۷۹۱۸۰۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

گریزمان: رویایی دارم، رویای توپ طلا!

آنتوان گریزمان، مهاجم اتلتیکو مادرید گفته که رویای بردن توپ طلا را در سر دارد و این چیزی است که هر روز به او انگیزه می‌دهد. او همچنین از دلایل رد پیشنهاد بارسلونا نیز گفت.

ورزش سه: گریزمان ۲۷ساله در تابستان با فرانسه قهرمان جام جهانی شد و در فینال به‌عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد. او در هفت بازی در جام جهانی چهار گل زد و یکی از ستارگان این مسابقات بود. این بازیکن فرانسوی یکی از گزینه‌های اصلی فتح توپ طلای سال جاری در کنار کریستیانو رونالدو، لیونل مسی و لوکا مودریچ است.

گریزمان گفته است: «من واقعا رویای بردن توپ طلا را در سر دارم. از گفتنش هم ترسی ندارم. رویای توپ طلا، رویای لیگ قهرمانان و رویای فتح جام جهانی را دارم. رویاهای زیادی در سر دارم. رویای این را دارم که سه فرزند داشته باشم. این رویاها هر روز صبح که پا می‌شوید به شما انگیزه می‌دهد و به این ترتیب، شما اهدافی دارید که می‌توانید به آنها برسید.»

گریزمان که در رای‌گیری توپ طلای ۲۰۱۶ در رده سوم قرار گرفت، گفته می‌تواند امسال برنده این عنوان شود: «از نظر شخصی، این جایزه بالاترین چیزی است که می‌توانید دریافت کنید. این جایزه‌ای تاریخی است و معتبرترین عنوان است اما من بازیکنی هستم که بیشتر از خودم به فکر منافع تیم هستم اما خوب است که خودم هم برنده این عنوان شوم، چون سختی‌های بسیاری را گذرانده‌ام، به‌ویژه که از سه‌سالگی از خانواده جدا شده‌ام.

از ۳ تا ۱۸ سالگی، یعنی زمانی که نخستین قرارداد حرفه‌ای‌ام را امضا کردم، لحظات سختی را گذراندم. به این دلیل، بردن این جایزه برای والدینم، خواهرم و برادرم و خودم بسیار عالی خواهد بود.»

مودریچ که توپ طلای جام جهانی را کسب کرد، جایزه بهترین بازیکن فیفا را هم در ماه سپتامبر گرفت و توانست در رای‌گیری از رونالدو و محمد صلاح پیشی بگیرد.

برای گریزمان عجیب بود که نامش در فهرست نامزدهای نهایی نبود اما این برایش غیر قابل تحمل بود که هم‌تیمی‌هایش در فرانسه در نامزدهای نهایی جایی نداشتند: «مساله فقط من نیستم. مساله این است که دیگر بازیکنان فرانسوی هم نادیده گرفته شدند. من نتوانسته‌ام درکش کنم. برایم عجیب بود که از تیم قهرمان جهان هیچ‌ کس نبود.»

گریزمان پیش از جام جهانی تصمیم گرفت قراردادش با اتلتیکو مادرید را تمدید کند و پیشنهاد بارسلونا را رد کند. این تصمیم او در مستندی کوتاه اعلام شد. او گفت که می‌خواسته نشان دهد چقدر تصمیم‌گیری برایش سخت بوده است.

یک دلیل ماندن او در اتلتیکو این بوده که دیه‌گو سیمئونه، مربی و دیه‌گو گودین، کاپیتان تیم از او حمایت بسیاری داشته‌اند، به‌ویژه پس از دیدار آخر اتلتیکو در لالیگا در فصل پیش که با تساوی دو بر دو مقابل ایبار به پایان رسید و طرفداران اتلتیکو، در اعتراض به گریزمان برایش سوت زدند.

او گفت: «سیمئونه و گودین بعد از بازی در واندا متروپولیتانو که من را هو کردند، پیش من آمدند. گودین گفت که من پیشت می‌آیم تا با هم حرف بزنیم. نمی‌دانستم سیمئونه هم با او می‌آید، ولی دیدم که سیمئونه هم از ماشین او پیاده شد. من شگفت‌زده شدم.

گفتم تو اینجا چه کار می‌کنی؟ اینجا چه می‌خواهی؟ او گفت که هیچ چیز، ما با هم حرف زدیم و می‌خواستیم ببینیم حالت چطور است. او به من گفت نیازی نیست که زود تصمیم بگیرم اما باید با خونسردی تصمیم خود را بگیرم. او به من توصیه کرد که با بستگان و نزدیکانم صحبت کنم و بعد به من گفت که چه نقشی در باشگاه و برای خود او دارم.»

گریزمان که قرارداد جدیدش تا سال ۲۰۲۲ است، حالا امیدوار است که بتواند مانند فرانسه، در اتلتیکو هم قهرمانی به دست بیاورد. او درباره حسش در هنگام بازگشت به باشگاهش در آگوست گفت: «حس خوبی داشتم. مسوولیت بسیار سنگینی روی دوش من بود، به‌ویژه که جام جهانی تمام شده بود و همه چشمانشان به من بود. همه من را در جلسات تمرینی یا خارج از میدان می‌دیدند. شما باید همیشه تصویر خوبی از خود به جا بگذارید و الگو باشید.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج