۷۹۰۵۶۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

تاتنهام - سیتی؛ سریع و تماشایی در ومبلی

پپ گواردیولا از بازیکنان منچسترسیتی خواست در بازی امشب در ورزشگاه ویمبلی مقابل تاتنهام ثابت کنند هنوز هم تیم قدرتمند لیگ برتر هستند.

ورزش سه: سیتی بعد از باخت به لیون در لیگ قهرمانان در ماه سپتامبر در هفت بازی بعدی‌اش شش برد و تنها یک تساوی برابر لیورپول داشته که با توجه به شکست‌های فصل قبل در آنفیلد، نتیجه خوبی محسوب می‌شود.

گواردیولا پیروزی ۳ بر صفر سه‌شنبه‌شب برابر شاختاردونتسک را بهترین بازی فصل تیمش توصیف کرد. هرچند سیتی ۵ بر صفر برنلی و کاردیف را برده و ۶ بر یک هادرسفیلد را در هم کوبیده اما گواردیولا می‌داند تیمش روزهای سختی در پیش دارد که با تاتنهام شروع می‌شود؛ تیمی که بهترین شروعش را در این فصل داشته: «بازی با تاتنهام همیشه سخت است، فصل اول کارم این را فهمیدم اما نظرم درباره تیمم عوض نمی‌شود، می‌خواهم خوب بازی کنیم و برنده شویم هرچند از کیفیت اسپرز خبر دارم. بعد با فولام، ساوتهمپتون، منچستریونایتد و شاختار بازی داریم، کار اینجا تمام نمی‌شود.»

سیتی فرم خوبی دارد اما توجه کمتری به مدافع عنوان قهرمانی می‌شود چون لیورپول گلزن و چلسی و آرسنال متحول‌شده توجه همه را به خود جلب کرده‌اند. لیورپول با پیروزی ۴ بر یک مقابل کاردیف‌سیتی، این تیم را از صدر کنار زد، اما تیم گواردیولا در صورت پیروزی برابر تاتنهام می‌تواند به‌دلیل تفاضل گل بهتر به صدر برگردد. تیم گواردیولا آرسنال را برده و لیورپول را متوقف کرده و در صورت کنار زدن تاتنهام دوباره مدعی جدی قهرمانی تلقی می‌شود.

بازی سیتی در ویمبلی ۲۴ ساعت بعد از بازی تیم‌های جکسونویل جاگوارز و فیلادلفیا ایگلز در لیگ فوتبال آمریکا در این ورزشگاه برگزار می‌شود. گواردیولا می‌گوید که زمین، وضعیت ایده‌آلی ندارد اما او قصد ندارد هیچ‌یک از بازیکنانش را کنار بگذارد از جمله کوین دبروین که قرار است برای نخستین‌بار بعد از دوماه در ترکیب اصلی قرار بگیرد.

اما تاتنهام با پیروزی برابر سیتی بالاتر از این تیم قرار می‌گیرد چون تیم موریسیو پوچتینو مصمم است تساوی ناامیدکننده مقابل پی‌اس‌وی آیندهوون را جبران کند. گل دیرهنگام تیم هلندی، امیدهای اسپرز برای صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان را کمرنگ کرد. البته تیم شمال لندن چهار بازی آخرش در لیگ برتر را برده تا در کورس رقابت بماند هرچند بهترین بازی‌هایش را انجام نمی‌دهد.

پوچتینو می‌داند سیتی تمام استانداردهای لازم برای یک مدعی قهرمانی را دارد: «از نظر من آن‌ها بهترین تیم انگلیس هستند، بازیکنان فوق‌العاده با یک مربی عالی. کیفیت باشگاه، بازیکنان، کادر فنی و به‌خصوص پپ آن‌ها را تبدیل به حریفی سخت می‌کند. مبارزه بزرگی داریم. فکر نمی‌کنم در فوتبال کار غیرممکن وجود داشته باشد، اما واقعا سخت است چون باید خوب بازی کنیم و خوش‌شانس باشیم تا این بازی را ببریم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج