۷۹۰۴۵۱
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

برخی ظاهرا از شفر حمایت می‌کنند اما...

پیشکسوت آبی پوشان گفت: استقلال و شفر در این مقطع بیش از هرچیز به حمایت واقعی نیاز دارند نه به حمایت‌های ظاهری آن هم از سوی افرادی که قلبا خواهان موفقیت تیم نیستند.

خبرگزاری مهر: محمد نوری، پیشکسوت استقلال اظهار داشت: متاسفانه برخی‌ هستند که پیش از این منتقد شفر بودند، الان هم قلبا خواهان موفقیت او نیستند اما به ظاهر از شفر حمایت می‌کنند. اینها شاید خودشان یادشان نباشد اما ما به خوبی به خاطر داریم که چطور سال گذشته همین موقع با حضور شفر در استقلال مخالفت می‌کردند. حمایت های آنها خیلی هم قلبی نیست و بدشان نمی آید همین الان هم تیم نتیجه نگیرد.

وی افزود: حمایت واقعی از شفر و استقلال آرامش ایجاد می‌کند و همین آرامش می‌تواند تیم را به سرمنزل مقصعود برساند. برای ایجاد آرامش هم هواداران باید کمک کنند و هم پیشکسوتان.

پیشکسوت آبی پوشان بیان داشت: استقلال باری نیم فصل حداقل به سه بازیکن در پست های دفاع، هافبک بازیساز و مهاجم گلزن نیاز دارد. مدیریت استقلال باید از الان به فکر جذب بازیکنان با کیفیت برای این سه پست باشند.

نوری در ادامه بیان داشت: این تیم بازیکنان جوان و با کیفیت خوبی دارد. تا همینجا هم جوان‌ها به نسبت خریدهای پر زرق و برق بهتر جواب داده اند. شاید بهتر باشد که شفر به کم ادعاهای تیم بیشتر اعتماد کند. به عنوان مثال روح الله باقری بازیکنی است که هرگاه در زمین بوده موثر واقع شده اما مشخص نیست چرا در این بازیهای اخیر به او کمتر میدان داده شده است.

مدافع پیشین آبی پوشان تصریح کرد: نکته دیگری که می‌توان به آن اشاره کرد جابجایی روزبه چشمی از قلب خط دفاعی است. به اعتقاد من چشمی در پست هافبک دفاعی بهتر جواب می دهد. هنگامی که او در قلب خط دفاع بازی می‌کند مهاجمان سرعتی برای دفاع استقلال ایجاد دردسر می‌کنند.

وی در ادامه با اشاره به بیانیه باشگاه استقلال در خصوص اشتباهات داوری گفت: این کاملا صحیح است و اشتباهات داوران در هفته‌های گذشته موجب ضرر آبی پوشان شده است و امیدوارم از این به بعد کمتر شاهد اشتباهات داوری در دیدارهای استقلال باشیم.

در خاتمه تصریح کرد: من هیچ کاری به این ندارم که چه فردی در این باشگاه مدیر است و چه فردی سرمربی تیم است. به نظر من اسم استقلال مهم است و باید بدون در نظر گرفتن مدیر و مربی از این تیم حمایت شود. امیدوارم پیشکسوتان استقلال هم به یک وفاق و همدلی رسیده و حمایت از تیم خودشان را سرلوحه کارهای شان قرار دهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اس اس

      درود بر نوری عزیز

    • بدون نام

      درسته .واقعاآقای فتحی مسلت به تفکرو نیت کمیته فنی نیست وبه مسعولان کمیته فنی وبقیه عوامل مرتبط دراین زمینه تکلیف نکرده که درصورت ناموفق بودن تیم ومشخصاراهکاربرونرفت تیم از این وضعیت یکی ازمسعولیتهای اصلی این کمیته است ودرمدت کوتاهی باید راهکارمعصروتضمین کننده این مسعولیت بااعتبارآن کمیته درارتباط باشدوهرکسی میخواهددرکمیته فنی باشدبایدمتعهدشودکه قصدسرمربی شدن وحقه سرمربی شدن بعدازشفررانداردتادندان تمع که ازاین قدرت برای زدن سرمربی شدن رابکشد وکسی که به این کمیته آمدفقط برای کمک به پیشرفت باشگاه ورفع معضلات و یاردوازدهم شفرواستقلال باشدبه امید خیزبلنددیگری ازتیم وسرمربی بادانش آلمانی که قبلا سابت کرده که تجربه ودانش اینکاررادرچنته دارد۴۴۴۴

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج