۷۹۱۲۸۹
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

آی‌بی‌ام «ردهت» را با پرداخت ۳۴ میلیارد دلار خرید

شرکت آی بی ام با پرداخت رقم قابل توجه ۳۴ میلیارد دلار برای خرید شرکت «رد هت» موافقت کرده است. ردهت یکی از مشهورترین شرکت های تولیدکننده نرم افزارهای منبع باز است.

خبرگزاری مهر: شرکت آی بی ام با پرداخت رقم قابل توجه ۳۴ میلیارد دلار برای خرید شرکت «رد هت» موافقت کرده است. ردهت یکی از مشهورترین شرکت های تولیدکننده نرم افزارهای منبع باز است.

نکته قابل توجه این خرید این است که آی بی ام کل این رقم را به صورت نقد پرداخت می کند. این در حالی است که در موارد مشابه بخشی از پول خرید یک شرکت جدید در قالب سهام اعطا می شود.

قرار است پس از تکمیل فرایند خرید ردهت این شرکت به واحدی در درون شرکت آی بی ام به نام بخش کلود هیبریدی آی بی ام مبدل شود. همچنین جیم وایت هارست مدیرعامل فعلی ردهت به عنوان یکی از اعضای ارشد تیم مدیریتی آی بی ام منصوب خواهد شد. وی گزارش های خود را به طور مستقیم به جینی رومتی مدیرعامل آی بی ام ارائه می کند.

قرار است تمامی زیرمجموعه ها، مراکز اصلی، شعب و کارگاه های ردهت نیز حفظ شوند و کماکان برای آی بی ام کار کنند. آی بی ام پیش از این در سال ۲۰۱۳ با پرداخت دو میلیارد دلار شرکت سافت لایر ارائه دهنده خدمات زیرساختی کلود را خریداری کرده بود. انتظار می رود این فرایند خرید در نیمه دوم سال ۲۰۱۹ تکمیل شود.

پیش بینی می شود مجموعه این خریدها موجب شود تا سیستم عامل های منبع باز مانند لینوکس طی سال های آینده پیوند بیشتری با خدمات و فناوری های کلود برقرار کنند و ابزار و خدمات بیشتری در همین راستا به لینوکس و دیگر سیستم عامل های منبع باز افزوده شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج