۷۸۹۲۰۰
۸ نظر
۵۰۰۲
۸ نظر
۵۰۰۲
پ

ماجرای ارسال پیامک بدهی عوارض به شهروندان

مشاور معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در مورد ارسال پیامک‌ بدهی عوارض به شهروندان توضیحاتی را ارائه کرد.

خبرگزاری ایسنا: مشاور معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در مورد ارسال پیامک‌ بدهی عوارض به شهروندان توضیحاتی را ارائه کرد.

علی پیرحسین‌لو در مورد ارسال پیامک‌های پرداخت عوارض تردد در محدوده طرح ترافیک که برای برخی از شهروندان ارسال شده است، گفت: ظاهرا هنوز تعدادی از شهروندان نسبت به لزوم شارژ حساب خود در سامانه «تهران من» بی اطلاع هستند و در حالی که حساب شهروندی‌شان شارژ نشده است در محدوده طرح ترافیک تردد می‌کنند که این تردد غیر مجاز محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه پیامک‌ها با هدف اطلاع شهروندان از میزان بدهی عوارضشان برای آن‌ها ارسال شده است، تصریح کرد: برای بدهکاران پیامک ارسال شد تا اطلاع یابند که بدهی عوارض در حساب پلاک خودروی آن‌ها لحاظ شده است.

مشاور معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه برای بدهکاران بالای یک میلیون تومان نیز پیامک توقیف ارسال شد،‌ گفت: برای این افراد پیامکی ارسال شد که اگر ظرف ۱۰ روز کاری بدهی بالای یک میلیون تومان خود را پرداخت نکنند، طبق ماده ۸ مصوبه شورای شهر در خصوص طرح ترافیک، برای وصول بدهی اقدام خواهد شد و اطلاعات خودروی آن‌ها نیز در اختیار پلیس قرار خواهد گرفت. در مصوبات قانونی حتی به شهرداری تهران این اجازه داده شده است که از طریق صدور اجراییه نسبت به وصول بدهی اقدام کند.

پیرحسین‌لو با بیان اینکه طرح ترافیک ۹۷ با هدف تشویق به قانون‌گرایی به گونه‌ای طراحی شده است که افراد متخلف که تردد غیر مجاز دارند علاوه بر جریمه، عوارض نیز از آن‌ها دریافت شود، در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه برخی افراد عنوان می‌کنند که تردد غیر مجاز در محدوده نداشتند اما پیامک برای آن‌ها صادر شده است، گفت: این افراد می‌توانند وارد سامانه «تهران من» شده و از گزینه لیست ترددها استفاده کنند که می‌بینند به ساعت، دقیقه و ثانیه، تردد آن‌ها توسط دوربین‌ها ثبت شده و می‌توانند علت جریمه شدنشان را هم جویا شوند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه برای برخی از افراد که دارای طرح ترافیک سالانه بودند نیز پیامک بدهی عوارض ارسال شده است، گفت: داشتن طرح ترافیک به معنای عدم محاسبه عوارض نیست چراکه ممکن است در زمان ترددشان در محدوده، حسابشان شارژ نشده باشد و اعتبار موجود در حساب شهروندی‌شان کافی نبوده باشد.

با این حال، افرادی که تصور می‌کنند در محدوده تردد نداشته‌اند و اشتباهی صورت گرفته، می‌توانند اعتراض خود را در بخش پشتیبانی سایت ثبت کنند تا در کمترین زمان ممکن به اعتراض آن‌ها پاسخ داده شود و در صورت مثبت بودن اعتراضشان حتما اصلاحات انجام خواهد گرفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • آرش فرهادی

      خدا وکیلی.دیگه شما دست شیطانه از پشت بستین..دیگه هیچ راهی نمانده که از این مردم بدبخت پول بگیرید.یاد کارتون رابین هود افتادم.اون داروغه که خواست به گدا کمک کنه.با ی سکه محکم زد ته کاسه اون گدا.دو تا سکه ای هم که تو اون کاسه بود.پرت شد بالا..داروغه برش داشت..کاش اینا از فیلم رابین هود عبرت بگیرن.. ظلم تا ابد نمیتونن بکنن.

    • بدون نام

      برای من پیامک عوارض خودرو اومده! آخه لامصبا! از یه ماشین زپرتی چند نوع مالیات میگیرین؟!!! مگه چقدر خدمات میدین؟!!! تمام خیابونا و اتوبانا پر چاله و دست اندازه که کلی به خودروها خسارت میزنه!!!

    • رضا

      اقا مسئله اينه كه دوربين ها بعد ا ساعت هفت هم روشن هستن
      پيامك مياد تاريخ رو مينويسه
      لطفا ساعت هم ذكر كنيد
      خدا ميدونه من ساعت هفت و پنج دقيقه وارد محدوده شدم (با دو تا ساعت هم چك كردم) باز هم برام عوارض اومده. يا اينكه ماشينم از صبح داخل محدوده بوده و از يك دوربين رد شدم و خارج شدم باز هم برام عوارض اومده

    • بدون نام

      طرح ترافیک ۹۷هیچ سودی برای مردم ندارد فقط جیب شهرداری و پلیس رو پر میکنه کدوم کشور تو دنیا همچین طرحی رو اجرا کرده؟!وقتی حمل و نقل عمومی انقدر ضعیفه مردم چیکار کنن مسئولین که تو خودرو در اختیار آژیر کشون از خطوط ویژه تردد میکنن بعد به مردم میگن از مترو و اتوبوس که فشار قبرن تازه اگه جیبتو نزنن استفاده کنن واقعا اینا خادمین ملت هستن

    • بدون نام

      خخجالت آوره...فقط چرت و پرت تحویل مردم میدن...منهر سال تا بهمن همه عوارض رو پرداخت میکنم و هیچ بدهی ندارم..واین sms دو بار برای من ارسال شد....

    • بدون نام

      ماجرا فقط این نیست!
      وسط سال پیامک فرستادن بیاید عوارض سالانه رو بدید، هنوزسر سال نشده!!!!!

    • مسعود

      اصلا غلط کردین اینقدر ماشین تولید کردین که مجبور بشین زوج و فردشون کنین. شما که ظرفیت جاده ای و زیرساخت ندارین غلط میکنین اینقدر خودرو تولیدکنین. چقدرمیخواین این مردم رو بچاپین؟ والله این پولا که ازمردم میگیرین حرامه. ...

    • بدون نام

      خبر مرگتون، چه خدماتی میدین ک هزار جور پولم میگیرین، آسفالت خیابونا ک مصیبت، آلودگی هوا واویلا، ترافیک ک نگووووو
      خدا نگذره ازتون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج