۷۹۱۰۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

کفاشیان: افتخاراتمان را همه می‌دانند!

رییس فدراسیون فوتبال با بیان این که افتخارات فوتبال ایران مشخص است و روی سکو رفتن در جشن AFC مهم نبود، گفت: طی یک سال گذشته موفقیت های خوبی را به دست آوردیم که همه می‌دانند و روی سکو رفتن مهم نیست!

ایسنا: علی کفاشیان که با برنامه "ورزش و مردم" صحبت می‌کرد،‌ در واکنش به این که چرا AFC هیچ جایزه‌ای در مراسم انتخاب برترین‌های فوتبال آسیا به ایران نداد؟ گفت: فوتبال ما در بخش‌های مختلف شاهد موفقیت‌های خوبی در سال ۲۰۱۳ بوده است. از موفقیت ساحلی تا سایر تیم‌ها. تیم ساحلی ایران در جام جهانی هم می توانست به فینال راه پیدا کند، اما با نتیجه‌ نزدیک به همین تیم روسیه که از تیم‌های قدرتمند جهان است بازی را واگذار کرد. تیم ملی ما هم توانست برای اولین بار به عنوان سرگروه به جام جهانی راهی شود. ما موفقیت‌های دیگری هم در سایر بخش‌ها داشتیم، اما متاسفانه دیده نشد.

وی افزود: افتخارات فوتبال ایران برای همه ما مشخص است و نیازی نیست برای ثابت کردن آن به روی سکو برویم. همچنین AFC امسال فدراسیون برتری را هم انتخاب نکرد و تنها چند جایزه به برخی فدراسیون برای کار کردن در فوتبال پایه و ... دادند.

رییس فدراسیون همچنین درباره انتخاب نشدن جواد نکونام به عنوان بهترین بازیکن آسیا در سال ۲۰۱۳ نیز، گفت: کمیته‌ای که برای انتخاب بهترین بازیکن آسیا انتخاب شده بود، با اختلاف بسیار کمی نسبت به بازیکن چینی نکونام را انتخاب نکرد. از نظر من نکونام جایگاه بسیار خوبی در تیم ملی دارد و بازی‌های خوبی هم برای تیم باشگاهی‌اش انجام داده است، اما ظاهرا عملکرد نکونام در تیم ملی اصلا دیده نشد. در مجموع این‌ها خیلی مهم نیست. ما می‌دانیم حق نکونام بود که با این همه افتخاراتی که به دست آورده و زحماتی که در سال‌ها گذشته کشید باید این جایزه را می‌گرفت.

وی با اشاره به اختصاص چهار سهمیه به فوتبال در لیگ قهرمانان آسیا گفت: باید در این راستا از زحمات سازمان لیگ هم تشکر کنیم. به هر حال زحمات زیادی کشیده شد تا ایران در رتبه دوم آسیا قرار گرفته است. حرکت‌های خوبی شد که این چهار سهمیه به دست آمد. امیدوارم که روند خوب فوتبال ما با حمایت مسئولان حفظ شود.

کفاشیان در پایان با بیان این که تیم‌های زیادی وجود دارند که خواهان بازی تدارکاتی با ایران هستند، گفت: این هفته‌ نبی به برزیل می‌رود تا به همراه کی‌روش در قرعه کشی جام جهانی شرکت کنند. بعد از آن ما تلاش ‌ها و هماهنگی‌ها را برای بازی‌های تدارکاتی خواهیم داشت. با رنکینگ اعلام شده از سوی فیفا و جایگاهی که برای تیم ایران در فوتبال آسیا و دنیا تعیین کرده‌اند، تیم‌های زیادی وجود دارند که آماده بازی با ما هستند. امیدواریم بتوانیم بازی‌های تدارکاتی خوبی برای تیم ملی فراهم کنیم تا این تیم با قدرت بالایی در جام جهانی حاضر شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج