۷۸۸۱۴۲
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

بحث تعیین شهردار تهران به هفته آینده موکول شد

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: بررسی موضوع شهردار به هفته آینده موکول شد و در جلسه هم‌اندیشی امروز تنها برنامه پنج ساله سوم مورد بررسی قرار گرفت.

خبرگزاری مهر: سخنگوی شورای شهر تهران گفت: بررسی موضوع شهردار به هفته آینده موکول شد و در جلسه هم‌اندیشی امروز تنها برنامه پنج ساله سوم مورد بررسی قرار گرفت.

علی اعطا با اشاره به جزئیات جلسه هم‌اندیشی صبح امروز اعضای شورا اظهار داشت: در این جلسه نقطه نظرات اعضا در رابطه با برنامه پنجساله سوم گفتگو شد و مقرر شد فرایند انتخاب شهردار در هفته آینده مورد بررسی قرار گیرد و اگر تغییری در شرایط ایجاد شد، فرایند متوقف شود.

وی ادامه داد: کمیسیون‌های تخصصی هر کدام پیشنهادات و نقطه نظراتی در رابطه با برنامه سوم دارند که به ساختار و یا اجزای برنامه مربوط است. شهرداری نیز در فرایند بررسی، بازبینی و اصلاحات لازم در برنامه، مشارکت فعال خواهد داشت.

سخنگوی شورای شهر تهران در خصوص اینکه چرا شورا وارد پروسه انتخاب شهردار نمی‌شود؟ افزود: برنامه ریزی های لازم در این رابطه انجام شده است اما با توجه به اینکه طرح استفساریه آخرین راهی است که باید طی شود، و قرار بوده امروز در مجلس دنبال شود، بنا به درخواست برخی دوستان تا پایان هفته جاری تصمیم گیری پیرامون انتخاب شهردار را در برنامه کاری نخواهیم داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آیا آیا تمام مشکلات ما فقط شده شهرداری تهران آیا خانمی که ادعا میکنه وکیل طرح میزاره عواقبش رو برای مردم بیچاره بازنشسته نمیبینه چرا نمیاد حالت دفاع کند قانون باید برای همه یکسان باشه استثنا هم نداره بابا شما فقط بفکر منافع خودتان هستید به خدا مردم را به خاک سیاه نشاندید امید را از مردم گرفتید چقدر به بازنشسته میدین حالا باید بره بشینه تو خونش از کجا زندگی کنه یه روز میای میگی بنزین را گرون کنم چیکار کردی آیا مردم جز مسافرکشی کار دیگه ای می کنند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج