جاباما
۷۸۹۶۸۵
۱۸ نظر
۵۰۰۶
۱۸ نظر
۵۰۰۶
پ

سرقت خودرو‌های لوکس توسط ۳ دختر برای دوردور

رییس کلانتری ۱۵۸ کیانشهر از دستگیری سه دختر جوان که برای دور دور کردن اقدام به سرقت خودروهای لوکس کرده بودند، خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: سرهنگ سید امین موسوی پور، دراین‌باره گفت:‌ واحدهای گشتی تیم عملیات کلانتری ۱۵۸ کیانشهر درحال گشت‌زنی در محدوده خیابان صالحی بودند که به یک دستگاه خودرو اپتیما مشکوک شده و اقدام به بررسی سوابق پلاک خودرو کردند که در نتیجه آن مشخص شد که خودرو سه شب قبل در محدوده خیابان شریعتی سرقت شده است.

وی با اشاره به شناسایی مالک خودرو و دعوتش به کلانتری، اظهارکرد: این فرد پس از مراجعه به کلانتری اعلام کرد که سه شب پیش پس از آشنایی با دختری در خیابان او را سوار برخودرو کرده اما پس از مدت زمانی‌که برای خرید از ماشین پیاده شده است، خودرویش به سرقت رفته است.

رییس کلانتری ۱۵۸کیانشهر با بیان اینکه از داخل خودرو مدارک مربوط به یک دستگاه خودروی توسان نیز کشف شد، خاطرنشان کرد: مالک خودروی اپتیما اعلام کرد که این مدارک متعلق به وی نیست که بلافاصله مدارک توسان نیز مورد استعلام قرار گرفت و مشخص شد که خودروی مذکور نیز حدود یک هفته قبل به سرقت رفته است که مالک این خودرو نیز به کلانتری دعوت و مشخص شد که این خودرو نیز به همان شیوه سواری اپتیما به سرقت رفته است.

موسوی پور با اشاره به اقدامات پلیس برای دستگیری سارق یا سارقان گفت:‌ در تحقیقات پلیسی مشخص شد که هر دو سرقت از سوی سه دختر جوان که بین ۱۸ تا ۲۰ سال سن داشتند انجام شده است که تحقیقات برای شناسایی و دستگیری آنان در دستورکار قرارگرفت.

رییس کلانتری ۱۵۸ کیانشهر با بیان اینکه با انجام اقدامات پلیسی محل زندگی یکی از این دختران شناسایی شد، تصریح کرد: محل زندگی این دختر دقیقا مقابل همان محلی بود که خودروی سواری مسروقه را مقابلش پارک کرده بود.

وی با اشاره به اخذ دستور قضایی برای دستگیری سه دختر سارق گفت: این افراد در عملیاتی دستگیر و به کلانتری منتقل شدند که در جریان تحقیقات انجام شده اعتراف کردند که سرقت‌ها را با انگیزه تفریح و داشتن خودروی لوکس انجام داده و قصد داشتند با این خودروها به دور دور بروند و با افراد دیگری آشنا شوند.

موسوی‌پور با اشاره به تشکیل پرونده برای سه متهم دستگیر شده، تصریح کرد: این افراد برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      وااای شاخ درمیاره ادم دختر ۱۸ساله رو چه به دزدی

    • مریم

      مگه اینا تاکسی هستن که دختر سوار میکنن ؟ حقشونه . اینا که میبینن مملکت قاطی کردن از فقر و بدبختی .

    • ژیلا

      عجب مارمولک هوایی بودندواقعاکه تف بهشون همین ایناباعث کثافت کاری میشن که اسم تجاوزبه خودشون رواخرش به ارمغان میارندالبته اگرهنو خودشون ر‌وسالم نگه داشته باشن

    • بدون نام

      زندان بفرستندصدپله بدتر باتجربه های مجرمانه بر میگردند دوباره به جامعه بایدهمونجاتوسط خانم های محترم اداره آگاهی یاقوه قضائیه چندنوبت حسابی تنبیه بدنی یاشلاق درنظربگیرند برای هرسه نفرشون تا همین الان درسن جوانی شلاقشون بزنندخیلی بهتر ازآینده شوم وتباه شدن هست درضمن مالکان ماشین هم بایدبه خاطر سوارکردن دختران تنبیه ومجازاتشون کنند،غیراز این بوده که چشمچران بودند؟

    • اعظم

      خاک تو سرت با اون دور دور کردنت بشین درست را بخون عوض دزدی کردن

    • بدون نام

      حالادوردورکه نمیرین هیچ... همان گشت قبلی راکه توی شهرمیکردین راهم ندارین برین چندسال آب خنک بخورین تاحالتون جابیاد

    • بی نام

      اینکه سرقت نبوده
      امنیت گرفته بودند مخوابند خودشونا مطرح کنند اسم درکنند

    • بی نام

      فیلم همش خود صاحب خودرو بشون داده بعد رفته گزارش کرده

    • بدون نام

      همینه دیگه وقتی ملت رو عقده ای باربیارین همینه.وقتی پراید باشه35تومان وماشین خارجی بالای130تومان باشه همینه.ازطرفی هم وقتی محلی برای اون خرپوله نیست که خود نکبتشو خالی کنه به ناموس مردم باهرسن وسال هتاکی میکنه.اصلا ایران از ریشه مشکل داره

      پاسخ ها

      • ک

        اول یقه خودمونو بگیریم تاکی میخواهیم به دنبال توجیه کردن گرگ درون خودباشیم بابهانه طلبی و درازکردن انگشت اتهام به سمت زمین وزمان؟

      • بدون نام

        کاربر 14/47 این درسته!!! مگه اون بابا که ماشین لوکس داشت تاکسی بود؟؟؟ اصل مجرم اون است، همون که این کاربر عزیز گفت که، اصلاً به هیچ وجه دزدی در کار نبوده، این با طراحی مالک خودرو و دختر بیچاره قبول کرده، و لا غیر،،،

    • بدون نام

      کاش قاضی عادلی این مردک فاسد و هرزه را اول به صد ضربه شلاق و کلی جریمه نقدی محکوم می کرد و برای این دختران ولگرد تبه کار مجازات تعیین می کرد .

    • سعید

      چ خبر چرتو پرتی خخخخخخخ

    • بدون نام

      جرم سارقان ناموسان نا آگاه مردم باماشین های گرانقیمت توسط نوکیسه هاوتعدادی بچه مایه دار چشمچران وفاسدو حیز کمترازسه دختر بی شرم وماشین دزد،بیشترنباشد کمترهم نیست.

    • ک

      جرم مالکان خودرو با ماشینهای گرانقیمت واز خانواده های مایه دار و بی عارودرد که سرقت ناموس مردم کارشون هست،جرمشون کمتر از سارقان ماشین نیست

    • ق

      عجب دنیایی! سوء استفاده از خانم .کار بدی است اما .

    • بدون نام

      سوء استفاده ازخانم ها کاربدی است اما...
      ...امایادآن زمان بخیرکه عاروننگ دربین مردم به نسبت این روزهابسیار پر رنگ تربودوپرده حجب و حیا توسط توسط برخی از زنان ودختران کشورما درجامعه مااینطور دریده نشده بود وازطرفی هم مردها، مرد بودند

      پاسخ ها

      • و

        بله کاملا صحیح است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج