۷۸۸۸۵۲
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

کامیابی‌نیا: مثل یک خانواده مشکلات را حل کردیم

تیم فوتبال پرسپولیس بعد از یک فصل پرفراز و نشیب در لیگ قهرمانان آسیا، درنهایت موفق شد با عبور از تیم قدرتمند السد قطر، راهی فینال لیگ قهرمانان آسیا شود تا برای سومین بار تیمی ایرانی به فینال این رقابت‌ها در دوره جدید آن راه پیدا کند.

فرهیختگان: تیم فوتبال پرسپولیس بعد از یک فصل پرفراز و نشیب در لیگ قهرمانان آسیا، درنهایت موفق شد با عبور از تیم قدرتمند السد قطر، راهی فینال لیگ قهرمانان آسیا شود تا برای سومین بار تیمی ایرانی به فینال این رقابت‌ها در دوره جدید آن راه پیدا کند. این موضوع باعث شد تا خیلی‌ها به قدرت تیم فوتبال پرسپولیس بیشتر از هر زمان دیگری پی ببرند چراکه برانکو به‌واقع با دست‌‌های خالی تیم خود را راهی فینال این بازی‌ها کرد.

پرسپولیس با دو پنجره بسته از نقل‌وانتقالات و جدایی چندین بازیکن از تیم به فینال لیگ قهرمانان آسیا رفت و حالا باید به مصاف نماینده ژاپن و تیم کاشیما آنتلرز این کشور برود. کمال کامیابی‌نیا بازیکن جنگنده تیم پرسپولیس درباره این بازی صحبت‌های جالبی مطرح کرده است که متن اظهاراتش را در گفت‌وگو با «فرهیختگان» در ادامه می‌خوانید.

پرسپولیس هم که به فینال آسیا رسید.

به هر حال ما شرایط سختی داشتیم اما خوشبختانه سرمربی تیم به همه بازیکنان و عواملی که دراختیار داشت اعتماد کرد و خوشبختانه مزد این اعتماد هم داده شد. ما چند سالی است که در کنار هم قرار داریم و به شناخت خوبی از همدیگر رسیده‌ایم. البته سختی‌هایی در راه وجود داشت اما به خوبی از پس آن بر آمدیم. ما مثل یک خانواده در کنار هم بودیم و مشکلات را حل کردیم و حالا به فینال لیگ قهرمانان رسیدیم.

به نظرت در فینال با کاشیما آنتلرز بازی می‌کردید بهتر بود یا با سامسونگ کره‌جنوبی؟

هر دو تیم رقبای بسیار سختی برای ما محسوب می‌شدند. البته ما با حذف رقبای قدرتمندی به اینجا رسیدیم و حالا باید با نماینده ژاپن بازی کنیم. من بازی این تیم را مقابل نماینده کره‌جنوبی دیدم. بسیار تیم خوبی هستند اما ما هم باید با تمرکز زیاد و تمرینات خوب برای بازی فینال آماده شویم. امیدوارم در بازی رفت نتیجه خوبی بگیریم تا در بازی برگشت با حمایت هواداران‌مان به قهرمانی برسیم.

فکر می‌کنی پرسپولیس می‌تواند قهرمان آسیا شود؟

تیم ما خوشبختانه پتانسیل خوبی دارد و برانکو هم مربی بسیار بزرگی است که شبانه‌روز با ما زندگی می‌کند. ما بازیکنان خوبی داریم و با سختی زیاد به این مرحله از لیگ قهرمانان آسیا رسیدیم. در بازی فینال هرچه داریم در زمین خواهیم گذاشت تا بتوانیم به مقام قهرمانی برسیم.

هواداران پرسپولیس هم روز سه‌شنبه حضور پرشوری در ورزشگاه داشتند. چقدر در این موفقیت سهیم بودند؟

واقعا باید ممنون آنها باشیم. از دقیقه اول تا آخرین لحظه از ما حمایت کردند و جو فوق‌العاده‌ای در ورزشگاه به راه انداختند. حضور هواداران به ما کمک زیادی کرد و نقش زیادی در این موفقیت داشتند. امیدوارم در ادامه مسابقات و در بازی فینال هم باز از ما حمایت کنند چراکه این حمایت‌ها کمک زیادی به ما در راه قهرمانی خواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مریم

      کمال گتوزو عشقه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج