۷۸۹۵۱۲
۱ نظر
۵۰۱۱
۱ نظر
۵۰۱۱
پ

فال روزانه ۰۵/ ۰۸/ ۱۳۹۷

فال روزانه ۰۵/ ۰۸/ ۱۳۹۷

فال روزانه شنبه ۵ آبان ۱۳۹۷

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 5 آبان به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! امسال سالی پر از اتفاقای خوش برایتان خواهد بود، شما در جایی از زندگی تان می ایستید که اعتماد به نفس تان افزایش می یابد و ایمان تان به توانایی هایتان محکم تر می شود. سعی کنید فعال تر باشید تا موفقیت و پیشرفت تان نیز چندین برابر شود. برای تصمیم گیری به ندای درونی تان گوش دهید و به جای این که منتظر جواب از سوی دیگران باشید، خود راه درست را پیدا کنید. در اواخر ماه بهمن فرصت های کاری خوبی برایتان فراهم می شود، از آن نهایت استفاده را بکنید. اگر در روابط عاطفی تان هنوز به آنچه می خواهید نرسیده اید، ناامید نباشید. امسال تغییرات مثبت زیادی در زندگی تان ایجاد می شود که انتظارش را ندارید. کلید موفقیت شما در این سال انگیزه و تلاش فراوان است. از تک تک روزهایتان نهایت لذت را ببرید.

فال روزانه ۰۵/ ۰۸/ ۱۳۹۷

موضوعی ناراحت تان کرده اما واقعیت این است که اتفاقات آنطور که شما می بینید، نیستند. با کنترل احساسات و تمرکز بیشتر می توانید به حقایق پی ببرید. فقط دست از پیش داوری بردارید و صبور باشید. به زودی مسافرتی در پیش دارید که هیجان زیادی را به زندگی تان می آورد و حتی تاثیرش را تا مدت ها پس از آن نیز خواهد گذاشت. در دو راهی عاطفی گیر افتاده اید اما نگران نباشید زیرا به زودی همه چیز برایتان روشن و واضح می شود و شما می توانید به درستی تصمیم بگیرید.

فال روزانه ۰۵/ ۰۸/ ۱۳۹۷

امروز خبرهایی را به گوش تان خواهد رساند که از خوشحالی سر از پا نمی شناسید. اگر می خواهید در مورد آن تصمیم بگیرید اول اطلاعات بیشتری در مورد آن به دست آورید سپس وارد عمل شوید. تولد یکی از دوستان تان نزدیک است. از آنجا که رابطه میان شما و او کمی شکراب شده است، بهتر است با یک هدیه او را سورپرایز کنید و به تمام دلخوری هایتان مهر باطل بزنید. زندگی کوتاه است، از آن نهایت لذت را ببرید.

فال روزانه ۰۵/ ۰۸/ ۱۳۹۷

هر چه صبر کرده اید کافی ست، تصمیمات مهمی است که امروز باید آنها را به سرانجام برسانید. قبل از هر تصمیم گیری ذهن تان را از مسائل مختلف خالی کنید تا بتوانید تمرکز کامل داشته باشید زیرا اشتباه در این راه جبران ناپذیر است. اگر میان شما و شریک زندگی تان اختلاف افتاده، امروز بهترین زمان است که قدم پیش بگذارید. با معذرت خواهی غرور شما خدشه دار نمی شود، به این دلیل که رابطه شما یک رابطه عادی نیست و ارزش آن را دارد که از خودتان بگذرید.

فال روزانه ۰۵/ ۰۸/ ۱۳۹۷

هر چه از گذشته ذهن تان را درگیر کرده دور بریزید و زمان حال خود را فدای گذشته تان نکنید. یک مسافرت می تواند ذهن شما را از هر چیزی خالی و در نتیجه شما را برای اتفافات خوب آینده آماده کند. اگر درگیر فردی شده اید و احساس می کنید که از دست او رهایی ندارید، بهتر است که از یک دوست کمک بگیرید. شاید یک واسطه بتواند شما را از این ماجرا بیرون بکشد. در انتهای روز خبری به دست تان می رسد که روزتان را به بهترین شکل ممکن می سازد.

فال روزانه ۰۵/ ۰۸/ ۱۳۹۷

این روزها به دلیل سختی هایی که پشت سر گذاشتید، کمی دل نازک شده اید. سعی کنید کمی از روزمرگی هایتان دور بمانید و به خودتان استراحت دهید. طبیعت می تواند یک منبع انرژی برایتان باشد و حالتان را بهبود بخشد بنابراین در خانه نمایید و دل به طبیعت بزنید. امروز دوستی با شما تماس می گیرد و شما را دعوت به یک شام می کند. دعوت او را بپذیرید زیرا اتفاقات خوشی برای هر دوی شما در راه است. متاهل ها به زودی یک تغییر بزرگ در زندگی شان ایجاد می شود.

فال روزانه ۰۵/ ۰۸/ ۱۳۹۷

مدتی ست که مسایل مالی ذهن تان را درگیر کرده است، دوست دارید که به یک استقلال مالی قابل قبولی برسید که خوشبختانه نزدیک است. امروز خبری را می شنوید که ممکن است کمی نگران تان کند اما صبر داشته باشید و تا به دست آوردن اطلاعات دقیق دست به کاری نزنید. شریک زندگی شما این روزها کمی احساس ناامنی در رابطه اش با شما می کند، بهتر است که این دلهره را از او دور کنید در غیر این صورت در رابطه شما تاثیر منفی خواهد گذاشت. اگر چه فکر می کنید که خوشبختی از شما دور است اما اگر کمی دقیق تر به اطراف نگاه کنید می بینید که در دو قدمی شما ایستاده، کافی ست دست تان را دراز کنید و به هر آنچه مراد دلتان است برسید.

فال روزانه ۰۵/ ۰۸/ ۱۳۹۷

کارهای زیادی رو سرتان ریخته، از طرف دیگر اطرافیان تان از شما انتظار زیادی دارند که این موضوع نیز شما را عصبی کرده است. شاید حال زمان خوبی برای ایستادن و استراحت کردن نباشد اما خوشی های کوچک هم می تواند در تغییر روحیه تان موثر باشد. بنابراین در کنار کار به خودتان هم اهمیت دهید. حرفی در دلتان مانده که دوست دارید به طرف مقابل تان بزنید. به دنبال لغاتی مناسب برایت بیان اش هستید، هر چه آن را راحت تر بگیرید بهتر است. بنابراین درنگ نکنید و با جسارت پیش روید.

فال روزانه ۰۵/ ۰۸/ ۱۳۹۷

این روزها حواستان بیشتر به شرایط اطراف تان باشد زیرا ممکن است با یک طوفان همه آرزوهایتان نقش بر آب شود. هر چه برنامه ریزی شده تر قدم بردارید، بهتر است. به دنبال رابطه ای رمانتیک می گردید. منتظر نباشید که فردی این خواسته شما را برآورده کند، شما خودتان باید سعی کنید آنچه دلتان می خواهد را به دست آورید. بنابراین جسارت لازم را برای بیان احساسات تان داشته باشید آنوقت می بینید که چگونه همه چیز بر وفق مراد شما پیش خواهد رفت.

فال روزانه ۰۵/ ۰۸/ ۱۳۹۷

فردی قصد نزدیکی به شما را دارد اما بهتر است در این کار عجله نکنید. به خودتان زمان دهید تا با دیدی بازتر تصمیم بگیرید. به فکر انجام کاری هستید اما در انجام آن تردید دارید. برای رهایی از تردیدتان با خانواده خود مشورت کنید تا دیدگاههای دیگری نیز به رویتان گشوده شود و با دیدی باز بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید. دوستی از راه دور حواس اش به شماست اما خودتان خبر ندارید. اگر با دقت بیشتری به اطراف نگاه کنید می بینید که واقعیت آنطور که شما فکر می کنید، نیست.

فال روزانه ۰۵/ ۰۸/ ۱۳۹۷

به دلبل حجم کاری زیاد امروز ممکن است از کارهایتان کمی عقب بمانید و همه را با کمی تاخیر انجام دهید. اما نگذارید این موضوع شما را نگران کند و بر روند کارهایتان تاثیر گذار باشد. از آنجا که هدف شما بلند مدت است، تاثیری منفی بر کارهایتان نخواهد گذاشت. اگر مسائل مالی ذهن تان را درگیر کرده اند، بهتر است کمی از خوشی هایتان بزنید و پول بیشتری ذخیره کنید. شما فردی هستید که به قولی هم خدا را می خواهید و هم خرما را. اما برخی جاها مجبورید میان آنها یکی را انتخاب کنید پس تمرکزتان را در حال حاضر بر این موضوع بگذارید.

فال روزانه ۰۵/ ۰۸/ ۱۳۹۷

اطرافیان تان امروز حال خوشی ندارند و این موضوع روحیه شما را نیز تحت تاثیر قرار داده است. تا جای ممکن بهتر است که تنهایی کارهایتان را انجام دهید تا روی تمرکز شما تاثیر منفی نگذارد.در مواقع ناراحتی با دیگران به خصوص شریک زندگی تان، آرامش خود را حفظ کنید تا آنها قادر باشند دردو دل هایشان را پیش شما به زبان آورند.. به زودی گره ای بزرگ در زندگی تان باز می شود و شما می توانید روزهای خوشی را تجربه کنید.

فال روزانه ۰۵/ ۰۸/ ۱۳۹۷

اگر از ابتدای روز احساس ناخوشی کردید خیلی به دنبال دلیل آن نباشید. سعی کنید ذهن تان را درگیر نکنید. این حالت شما به دلیل استرسی است که اخیرا تجربه کرده اید. سخت نگیرید تا همه چیز به شرایط عادی خود باز گردد. امروز را استراحت کنید و از فردا کارهای روزمره تان را از سر بگیرید. یکی از نزدیک ترین های زندگی تان سرزده با شما تماس می گیرد و خبر خوشی را به شما می دهد که در روند زندگی تان تاثیر مثبتی خواهد گذاشت. آن را برای قدم های بعدی تان به فال نیک بگیرید.

فال روزانه ۰۵/ ۰۸/ ۱۳۹۷

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • miss.raouf

      چرا دیگه از اونکه می گفت عالی عالی اقای فالی خبری نیس

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج