفدارشماارمان هستم ۲۴تهران مخلص

      پاسخ ها

      • حسن ازگچین بالا

        لنگی هااگه فینالم برسن چشم بادامی هاچندتایشون میکنن همیشه استقلال بادوتاستارش افتخارایران بوده به امیدستاره سوم لنگی هابسوزن بربختافینال روندیدن جذابیتش باختن لنگی هاتوفیناله

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج