اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۹۰۴۳
۲ نظر
۵۰۰۸
۲ نظر
۵۰۰۸
پ

این حیوانات شما را راحت می‌کشند +عکس

این لیست شامل مهلک ترین حیوانات روی خشکی و آب می شود. با آنکه بعضی از آنها کاملاً بی خطر و بی آزار به نظر می رسند – به خصوص شماره ۱ – ولی سالانه میلیون ها مورد مرگ بخاطر آنها گزارش می شود.

این حیوانات شما را راحت می‌کشند +عکس




برترین ها: این لیست شامل مهلک ترین حیوانات روی خشکی و آب می شود. با آنکه بعضی از آنها کاملاً بی خطر و بی آزار به نظر می رسند - به خصوص شماره 1 - ولی سالانه میلیون ها مورد مرگ بخاطر آنها گزارش می شود.

این حیوانات شما را راحت می‌کشند +عکس

۱. قورباغه سمی

از پشت این قورباغه، سم عصبی لزجی تراوش می شود که دشمنانش را دور نگه می دارد. هر قورباغه می تواند سم کافی برای کشتن ۱۰ انسان تولید کند. البته نکته عجیب اینجاست که وقتی در جایی حبس می شود، این سم را ترشح نمی کند. رنگ این قورباغه فوق العاده است و در آمریکای مرکزی و جنوبی یافت می شود.

این حیوانات شما را راحت می‌کشند +عکس

۲. گاومیش دماغه امید

این گاومیش ها ۱.۵ تن وزن دارد و وقتی با خطر مواجه می شوند، با شاخ های تیز خود حمله می کنند. قد آنها ۱.۷ متر و طول آنها ۲.۸ متر است. تنها دشمن آنها معمولاً انسان است و حتی شیرها هم از سر راه آنها کنار می روند.

این حیوانات شما را راحت می‌کشند +عکس

۳. خرس قطبی

این جانوران عظیم که بومی قطب هستند معمولاً فک ها را شکار می کنند. ولی با یک ضرب پنجه خوود می توانند سر انسان را از بدن جدا کنند. خرس قطبی گوشتخوارترین نوع خرس ها است و فیل دریایی، نهنگ، گوزن شمالی و حتی خرس های قطبی دیگر را هم می خورد.

این حیوانات شما را راحت می‌کشند +عکس

۴. فیل

فیل های آفریقایی با عاج های تیز خود آنقدرها هم که مهربان نشان می دهند نیستند. این فیل ها سالانه ۵۰۰ انسان را با له کردن یا سوراخ کردن می کشند. وزن متوسط فیل های آفریقایی ۱۶ تن است.

این حیوانات شما را راحت می‌کشند +عکس

۵. تمساح آب شور

این تمساح بزرگترین حیوان از خانواده خزندگان زنده است و عموماً در شمال استرالیا و جنوب شرقی آسیا یافت می شود. تمساح بالغ ۴.۸ تا ۷ متر طول دارد و ۱.۶ تن وزن دارد. این حیوان می تواند به اندازه وزن یک گاومیش غذا بخورد. تمساح ها در آب با سرعت یک دلفین حرکت می کنند.

این حیوانات شما را راحت می‌کشند +عکس

۶. شیر آفریقایی

این شیرها حتی تا یک تن وزن دارند. هر سال حدود ۷۰ انسان در تانزانیا طعمه این شیرها می شوند.

این حیوانات شما را راحت می‌کشند +عکس

۷. کوسه سفید بزرگ

این نوع کوسه در آبهای ساحلی اقیانوس های بزرگ یافت می شود. طول آن به ۶ متر هم می رسد و وزنش ۵ تن است. کوسه سفید بزرگترین ماهی درنده دنیا است. در کل این کوسه به انسان ها حمله نمی کند، و اگر هم حمله ای به انسان ها شده، گاز امتحانی بوده است. این کوسه ها عادت دارند از چیزها گاز امتحانی بگیرند. در ۱۰۰ سال گذشته در ایالات متحده تعداد افرادی که هر سال توسط این کوسه ها کشته شده اند کمتر از تعداد افراد کشته شده توسط سگ ها بوده است.

این حیوانات شما را راحت می‌کشند +عکس

۸. عروس دریایی جعبه ای

این عروس های دریایی که با عنوان مگسی هم شناخته می شوند حدود ۶۰ شاخک به طول ۴.۵ متر دارند. هر شاخک آنها سم لازم برای کشتن ۵۰ انسان را دارد. این موجودات در آبهای استرالیا، فیلیپین و مناطق استوایی دیگر یافت می شوند. از سال ۱۸۸۴ حداقل ۵۵۶۷ مورد مرگ در اثر سم این موجوات گزارش شده است.

این حیوانات شما را راحت می‌کشند +عکس

۹. کبرای آسیایی

با آنکه این کبرا مهلک ترین زهر دنیا را ندارد، ولی بیشترین استفاده را از آنچه دارد می برد. هر سال حدود ۵۰ هزار مرگ در اثر نیش آن گزارش می شود. کبرای آسیایی متوسط حدود ۱ متر طول دارد.

این حیوانات شما را راحت می‌کشند +عکس

۱۰. پشه

پشه ها به علت انتقال انگل مالاریا، مسئول مرگ بیش از ۲ میلیون انسان در سال هستند. به علاوه، پشه ها هر سال به بیش از ۷۰ میلیون نفر بیماری منتقل می کنند. حتی در کشورهایی همچون بریتانیا، نیوزیلند و ژاپن که آب و هوای معتدلی وجود دارد و نیش پشه بیش حالت مزاحمت دارد، ولی هر سال باعث چند مورد مرگ می شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مجتبی

      عکس عروس دریایی چهره یه ادم اخمو توشه

      پاسخ ها

      • نازنین

        نه نیست من هرچی نگاه کردم نبود اما این حیوان خیلی عصبیه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج